SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Gelukkig is Michhas lekker scherp op de vroege morgen en kunnen wij fijn verder in dezen mooien topique!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
Ik bleef gister met m'n voet achter de snoer van m'n headset hangen en toen zei 'ie KNAP
Was het zo'n standaard Microsoft ding of een andere?![]()
Sorry..:( was vanaf m'n telefoon dus lastig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:38 schreef Michhas het volgende:
Ja jij, ja, tostitomaatkaas! Als je de lapo hebt, open dan even een nieuw deelOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Alles is vergeven broederquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry..:( was vanaf m'n telefoon dus lastig!![]()
![]()
ik heb allang geleerd dat je dat ding niet moet laten slingerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
Ik bleef gister met m'n voet achter de snoer van m'n headset hangen en toen zei 'ie KNAP
tevens: hoi, doei, goeiemorgen![]()
![]()
Galil, anders AK74uquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Gister in prestige gegaan, welk wapen kan een beetje normaal schieten?De AUG krijg ik pas @ 26
![]()
Turtle Beach x11quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het zo'n standaard Microsoft ding of een andere?Ja daar kom ik nu ook achter hehequote:Op dinsdag 23 november 2010 08:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik heb allang geleerd dat je dat ding niet moet laten slingeren
tevens: hoi, doei, goeiemorgen
Dat snoer van dat ding is ook zo onhandig lang. Heb maar gelijk een nieuwe besteld. Misschien straks nog ff op station kijken of ze bij Free Record Shop tijdelijk ff zo'n standaard ding hebben. Ik kan niet zo lang zonder dat ik Michhas' stem hoor![]()
![]()
ik zou dat ook niet kunnen hoor, ik fap elke dag op michhas' stemquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Turtle Beach x11
[..]
Ja daar kom ik nu ook achter hehe
Dat snoer van dat ding is ook zo onhandig lang. Heb maar gelijk een nieuwe besteld. Misschien straks nog ff op station kijken of ze bij Free Record Shop tijdelijk ff zo'n standaard ding hebben. Ik kan niet zo lang zonder dat ik Michhas' stem hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet kunnen hoor, ik fap elke dag op michhas' stemBazenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Turtle Beach x11
[..]
Ja daar kom ik nu ook achter hehe
![]()
![]()
De m16. Bazenwapen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Gister in prestige gegaan, welk wapen kan een beetje normaal schieten?De AUG krijg ik pas @ 26
![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?![]()
Dat werkt niet, je moet m knifen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?
Ik heb het op deze manier gedaan; Zelf een sentry-gun als killstreak instellen, die inroepen en laten kapen. Daarna relaxed die gast volgen, hem knifen en sentry knifen.
Duurde wel even voordat hij gekaapt werd..na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik heb hem al hoor maar vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je moet m knifen.
Ik heb het op deze manier gedaan; Zelf een sentry-gun als killstreak instellen, die inroepen en laten kapen. Daarna relaxed die gast volgen, hem knifen en sentry knifen.
Duurde wel even voordat hij gekaapt werd..
Een 6 killstreak halen is lastig genoeg voor mij TBH![]()
![]()
Oja, las er overheen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor maar vroeg het me gewoon af
Een 6 killstreak halen is lastig genoeg voor mij TBH
na regen, ben ik er.
Vind die shit ook allemaal net iets te veel van het goede. Eerst dingen unlocken en dan ook nog eens moeten kopen. En al die gay challenges om pro perks te halen.![]()
Op zich vind ik dat allemaal prima, heb toch überveel COD-punten, wat zou ik er anders mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:12 schreef Parvus het volgende:
Vind die shit ook allemaal net iets te veel van het goede. Eerst dingen unlocken en dan ook nog eens moeten kopen. En al die gay challenges om pro perks te halen.Die andere 2 challenges van Ghost zijn ook prima hoor, probleem is gewoon die sentry omdat bijna niemand die gebruikt.
![]()
Marathon Pro is pas kut om te halen.
15 vlaggen capturen in CTF.
na regen, ben ik er.
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
15 vlaggen capturen in CTF.
Of heb ik die keren gewoon geluk gehad? Speel CTF niet zo veel."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Heb nog geen CTF gedaan maar in MW2 viel dat wel mee. Marathon & Lightweight aan en dom rennen. Even niet letten op je K/D ratioquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
15 vlaggen capturen in CTF.![]()
![]()
Second change pro is btw een fun perk. Naast het feit dat je mensen nog de tering in kan schieten met je pistool kan je ook revived worden, dat is gisteren tijdens S&D een paar keer gelukt![]()
![]()
Ik speel nooit CTF. In MW2 ging het idd wel makkelijk met Marathon en Lightweight.
Maar hier waren ze aan het campen en soms moest ik wel 5 minuten wachten ofzo totdat onze vlag terug was omdat die gast zich aan het verstoppen was.
Zat ik daar dan in onze basis met de enemyvlag om uiteindelijk gekilled te worden.
Second chance/Last stand is gewoon gay. Dat moeten ze echt eruit halen.
In elk potje zitten er sowieso 2 gasten die dat aanhebben.
na regen, ben ik er.
O vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Second chance/Last stand is gewoon gay. Dat moeten ze echt eruit halen.
In elk potje zitten er sowieso 2 gasten die dat aanhebben.![]()
Maar goed, alles beter dan commando.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ik heb het nu standaard aanstaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
O vreselijk inderdaad.
Maar goed, alles beter dan commando.
Gebruikte eerst hacker maar nu ik ghost pro heb neem ik het af en toe op een claymore lopen op de koop toe![]()
![]()
Die 15 vlaggen voor marathon pro had ik in no-time! Atm is CTF wel een van m'n favo modes juist, ook voor hacker pro van die kills gemaakt door lekker die jammer rond je vlag te zetten en dan af en toeslaan.
Die manier om ghost pro te halen door zelf een sentry te halen en die door iemand met hacker te laten hacken klinkt beetje veel moeite, want hacker pro hebben al weinig mensen en je moet ook nog eens zelf die streak halen, maar aan de andere kant, het is misschien het proberen waard...
Jack does it in real time...![]()
Je moet hem niet laten hacken maar je sentry in hostile-gebied laten droppen zodat een tegenstander je crate pakt en die sentry moet je dan uitschakelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Die manier om ghost pro te halen door zelf een sentry te halen en die door iemand met hacker te laten hacken klinkt beetje veel moeite, want hacker pro hebben al weinig mensen en je moet ook nog eens zelf die streak halen, maar aan de andere kant, het is misschien het proberen waard...![]()
![]()
Ow, kijk, dat klinkt al vele malen logischer...
Ik raakte beetje door de war door dat 'kapen' wat gebruikt werd, zat gelijk met hacker in m'n kop dat je dan killstreaks 'friendly' kan maken.
Maar ik ga eens even sentry gun instellen als killstreak reward en m'n vrienden van de tegenpartij blij maken met een pakketje vanmiddag.
Hacker perk is fukking droog.
Had gister een carepackage. ik drop mn marker. word ik kapot geschoten.
dus ik als een debiel terug naar mn carepackage. En tot mn grote verbazing lag die er nog. ik ga m capturen en 'BAM'. Had die andere lul er dus een boobytrap van gemaakt ofzo
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Das toch prachtigquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
Hacker perk is fukking droog.
Had gister een carepackage. ik drop mn marker. word ik kapot geschoten.
dus ik als een debiel terug naar mn carepackage. En tot mn grote verbazing lag die er nog. ik ga m capturen en 'BAM'. Had die andere lul er dus een boobytrap van gemaakt ofzo!
![]()
Werkt niet echt met mijn manier van spelen; constant rond rennenquote:Ik zal de AK47u maar eens gebruiken
![]()
![]()
Moet zeggen dat ik de M16 ook niet onwijs king vind. Hij is super steady en hou wel van burst guns, maar hij is echt een 2/3 burst kill en dat is nogal karig... In MW2 had je met stopping power tenminste een 1 burst kill met de M16 en/of Famas.
Motion sensor:
If placed with an ally C4 in it's circular radius, the C4 will be automatically triggered to blow upon detection of an enemy by the motion sensor.
Zou dit ook bij een domination-vlag werken?!
Vanavond even proberen![]()
![]()
die kan je niet samen hebben helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Motion sensor:
If placed with an ally C4 in it's circular radius, the C4 will be automatically triggered to blow upon detection of an enemy by the motion sensor.
Zou dit ook bij een domination-vlag werken?!
Vanavond even proberen![]()
![]()
A crap inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
die kan je niet samen hebben helaas
Dat wordt samenwerken![]()
![]()
Toen straks voor het eerst TDM gespeeld., maar wat een verschil met HQ, TDM zit bomvol achterlijke campers. Waar je in HQ 40 kills maakt haal ik in TDM misschien een stuk of 10 Wtf?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ik doe wel de C4 danquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Fsmxi het volgende:
Daarom staat er ook ally's hè. Gewoon 3/3 C4/motion sensor verhouding?![]()
![]()
HQ is geen campfest wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Roces18 het volgende:
Toen straks voor het eerst TDM gespeeld., maar wat een verschil met HQ, TDM zit bomvol achterlijke campers. Waar je in HQ 40 kills maakt haal ik in TDM misschien een stuk of 10 Wtf?![]()
![]()
Let dan ook eens opquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Second change pro is btw een fun perk. Naast het feit dat je mensen nog de tering in kan schieten met je pistool kan je ook revived worden, dat is gisteren tijdens S&D een paar keer gelukt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik heb nog niet alle nicks op het forum gekoppeld aan de mensen in mijn friendslist![]()
Even een rondje doen?![]()
Ik ben dus Doopstah![]()
![]()
Michhas, maar mijn vrienden noemen me Theo hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb nog niet alle nicks op het forum gekoppeld aan de mensen in mijn friendslist![]()
Ik ben dus Doopstah
Of Henk... Of Mimi, Bartholomeus is ook een veelvoorkomende koosnaam![]()
Hoewel Michhas online bij ons bekend staat als "The Pussyfiller"quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
Of wasberenboy
'De Duif' wordt ik ook wel eens genoemd, maar ik blijf bescheiden natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoewel Michhas online bij ons bekend staat als "The Pussyfiller"quote:![]()
Psn = Bobbanzquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben dus Doopstah![]()
Of Limburgers die nu in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb ook het idee dat 90% van mijn friendslist van FOK uit brabo's bestaat![]()
Valt bji mij wel mee geloof ik... Van Pierre en Ross weet ik dat ze uit Brabant komen, maar dat hoor je niet aan ze ofzo.. Verder, eeeuhm... Fs misschien? Kutkaboutert?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb ook het idee dat 90% van mijn friendslist van FOK uit brabo's bestaat![]()
Net al 2x gehad dat ik eindelijk die sentry kon knifen die de tegenstander van mij gehijacked had en dat ik er op 5 meter vanaf was en de round afgelopen was...![]()
Hoe doen jullie dat met die ingame clips? Dan moet je tijdens het potje naar dat theater gaan ofzo?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ja dat zeg ik zeker. Als je zo vaak HQ speelt als ik, dan weet je dat ook. Maar iedereen vind campen iets anders. In HQ is het bewaken van het hoofdkwartier geen campen, want er is geen andere manier hoe je het kan bewaken, ja rondlopen maar dan ben je zo dood. 3 tellen en je bent weg, het doel is om te zorgen dat de vijand net zo lang wegblijft. Als je buiten de HQ campt ben je zeker weten een campen, maar die vind je nauwelijks af en toe wel een paar achterlijke snipers maar die doen je niks want die zijn blind.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
HQ is geen campfest wil je zeggen?
Maar TDM is er geen doel, je moet de vijand doden maar dan kan je toch gewoon rondlopen ipv lekker zitten in je tentmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Paar potjes sabotage en demolition, zitten ook gewoon campers in hoor.
Bom is geplant, maar niet van hun reet komen om te defusen, gewoon ergens in een hoekje blijven zitten...
Come On!
![]()
Ik vind het nog steeds tergend dat veel te veel spelers voor hun killstreaks spelen in HQ of DOM.
Laatst een potje op nuketown HQ, ik had 5 captures, de rest (zowel mijn team als tegenstander) 0.
Ze rennen er gewoon voorbij, ook al zien ze je bezig een punt te pakken...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Valt bji mij wel mee geloof ik... Van Pierre en Ross weet ik dat ze uit Brabant komen, maar dat hoor je niet aan ze ofzo.. Verder, eeeuhm... Fs misschien? Kutkaboutert?![]()
![]()
Bosschenaren!![]()
al moet ik zeggen dat ik me wel prima vermaak in delfter zitten ook fucking veel brabo's hier
![]()
![]()
omelette du fromage is de enige juiste franse zinquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Altijd leuk met fransen in je game:
Oui oui
Sarkozy
Bruni
La Vache qui ri
Merci
![]()
![]()
Wat zijn dat nou weer voor kutstreken, zit ik ff lekker in Nuketown TDM te spelen. Heb ik een sentry gun, die drop ik ( In de tuin met dat witte hek) En op het moment dat die de grond raakt vliegt die het hele veld over naar de achterkant en verdwijnt die achter het hek.![]()
![]()
Maatje van mij en ik hadden laatst een "emergency airdrop" dus hij gooit die 3 markers en ik ook krijg ik meteen een carepackage van hem op mijn hoofd spawnde ik weer aan de andere kant van de mapquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:20 schreef BobbanzPS het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor kutstreken, zit ik ff lekker in Nuketown TDM te spelen. Heb ik een sentry gun, die drop ik. En op het moment dat die de grond raakt vliegt die het hele veld over naar de achterkant en verdwijnt die achter het hek.![]()
![]()
Dat klopt, dat hebben mensen vaker op de PS3.. Als je het vervelend vindt moet je een xbox kopen maatquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:20 schreef BobbanzPS het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor kutstreken, zit ik ff lekker in Nuketown TDM te spelen. Heb ik een sentry gun, die drop ik. En op het moment dat die de grond raakt vliegt die het hele veld over naar de achterkant en verdwijnt die achter het hek.![]()
![]()
Is dat nou niet net de bedoeling van een claymorequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef BobbanzPS het volgende:
De claymore is te onduidelijk kwa geluid ''vind ik''
Als je erlangs loopt gaat die vrijsnel af.![]()
![]()
Het begint best irri te worden dat je in elke post de ps3 aan het bashen bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hebben mensen vaker op de PS3.. Als je het vervelend vindt moet je een xbox kopen maatnou weten we het wel dat je de xbox veel beter vind.
![]()
Sorry, daar voel ik me te goed voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hebben mensen vaker op de PS3.. Als je het vervelend vindt moet je een xbox kopen maat![]()
![]()
ik ben blij dat hij een statement maakt tegen het gedrocht dat ps3 heetquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het begint best irri te worden dat je in elke post de ps3 aan het bashen bent.nou weten we het wel dat je de xbox veel beter vind.
![]()
![]()
Hoe durf je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het begint best irri te worden dat je in elke post de ps3 aan het bashen bent.nou weten we het wel dat je de xbox veel beter vind.
Dit is de 2e keer in de hele reeks dat ik beign over de PS3Hiervoor waren het anderen, kijk maar na!
![]()
![]()
Ik ben blij dat jij op de Xbox gamedquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik ben blij dat hij een statement maakt tegen het gedrocht dat ps3 heet![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij op de Xbox gamed![]()
Ik huil bij elk filmpje dat je post.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij op de Xbox gamed![]()
zeikerds die gaan lopen zoeken welk console beter islekker boeiend! gaat over cod. niet over wat is het beste console.. daar heb je 53453 anderen topic voor
![]()
![]()
Het was maar een grapje pik, pak je rustquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef mash_ het volgende:
zeikerds die gaan lopen zoeken welk console beter islekker boeiend! gaat over cod. niet over wat is het beste console.. daar heb je 53453 anderen topic voor
![]()
![]()
![]()
PI vriendquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef mash_ het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Straks de xbox maar weer eens aan sligeren ben nu level 30 2de prestige![]()
![]()
Ik huil bij elk reactie die je postquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik huil bij elk filmpje dat je post.![]()
![]()
Weer sentry in TDM in nuketown, ik drop hem. Weer is die verdwenen ;s
Edit: Ik heb het teruggeken in Theater, opgenomen en hij staat zo hier.
Kut voor je j0rdiii kan je weer huilen
[ Bericht 31% gewijzigd door BobbanzPS op 23-11-2010 15:09:33 ]![]()
haha, bij mij komt de care package soms niet eens aan, terwijl hij niet eens uit de lucht is geschoten en dan ligt ie gewoon ergens buiten de map en vaak is het dan iets van attack dogs of napalm strike maar dat zul je altijd zien.quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Duurde het bij jullie lang voordat je de log in gegevens gemaild kreeg voor je account en filmpjes enzo op callofduty.com?
Nee, bij mij deed alles het gelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Duurde het bij jullie lang voordat je de log in gegevens gemaild kreeg voor je account en filmpjes enzo op callofduty.com?![]()
![]()
Wat is dat voor gekanker, als je dood gaat flikker je uit de map. Heb je een rcd rij je over een steen ga je uit de map. DAMMIT!![]()
Ik had een keer dat ik mijn care package niet kon openenquote:![]()
Ik heb nu hardline pro en heb ik dus SAM turret, care package & Senry gun ingesteld. Echt relaxed dat veranderenalleen zit er meestal wel een spyplane ofzo in m'n care package en dan verander ik hem is het ammo..
![]()
Daar heb je 25 silver keys voor nodigquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef Roces18 het volgende:
met welke key veranderd je de packages dan met hardline pro
Oh wacht..
Dit is niet het fable topic![]()
![]()
double tap 'X' for another try staat er dan.
Maar hoe zit dat met die theater mode dan? Wordt de gehele match opgenomen ofzo? En dan kan je daarna 30sec eruit knippen oid?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Oh bij mij stond dat er niet terwijl ik toch hardline pro had...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
heb je m wel gekocht? als je m gehaald hebt moet je m ook nog kopen voor 3000 currencyquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef Roces18 het volgende:
Oh bij mij stond dat er niet terwijl ik toch hardline pro had...![]()
sentrygun vind ik echt zonde om te veranderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ik mijn care package niet kon openen![]()
Ik heb nu hardline pro en heb ik dus SAM turret, care package & Senry gun ingesteld. Echt relaxed dat veranderenalleen zit er meestal wel een spyplane ofzo in m'n care package en dan verander ik hem is het ammo..
sentrygun maakt echt veel kills als je op een goede plek neerzet. en 9 van de 10x krijg je er iets voor terug wat slechter is
![]()
Balen, sta je lekker 1e in sticks and stones met Highroller
Word je in de laatste seconde gebankrupeted
Heerlijk spel is het toch!![]()
Even een newbie vraagje tussendoor; als ik online CTF speel; flagcarrier ben en hem af wil leveren bij m'n basis staat er "Wait" is dat omdat mijn team m'n eigen vlag niet heeft?Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.![]()
Zelf heb ik natuurlijk kilo's lood verschoten in de singleplayer maar wel komisch dat het kan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:43 schreef juxtaposition het volgende:
Cuba zonder 1 kogel af te vuren
Trouwens.
Dat youtube reacties een open beerput zijn wist ik al lang maar de flame war onder dit filmpje slaat echt alles.
2000 reacties vol scheldpartijen en doodsverwensingen.![]()
![]()
Dat is omdat de enemy je vlag heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Kinz het volgende:
Even een newbie vraagje tussendoor; als ik online CTF speel; flagcarrier ben en hem af wil leveren bij m'n basis staat er "Wait" is dat omdat mijn team m'n eigen vlag niet heeft?
Linksboven kan je zien wie de vlag heeft.na regen, ben ik er.
Playstation 3 party!
Hallo iedereen, wie doet er mee met de Fok! Playstation 3 party van vanavond?
Iemand zin?![]()
Bobbanz, je reacties in deze topicreeks daargelaten, ben ik toch wel serieus benieuwd of je net zo goed bent in Black Ops als mensen tegen je in het harnas jagen op FOK!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3 party!
Hallo iedereen, wie doet er mee met de Fok! Playstation 3 party van vanavond?
Iemand zin?![]()
Voeg me maar toe: KeFFeR1208![]()
![]()
Mischien is de Psn: Bobbanz adden wat makkelijker xDquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Bobbanz, je reacties in deze topicreeks daargelaten, ben ik toch wel serieus benieuwd of je net zo goed bent in Black Ops als mensen tegen je in het harnas jagen op FOK!![]()
Voeg me maar toe: KeFFeR1208![]()
Ik heb je toegevoegd, party dan maar?
[ Bericht 66% gewijzigd door BobbanzPS op 23-11-2010 18:57:33 ]![]()
BobbanzPS ik voeg je ook toe.
Ben lv. 36 en headset is kapot.
PSN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Jollyonline het volgende:
BobbanzPS ik voeg je ook toe.
Ben lv. 36 en headset is kapot.
PSN:Oke is goed, jammer dat je headset kapot is. Praat stukken fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd als ik hem neerzet wordt hij na 2 keer geknifedquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
sentrygun vind ik echt zonde om te veranderensentrygun maakt echt veel kills als je op een goede plek neerzet. en 9 van de 10x krijg je er iets voor terug wat slechter is
ik zal daar waarschijnlijk het tactisch inzicht voor missen.
![]()
Ja moet nog eve nieuwe headset kopen komt nog wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Oke is goed, jammer dat je headset kapot is. Praat stukken fijner.![]()
Wat moeten we met dit soort filmpjes steeds.....quote:
Ik wordt er een beetje moe van, post dan iets wat echt uniek is. En niet random elke kill....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Als Michhas dit had gepost of Koningstoma had je het helemaal geweldig gevonden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat moeten we met dit soort filmpjes steeds.....
Ik wordt er een beetje moe van, post dan iets wat echt uniek is. En niet random elke kill....![]()
Ik vind het een mooi stukje clip, en dat wou ik graag delen![]()
![]()
Die hadden begrepen dat dit geen zin had gehad om te posten..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:49 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Als Michhas dit had gepost of Koningstoma had je het helemaal geweldig gevonden?![]()
Ik vind het een mooi stukje clip, en dat wou ik graag delen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Als je zieke shit wil kijken check mijn 30-0 FFA en mijn 26-0 TDMquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat moeten we met dit soort filmpjes steeds.....
Ik wordt er een beetje moe van, post dan iets wat echt uniek is. En niet random elke kill....![]()
![]()
Haha oke is goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zieke shit wil kijken check mijn 30-0 FFA en mijn 26-0 TDM
Linkje aub? Of je youtube kanaal.
Hoe neem je het btw op?![]()
hmm ik heb vandaag echte lag
Niet wanneer ik loop, maar bijvoorbeeld:
Ik zie een enemy ik knife hem, hij is dood, en een miliseconde later ben ik zelf doodgeschoten door die gast die ik net geknifed heb.
Zelfde als wanneer ik een tegenstander neerschiet, hij schiet ook op mij, ik kom in second change, toch zie ik aan het icoontje dat ik hem gedood heb met mijn AUG (en dus geen secondary)...
Hoe kan ik die enemy neerschieten met mijn main weapon en vervolgens alsnog in second change komen ?!
Ze me niet dat die kogels elkaar gepasseerd zijn ofzo, want ik heb het nu 6x meegemaakt vanavond !![]()
PSN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens na die laatste patch duurt veel ste lang de eerste x totdat ik en match heb. En met combat training zakt van alles door de grond.
Staat er ergens een lijst met alle psn's van jullie?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:48 schreef MagischMannetje het volgende:
PSN:Psn: BobbanzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens na die laatste patch duurt veel ste lang de eerste x totdat ik en match heb. En met combat training zakt van alles door de grond.
Staat er ergens een lijst met alle psn's van jullie?
Altijd in voor een party![]()
![]()
Ik denk, ik doe eens een wat hogere inzet wager match. Hele tijd 3/4e plek. (sharpshooter). In laatste ronde spectre met grip, ik rape iedereen en rush naar 1e plek, kapt de host ermee waardoor niemand geld krijgt...![]()
dat heb ik ook vaak bij sharpshooter, heel vaak dan doe ik het zwaar matig omdat je allerlei zaadwapens krijgt, maar als ik ook maar 1 wapen krijg waarmee ik goed ben, zit ik vaak zo aan een 5 of 6 killstreak en dan sta je meteen weer 1stequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef Fsmxi het volgende:
Ik denk, ik doe eens een wat hogere inzet wager match. Hele tijd 3/4e plek. (sharpshooter). In laatste ronde spectre met grip, ik rape iedereen en rush naar 1e plek, kapt de host ermee waardoor niemand geld krijgt...
en hosts die er mee kappen bij wager matches zijn gewoon zielig![]()
![]()
ik snap heel goed dat iedereen naar hem toe komt om hem te slopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Deze is wel grappig. Achter elkaar humiliation.ik ren ook altijd in blinde woede naar de plek waar ik op een kutmanier ben doodgegaan
![]()
![]()
kap een met je kutreacties, je gaat net wat te lang doorquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wilde jongen.
Kijk hem shinen, vuilniszakjassie, frisse sneakers, dope zonnebril, biertje links en een bil rechts
-knip-![]()
![]()
Sorry man, ik wist niet dat je ging huilenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kap een met je kutreacties, je gaat net wat te lang dooralles
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry man, ik wist niet dat je ging huilenalles
![]()
![]()
Iemand ?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm ik heb vandaag echte lag
Niet wanneer ik loop, maar bijvoorbeeld:
Ik zie een enemy ik knife hem, hij is dood, en een miliseconde later ben ik zelf doodgeschoten door die gast die ik net geknifed heb.
Zelfde als wanneer ik een tegenstander neerschiet, hij schiet ook op mij, ik kom in second change, toch zie ik aan het icoontje dat ik hem gedood heb met mijn AUG (en dus geen secondary)...
Hoe kan ik die enemy neerschieten met mijn main weapon en vervolgens alsnog in second change komen ?!
Ze me niet dat die kogels elkaar gepasseerd zijn ofzo, want ik heb het nu 6x meegemaakt vanavond !![]()
als ik nog wat spellen verkoop op fok/MP denk dat ik hem toch maar haal (hoewel elke avond nu BFBC2 squad ook vol zit)
Mis het spelen met de bekenden een beetje![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Morgen een vrije dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum![]()
Stop eens met dat gejank hier op elkaar en de consoles
Gisteravond nog paar fun potjes S&D gespeeld![]()
Hatsikideeee!![]()
Ja! Het heeft helemaal geen zin, iedereen weet dat de eckte bazen een Xbox hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Stop eens met dat gejank hier op elkaar en de consoles
Gisteravond nog paar fun potjes S&D gespeeld![]()
Hatsikideeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja! Het heeft helemaal geen zin, iedereen weet dat de eckte bazen een Xbox hebbenKappe nou of ik laat je me nooit meer reviven met S&DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
heb je m wel gekocht? als je m gehaald hebt moet je m ook nog kopen voor 3000 currencymelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kappe nou of ik laat je me nooit meer reviven met S&D
Heb ik ooit met jou gespeeld dan?![]()
![]()
![]()
Graag stoppen met de my daddy (console) is stronger than your daddy. Voegt verder helemaal niets toe![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
als ik nog wat spellen verkoop op fok/MP denk dat ik hem toch maar haal (hoewel elke avond nu BFBC2 squad ook vol zit)
Mis het spelen met de bekenden een beetje![]()
my main boi!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dohquote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgevenEn alsnog beweren dat je goed bent in de game... en dat terwijl je maar half weet hoe die shit werkt
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ja............toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik ooit met jou gespeeld dan?![]()
![]()
Gisteren met S&D, game is 3 seconden bezig.... *PLING* Revive icoontje in beeldquote:
Ging wel lekker met je
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgeven![]()
![]()
sure sure, heeft niks daarmee te maken maar ga vooral lekker door bashen, vinden de mods vast leukquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DohEn alsnog beweren dat je goed bent in de game... en dat terwijl je maar half weet hoe die shit werkt
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Heb er nog twee met pro die ik niet heb gekocht, dus even nadenken voordat je nutteloze smilies postquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Het is verdomme een basic element van de complete gamequote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure sure, heeft niks daarmee te maken maar ga vooral lekker door bashen, vinden de mods vast leukDan hoef je zeker niet de grote man uit te hangen
Vanavond weer verder met levelen, ik wil nog wat extra layers voor mijn playercard unlockenMy plaatje mis nog 1 layer
sure, staat nergens dat het zo werkt. Er is geen handleiding , niet dat ik die nodig heb maar nieuwe features die ik nog niet allemaal kende.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is verdomme een basic element van de complete gameDan hoef je zeker niet de grote man uit te hangen
Vanavond weer verder met levelen, ik wil nog wat extra layers voor mijn playercard unlockenMy plaatje mis nog 1 layer
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Las hier gister DE gouden tip. demper maakt niets uit met recoil. reflex sight is de shit!
AUG + reflex sight = instant rape
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure, staat nergens dat het zo werkt. Er is geen handleiding , niet dat ik die nodig heb maar nieuwe features die ik nog niet allemaal kende.![]()
![]()
bullshitquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb er nog twee met pro die ik niet heb gekocht, dus even nadenken voordat je nutteloze smilies postwaarschijnlijk denk je dat je die pro hebt, aangezien je een complete morron bent
![]()
![]()
ik gebruik een AUG + reflex sight + demper...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
Las hier gister DE gouden tip. demper maakt niets uit met recoil. reflex sight is de shit!
AUG + reflex sight = instant raperice rice baby tututututedudududum![]()
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwt de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
Of decoy in combinatie met een claymore gebruiken
Baasquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwd de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
[ afbeelding ]![]()
![]()
ROSSDALE IN ORANJE!!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwt de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
[ afbeelding ]![]()
AUG is echt een super wapen, zit in 1e prestige en is me meest gebruikte wapen met 1600 killsquote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
AUG + reflex sight = instant rape![]()
![]()
ik krijg helaas niet voor elkaar om mijn callofduty account te linken met mijn ps3 account heb iets van een VIP code nodig ofzo? Waar kan je die in godsnaam vinden?PSN: Tjaapo![]()
Die krijg je als je een xbox kooptquote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef Tjaapo het volgende:
ik krijg helaas niet voor elkaar om mijn callofduty account te linken met mijn ps3 account heb iets van een VIP code nodig ofzo? Waar kan je die in godsnaam vinden?![]()
![]()
Schrale bash. Maar ik moet toch toegeven dat de PS3 hard zuigt. van de week bij een maatje gespeeld. Lijkt wel of er standaard lag in de controller zit.quote:Die krijg je als je een xbox koopt
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Schrale bash. Maar ik moet toch toegeven dat de PS3 hard zuigt. van de week bij een maatje gespeeld. Lijkt wel of er standaard lag in de controller zit.![]()
![]()
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.
Kneusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.![]()
![]()
houdoe en bedankt hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
![]()
Dat geneuzel over PS3 vs Xbox blijf je natuurlijk altijd houden, prima ook.
Dat was al zo toen men moest kiezen tussen een megadrive of een snes.
Of tussen een msx of commodore...
![]()
![]()
Het is gewoon geouwehoer, omdat iedereen zo lekker haptquote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef KintoUn het volgende:
Dat geneuzel over PS3 vs Xbox blijf je natuurlijk altijd houden, prima ook.
Dat was al zo toen men moest kiezen tussen een megadrive of een snes.
Of tussen een msx of commodore...
![]()
![]()
Of je haalt gewoon alles
http://www.callofduty.com/theater en dan je account linken. Er waren wat problemen met de site. Maar nu moet het gewoon werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Tjaapo het volgende:
goed niemand weet dus / kan dus een normaal antwoord geven?![]()
je weet dat sting je reacties ge-edit heeft hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles![]()
![]()
Huh? Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je weet dat sting je reacties ge-edit heeft he
Ik kreeg ook al een PM van SwJ, mag het niet meer in ONZ posten![]()
![]()
![]()
Mijn team haalt choppergunners, dogs, de hele reutemeteut. Ondertussen is er niemand die zich boeit om de HQ's.
Lekker scoren zo.
Overigens, zie ik ineens dat mijn Nederlandse vlag ineens weg is, en mijn emblem ook.
![]()
![]()
Daarom is S&D eigenlijk de enige leuke objectives-mode. Daar heb je tenminste geen knurften die alleen voor de kills gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef KintoUn het volgende:
Mijn team haalt choppergunners, dogs, de hele reutemeteut. Ondertussen is er niemand die zich boeit om de HQ's.
Lekker scoren zo.
Overigens, zie ik ineens dat mijn Nederlandse vlag ineens weg is, en mijn emblem ook.
Je moet ook samen met je broeders die domination, S&D en HQ rollen mattie jeweet tochquote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef KintoUn het volgende:
Lekker scoren zo.
![]()
niet rushen op het begin van het potje. Mensen weten precies hoe lang het duurt voordat je op een bepaalde plek kunt zijn wanneer je rusht. Er zijn maar een paar plaatsen waar je na 5-10 sec kunt zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef KintoUn het volgende:
S&D ben ik die gast die altijd als eerste het loodje legt..
Keer op keer op keer..
top dank je linken is gelukt hij laat nu alleen niet mijn filmpjes zienquote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.callofduty.com/theater en dan je account linken. Er waren wat problemen met de site. Maar nu moet het gewoon werken.
PSN: Tjaapo![]()
Ik rush alleen maar in S&D zolang je die eerste gunfight maar wint kom je meestal wel aan een mooie scorequote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
niet rushen op het begin van het potje. Mensen weten precies hoe lang het duurt voordat je op een bepaalde plek kunt zijn wanneer je rusht. Er zijn maar een paar plaatsen waar je na 5-10 sec kunt zijn![]()
Filmpjes moet je wel eerst in theater renderen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
top dank je linken is gelukt hij laat nu alleen niet mijn filmpjes zien
Dus bij fileshare selecteer je de clip die je wilt uploaden, select for playback, render clip.
En dan een dag wachten.![]()
Bij mij duurde het een kwartiertje tot een half uurquote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Filmpjes moet je wel eerst in theater renderen.
Dus bij fileshare selecteer je de clip die je wilt uploaden, select for playback, render clip.
Ik snap echt niet waarom het zo lang duurt bij iedereen... Laatst een filmpje opgeslagen en gerendert, dáárna pas een account aangemaakt, en hij stond er gelijk al bij hoor![]()
![]()
omdat je een xbox hebt. daar werkt het gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef Michhas het volgende:
Ik snap echt niet waarom het zo lang duurt bij iedereen... Laatst een filmpje opgeslagen en gerendert, dáárna pas een account aangemaakt, en hij stond er gelijk al bij hoorOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Misschien is het nu sneller.
Toen de game net uit was, was die hele site ook brak, dat is nu ook beter geregeld.
Wellicht opgelost.
En PSN is natuurlijk brak, dat is ook zo.![]()
![]()
Dat krijg je met die gratis rommel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef KintoUn het volgende:
Misschien is het nu sneller.
Toen de game net uit was, was die hele site ook brak, dat is nu ook beter geregeld.
Wellicht opgelost.
En PSN is natuurlijk brak, dat is ook zo.![]()
![]()
Zeg Michhas, wat voor werk doe jij dat je hele dagen op FOK! zit...?!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Klantenservicewerkquote:Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zeg Michhas, wat voor werk doe jij dat je hele dagen op FOK! zit...?!
Hoezo?![]()
![]()
En daarbij kun je de hele dag verder op FOK! zitten? Damn chill! Dat was bij mij toen ik bij de Ziggo Klantenservice werkte uit den bozequote:![]()
![]()
De 'hoezo' zou in mijn post al beantwoord moeten zijn..? Maar chill.. Ik zit als luie student ook veel op FOK!, maar post niet zoveel..quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha die is echt verdomde lulligquote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)m-care-package-kill-leuke kill wel
Ik werk dan ook niet op een 'normale' klantenservicequote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
En daarbij kun je de hele dag verder op FOK! zitten? Damn chill! Dat was bij mij toen ik bij de Ziggo Klantenservice werkte uit den bozeHeb toch wel een stuk meer verantwoordelijkheden en dingen om te doen dan de standaard klantenservice. Hiervoor ook bij T-Mobile op klantenservice gezeten, wat ik nu doe is toch echt wel wat anders
Waaorm post je niet veel danquote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De 'hoezo' zou in mijn post al beantwoord moeten zijn..? Maar chill.. Ik zit als luie student ook veel op FOK!, maar post niet zoveel..![]()
![]()
Ach, er staan hier zoveel mooie topics ( in ONZ, KB en GC vooral) dat ik me wel vermaak met het lezenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet op een 'normale' klantenserviceHeb toch wel een stuk meer verantwoordelijkheden en dingen om te doen dan de standaard klantenservice. Hiervoor ook bij T-Mobile op klantenservice gezeten, wat ik nu doe is toch echt wel wat anders
Welk bedrijf zit je nu dan?
[..]
Waaorm post je niet veel danOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef mash_ het volgende:
Altijd nog beter dan je eigen care package koppen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Dat overkomt mij echt te vaak.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan je eigen care package koppen![]()
![]()
waarom via die site?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef mash_ het volgende:
![]()
![]()
Je moet Ghost Pro gewoon unlocken door zo'n Stella rocker launcher te nemen en UAV's en helicopters neer te schieten. Zelfs de carepackage-choppers kunnen neergeschoten worden. Is heel simpel zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?![]()
Je moet toch ook echt een sentry gun onklaar maken..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nergens last van hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef BoemBats het volgende:
Het is bijna een zegen om een potje normaal uit te spelen![]()
PS3 zekerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef BoemBats het volgende:
Het is bijna een zegen om een potje normaal uit te spelen![]()
Maar 1? Ik heb wel Ghost Pro maar totaal niet opgelet wat voor challenges ik er voor moest halen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je moet toch ook echt een sentry gun onklaar maken..![]()
Das geen dag wachten, minstens 15 minuten, dan staat die al bij je youtube account.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Filmpjes moet je wel eerst in theater renderen.
Vanmorgen wakker geworden met migraine
Ik heb wel het idee dat ik beter schiet als ik een migraine aanval heb gehad
Net ging het vet goed met de sniper![]()
![]()
Soms speel ik de sterren van de hemel en dan het potje er na ga ik 3-20 ofzo, heeft iemand anders dat ook?![]()
![]()
Ja, en dan stop ik meestal maar gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Document1 het volgende:
Soms speel ik de sterren van de hemel en dan het potje er na ga ik 3-20 ofzo, heeft iemand anders dat ook?![]()
Waarom plaats je dat filmpje voor de tweede keer?quote:![]()
Omdat ze me hacker noemde en dat vond ik hilarisch en ik anders niks te doen heb en daarom maar dit filmpje plaats zodat ik views krijg en weer verder kan gaan met BO want voor de rest heb ik geen levenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat filmpje voor de tweede keer?![]()
![]()
Hmm, ik heb C4. maar als ik op pijltje omhoog klik dan krijg ik alleen de detonator? Hoe plant ik die C4? (sorry, ben nieuw met COD op 360 :-) )Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Omdat ze me hacker noemde en dat vond ik hilarisch en ik anders niks te doen heb en daarom maar dit filmpje plaats zodat ik views krijg en weer verder kan gaan met BO want voor de rest heb ik geen leven![]()
![]()
Ja maar 1, mensen hier zeggen je moet hem knifen maar ik had die challenge al zonder iets te knifen, gewoon op blazen is ook voldoende lijkt mij anders had ik die challenge niet neem ik aanquote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar 1? Ik heb wel Ghost Pro maar totaal niet opgelet wat voor challenges ik er voor moest halen.
[/quote]![]()
Je gooit hem met linker trigger en met dubbel x kun je hem meteen laten ontploffen ideaal voor een punt te houden met domination. Al is het wel redelijk cheapquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Kinz het volgende:
Hmm, ik heb C4. maar als ik op pijltje omhoog klik dan krijg ik alleen de detonator? Hoe plant ik die C4? (sorry, ben nieuw met COD op 360 :-) )![]()
Mij maar 1 keer tot nu toe, maar dat komt omdat ik te n00b ben om vaak een killstreak te makenquote:![]()
[/quote]![]()
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij maar 1 keer tot nu toe, maar dat komt omdat ik te n00b ben om vaak een killstreak te maken![]()
![]()
![]()
Vent, wat een drama ben je toch. Vorig keer poste je dit filmpje zei je dat je er 4 of 5 pakte terwijl je in nova gas stond? Dit is gewoon een killstreak zoals iedereen die wel eens heeft van 5 kills, niet 5 kills binnen een seconde of 6.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Had hem net BIJNA, was de hele map (Array) rondgelopen omdat ik maar op één manier achter de sentry kon komen zodat ik niet dood zou gaan, was op knife afstand werd ik neergeschoten door een camper die de sentry daar waarschijnlijk had neergezet om knifers te doden..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar 1, mensen hier zeggen je moet hem knifen maar ik had die challenge al zonder iets te knifen, gewoon op blazen is ook voldoende lijkt mij anders had ik die challenge niet neem ik aan
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
zelf sentry kiezen als killstreak. en als je hem dan hebt bij de spwam van je tegenstander gooie werkt nog steeds goedquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had hem net BIJNA, was de hele map (Array) rondgelopen omdat ik maar op één manier achter de sentry kon komen zodat ik niet dood zou gaan, was op knife afstand werd ik neergeschoten door een camper die de sentry daar waarschijnlijk had neergezet om knifers te doden..dan maar wachten tot ze hem neerzetten. je kan ook proberen om met rc xd te slopen./
![]()
die ene stem voor leuk, heb je die jezelf gegeven?quote:![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:54 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
die ene stem voor leuk, heb je die jezelf gegeven?
quote:MrBobbanz vindt een video leuk (22 uur geleden)
Black Ops Bobbanz - The Wa...
Bobbanz Gaming. On The Way To The HeadQuarters.na regen, ben ik er.
wow ik heb net een paar seconde van me leven verspilt aan het gayste filmpje ever.quote:![]()
of je moet iets compenseren?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een mongolen in dat andere team
Of ben ik gewoon zo'n koning![]()
Whehequote:Op woensdag 24 november 2010 18:19 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
of je moet iets compenseren?![]()
klopt. maakt het uit?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Omdat het z'n eigen site is die hij zit te promotenen promoten zo wil ik het niet noemen hoor. wil gewoon het filmpje laten zien. en omdat ik hem dan toch op me site heb staan kan ik het wel via die link doen.
![]()
Het maakt mij verder ook niks uit. Tis best een aardige sitequote:Op woensdag 24 november 2010 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
klopt. maakt het uit?en promoten zo wil ik het niet noemen hoor. wil gewoon het filmpje laten zien. en omdat ik hem dan toch op me site heb staan kan ik het wel via die link doen.
![]()
after effects ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef BobbanzPS het volgende:
Nice gemaakt Dr Pringels, hoe maak je btw zo intro?![]()
![]()
Ja want after effects leer je ook ff in 10 min...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dat progamma wil ik ff downloaden ;p's avonds een reus, 'smorgens een kneus
suc6quote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dat progamma wil ik ff downloaden ;p1. het progamma is heel groot. 2 after effects is niet zo makkelijk. kost aardig wat tijd voordat je het goed kan.
![]()
het lukt maar niet om een sentry te vernietigen voor mijn ghost pro, iemand tips waar ik de meeste kans heb? Ik dacht domination, maar het gebeurt echt zelden dat de tegenpartij een sentry zet (en dat ik vlug genoeg ben..) ?
edit: inb4 "je bent niet vlug genoeg"![]()
Playstation 3!
Iemand zin om mee te doen met de avond party?
Gametypes: Search & Destroy
HeadQuarters
En eventueel Team Death Match![]()
Het weer: Hier en daar Black Ops in de Playstation 3!quote:
Dit was Schiet Granaatjemaar voor Black Ops!
Over en sluipschutteren *Kuch sluiten?*![]()
Je bent niet vlug genoeg manquote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef twenty2seven het volgende:
het lukt maar niet om een sentry te vernietigen voor mijn ghost pro, iemand tips waar ik de meeste kans heb? Ik dacht domination, maar het gebeurt echt zelden dat de tegenpartij een sentry zet (en dat ik vlug genoeg ben..) ?
![]()
Ik gebruikte gewoon sentry als killstreak, gooide die bij de enemy spawn en wachtte tot een enemy hem stal en neerzette :p Was wel frustrerend af en toe maar heel lang duurde het niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef twenty2seven het volgende:
haha ik zag eigenlijk alleen maar dat je telkens stoma knifed.quote:
HELD!!![]()
![]()
Dat was Stoma niet. In theatermode heeft iedereen 1 playercard, je eigen of die van iemand anders waarschijnlijk..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ik zag eigenlijk alleen maar dat je telkens stoma knifed.
HELD!!
Want je ziet de mijne(smiley), die van stoma(derpface) en een paar keer een schorpioen bij verschillende mensen.na regen, ben ik er.
Dat zag ik ook bij mijn sniperclip ja. Iedereen dezelfde lelijke background en emblemquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat was Stoma niet. In theatermode heeft iedereen 1 playercard, je eigen of die van iemand anders waarschijnlijk..
Want je ziet de mijne(smiley), die van stoma(derpface) en een paar keer een schorpioen bij verschillende mensen.
Persoonlijk vind ik het wel jammer van de muziek, maar nice introTrouwens, jij hebt toch capture card en HD tv? Hoezo dan in 360p gerecord? :
![]()
![]()
Muziek is baas, anders zou je alleen gekreun horen van die gasten..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat zag ik ook bij mijn sniperclip ja. Iedereen dezelfde lelijke background en emblem
Persoonlijk vind ik het wel jammer van de muziek, maar nice introTrouwens, jij hebt toch capture card en HD tv? Hoezo dan in 360p gerecord? :
![]()
En ik heb geen capture card, stoma en mcskills wel.
na regen, ben ik er.
Hoe heb je de individuele clips opgenomen en geëdit dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Muziek is baas, anders zou je alleen gekreun horen van die gasten..![]()
En ik heb geen capture card, stoma en mcskills wel.![]()
Gewoon in theathermode de knifemomenten capturen, uploaden op youtube, weer rippen en editten.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hoe heb je de individuele clips opgenomen en geëdit dan?na regen, ben ik er.
Editten met welk progamma?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon in theathermode de knifemomenten capturen, uploaden op youtube, weer rippen en editten.![]()
ZDoopstahquote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is je Gt danIk weet echt niet wie je bent
![]()
![]()
Maakte het later een beetje goedquote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren met S&D, game is 3 seconden bezig.... *PLING* Revive icoontje in beeld
Ging wel lekker met jeBen ook meer van Domination.
![]()
Die lag en lost connections en connection interrupted shit...aaaaaaah...
Zo gay, waarom worden gasten die dat hebben of doen niet gewoon voor altijd op een soort 'host block list' gezet, dan ben je vanzelf van dat probleem af...
Altijd kiezen ze een of andere baas met Pools internet uit die mag hosten, waardoor (nadat je een minuut voor niks met z'n 12en in de lobby hebt doorgebracht, serieus, waarom is dat?!) er na een minuut al voortijdig einde aan een game komt, dat is echt irritant.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zoals mash_ al zei: After Effects.
maak eens filmpjes met zulke shit eronder, dat moet gewoon awesome zijn![]()
![]()
Klinkt niet verkeerd, beetje aftiteling muziek.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
maak eens filmpjes met zulke shit eronder, dat moet gewoon awesome zijn
Wou eerst deze eronder zetten.
na regen, ben ik er.
hmmnee, ik vind het niks, sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, beetje aftiteling muziek.
Wou eerst deze eronder zetten.
![]()
![]()
Gek ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
hmmnee, ik vind het niks, sorry
Niet te rustig, niet te druk. Go with the flow.
na regen, ben ik er.
het moet juist zo hard mogelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gek ofzo?
Niet te rustig, niet te druk. Go with the flow.ik ben sowieso adrenalinejunk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
het moet juist zo hard mogelijkik ben sowieso adrenalinejunk
![]()
Zoiets?
Die wou ik eerst ook eronder, maar vond die andere beter passen.na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
![]()
Zoiets?
Die wou ik eerst ook eronder, maar vond die andere beter passen.
laatst van ross gehad, ragt ook wel lekker door
gruwelijk tijdens het gamenmaar misschien niet zo geschikt voor onder filmpjes
die is perfect voor intro's en eindes van frag-filmpjes
ik denk alleen niet dat ik ooit nog zo'n goede frag-video + muziek combinatie tegenkom als deze die hieronder staat
![]()
Gruwelijk voor tijdens het gamen? Met uitzondering van bij Fifa luister ik nooit muziek tijdens het spelen, kan ik me voor geen meter concentreren op een of andere manier.![]()
ik zeg niet dat het dan beter gaat, ik krijg er een enorme adrenaline rush van, wat zich ook manifesteert in hoe ik een spel speelquote:Op woensdag 24 november 2010 23:06 schreef n0ir het volgende:
Gruwelijk voor tijdens het gamen? Met uitzondering van bij Fifa luister ik nooit muziek tijdens het spelen, kan ik me voor geen meter concentreren op een of andere manier.![]()
![]()
The Bloody Beetroots kan ik nog wel waarderen, de rest niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
-
laatst van ross gehad, ragt ook wel lekker door
-
gruwelijk tijdens het gamenmaar misschien niet zo geschikt voor onder filmpjes
-
die is perfect voor intro's en eindes van frag-filmpjes
ik denk alleen niet dat ik ooit nog zo'n goede frag-video + muziek combinatie tegenkom als deze die hieronder staat
-
na regen, ben ik er.
WARP is altijd al pure awesomeness geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
The Bloody Beetroots kan ik nog wel waarderen, de rest niet.![]()
![]()
Nog steeds de beste edit van shooter beelden en muziek die ik gezien heb!
The tale of exploding.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
Nog steeds de beste edit van shooter beelden en muziek die ik gezien heb!![]()
Sick as sin.
na regen, ben ik er.
0:55quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
![]()
vet, alleen jammer van gayloquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
![]()
Welke sniper kan ik het best gebruiken? Loop vaak half te rushen met sniper, en 1 shot 1 kill is dan wel vrij noodzakelijk maar dat gebeurd maar 50% van de tijd. Bij MW2 had je lekker die .50 met stopping power pro erop, welke sniper + perks zijn hier aan te raden? Kom er nog niet echt uit..![]()
Mister ik zag gister pas je bericht of ik wat wilde capturen. Sorry man, als het nog nodig is kan dat vanavond wel, holla at ur boy
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: