Maakte het later een beetje goedquote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren met S&D, game is 3 seconden bezig.... *PLING* Revive icoontje in beeld
Ging wel lekker met je
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zoals mash_ al zei: After Effects.
Klinkt niet verkeerd, beetje aftiteling muziek.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
maak eens filmpjes met zulke shit eronder, dat moet gewoon awesome zijn
hmmnee, ik vind het niks, sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, beetje aftiteling muziek.
Wou eerst deze eronder zetten.
Gek ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
hmmnee, ik vind het niks, sorry
het moet juist zo hard mogelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gek ofzo?
Niet te rustig, niet te druk. Go with the flow.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
het moet juist zo hard mogelijkik ben sowieso adrenalinejunk
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
![]()
Zoiets?
Die wou ik eerst ook eronder, maar vond die andere beter passen.
ik zeg niet dat het dan beter gaat, ik krijg er een enorme adrenaline rush van, wat zich ook manifesteert in hoe ik een spel speelquote:Op woensdag 24 november 2010 23:06 schreef n0ir het volgende:
Gruwelijk voor tijdens het gamen? Met uitzondering van bij Fifa luister ik nooit muziek tijdens het spelen, kan ik me voor geen meter concentreren op een of andere manier.
The Bloody Beetroots kan ik nog wel waarderen, de rest niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
-
laatst van ross gehad, ragt ook wel lekker door
-
gruwelijk tijdens het gamenmaar misschien niet zo geschikt voor onder filmpjes
-
die is perfect voor intro's en eindes van frag-filmpjes
ik denk alleen niet dat ik ooit nog zo'n goede frag-video + muziek combinatie tegenkom als deze die hieronder staat
-
WARP is altijd al pure awesomeness geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
The Bloody Beetroots kan ik nog wel waarderen, de rest niet.
The tale of exploding.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
Nog steeds de beste edit van shooter beelden en muziek die ik gezien heb!
0:55quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
vet, alleen jammer van gayloquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef KneusTeun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |