quote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja! Het heeft helemaal geen zin, iedereen weet dat de eckte bazen een Xbox hebbenKappe nou of ik laat je me nooit meer reviven met S&DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
heb je m wel gekocht? als je m gehaald hebt moet je m ook nog kopen voor 3000 currency
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kappe nou of ik laat je me nooit meer reviven met S&D
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
als ik nog wat spellen verkoop op fok/MP denk dat ik hem toch maar haal (hoewel elke avond nu BFBC2 squad ook vol zit)
Mis het spelen met de bekenden een beetje![]()
Dohquote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgeven
Ja............toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik ooit met jou gespeeld dan?![]()
Gisteren met S&D, game is 3 seconden bezig.... *PLING* Revive icoontje in beeldquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgeven
sure sure, heeft niks daarmee te maken maar ga vooral lekker door bashen, vinden de mods vast leukquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DohEn alsnog beweren dat je goed bent in de game... en dat terwijl je maar half weet hoe die shit werkt
Heb er nog twee met pro die ik niet heb gekocht, dus even nadenken voordat je nutteloze smilies postquote:
Het is verdomme een basic element van de complete gamequote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure sure, heeft niks daarmee te maken maar ga vooral lekker door bashen, vinden de mods vast leuk
sure, staat nergens dat het zo werkt. Er is geen handleiding , niet dat ik die nodig heb maar nieuwe features die ik nog niet allemaal kende.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is verdomme een basic element van de complete gameDan hoef je zeker niet de grote man uit te hangen
Vanavond weer verder met levelen, ik wil nog wat extra layers voor mijn playercard unlockenMy plaatje mis nog 1 layer
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure, staat nergens dat het zo werkt. Er is geen handleiding , niet dat ik die nodig heb maar nieuwe features die ik nog niet allemaal kende.
bullshitquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb er nog twee met pro die ik niet heb gekocht, dus even nadenken voordat je nutteloze smilies post
ik gebruik een AUG + reflex sight + demper...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
Las hier gister DE gouden tip. demper maakt niets uit met recoil. reflex sight is de shit!
AUG + reflex sight = instant rape
Baasquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwd de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
Of decoy in combinatie met een claymore gebruiken
[ afbeelding ]
ROSSDALE IN ORANJE!!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwt de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
Of decoy in combinatie met een claymore gebruiken
[ afbeelding ]
AUG is echt een super wapen, zit in 1e prestige en is me meest gebruikte wapen met 1600 killsquote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
Las hier gister DE gouden tip. demper maakt niets uit met recoil. reflex sight is de shit!
AUG + reflex sight = instant rape
Die krijg je als je een xbox kooptquote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef Tjaapo het volgende:
ik krijg helaas niet voor elkaar om mijn callofduty account te linken met mijn ps3 account heb iets van een VIP code nodig ofzo? Waar kan je die in godsnaam vinden?
Schrale bash. Maar ik moet toch toegeven dat de PS3 hard zuigt. van de week bij een maatje gespeeld. Lijkt wel of er standaard lag in de controller zit.quote:Die krijg je als je een xbox koopt
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Schrale bash. Maar ik moet toch toegeven dat de PS3 hard zuigt. van de week bij een maatje gespeeld. Lijkt wel of er standaard lag in de controller zit.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.
Kneusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.
houdoe en bedankt hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
Het is gewoon geouwehoer, omdat iedereen zo lekker haptquote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef KintoUn het volgende:
Dat geneuzel over PS3 vs Xbox blijf je natuurlijk altijd houden, prima ook.
Dat was al zo toen men moest kiezen tussen een megadrive of een snes.
Of tussen een msx of commodore...
http://www.callofduty.com/theater en dan je account linken. Er waren wat problemen met de site. Maar nu moet het gewoon werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Tjaapo het volgende:
goed niemand weet dus / kan dus een normaal antwoord geven?
je weet dat sting je reacties ge-edit heeft hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles
Huh? Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je weet dat sting je reacties ge-edit heeft he
Daarom is S&D eigenlijk de enige leuke objectives-mode. Daar heb je tenminste geen knurften die alleen voor de kills gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef KintoUn het volgende:
Mijn team haalt choppergunners, dogs, de hele reutemeteut. Ondertussen is er niemand die zich boeit om de HQ's.
Lekker scoren zo.
Overigens, zie ik ineens dat mijn Nederlandse vlag ineens weg is, en mijn emblem ook.
Je moet ook samen met je broeders die domination, S&D en HQ rollen mattie jeweet tochquote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef KintoUn het volgende:
Mijn team haalt choppergunners, dogs, de hele reutemeteut. Ondertussen is er niemand die zich boeit om de HQ's.
Lekker scoren zo.
Overigens, zie ik ineens dat mijn Nederlandse vlag ineens weg is, en mijn emblem ook.
niet rushen op het begin van het potje. Mensen weten precies hoe lang het duurt voordat je op een bepaalde plek kunt zijn wanneer je rusht. Er zijn maar een paar plaatsen waar je na 5-10 sec kunt zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef KintoUn het volgende:
S&D ben ik die gast die altijd als eerste het loodje legt..
Keer op keer op keer..
top dank je linken is gelukt hij laat nu alleen niet mijn filmpjes zienquote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.callofduty.com/theater en dan je account linken. Er waren wat problemen met de site. Maar nu moet het gewoon werken.
Ik rush alleen maar in S&D zolang je die eerste gunfight maar wint kom je meestal wel aan een mooie scorequote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
niet rushen op het begin van het potje. Mensen weten precies hoe lang het duurt voordat je op een bepaalde plek kunt zijn wanneer je rusht. Er zijn maar een paar plaatsen waar je na 5-10 sec kunt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |