quote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja! Het heeft helemaal geen zin, iedereen weet dat de eckte bazen een Xbox hebbenKappe nou of ik laat je me nooit meer reviven met S&DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
heb je m wel gekocht? als je m gehaald hebt moet je m ook nog kopen voor 3000 currency
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kappe nou of ik laat je me nooit meer reviven met S&D
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
als ik nog wat spellen verkoop op fok/MP denk dat ik hem toch maar haal (hoewel elke avond nu BFBC2 squad ook vol zit)
Mis het spelen met de bekenden een beetje![]()
Dohquote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgeven
Ja............toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik ooit met jou gespeeld dan?![]()
Gisteren met S&D, game is 3 seconden bezig.... *PLING* Revive icoontje in beeldquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LOL? Ik dacht dat je hem automatisch kreeg, haha nu kan ik dus 3x 3000 uitgeven
sure sure, heeft niks daarmee te maken maar ga vooral lekker door bashen, vinden de mods vast leukquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DohEn alsnog beweren dat je goed bent in de game... en dat terwijl je maar half weet hoe die shit werkt
Heb er nog twee met pro die ik niet heb gekocht, dus even nadenken voordat je nutteloze smilies postquote:
Het is verdomme een basic element van de complete gamequote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure sure, heeft niks daarmee te maken maar ga vooral lekker door bashen, vinden de mods vast leuk
sure, staat nergens dat het zo werkt. Er is geen handleiding , niet dat ik die nodig heb maar nieuwe features die ik nog niet allemaal kende.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is verdomme een basic element van de complete gameDan hoef je zeker niet de grote man uit te hangen
Vanavond weer verder met levelen, ik wil nog wat extra layers voor mijn playercard unlockenMy plaatje mis nog 1 layer
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure, staat nergens dat het zo werkt. Er is geen handleiding , niet dat ik die nodig heb maar nieuwe features die ik nog niet allemaal kende.
bullshitquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb er nog twee met pro die ik niet heb gekocht, dus even nadenken voordat je nutteloze smilies post
ik gebruik een AUG + reflex sight + demper...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
Las hier gister DE gouden tip. demper maakt niets uit met recoil. reflex sight is de shit!
AUG + reflex sight = instant rape
Baasquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwd de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
Of decoy in combinatie met een claymore gebruiken
[ afbeelding ]
ROSSDALE IN ORANJE!!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Demper zuigt, gewoon constanht decoys rondgooien dan vertrouwt de enemy al heel snel de rode puntjes op de map niet meer en kun je ze gemakkelijk afknallen
Of decoy in combinatie met een claymore gebruiken
[ afbeelding ]
AUG is echt een super wapen, zit in 1e prestige en is me meest gebruikte wapen met 1600 killsquote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
Las hier gister DE gouden tip. demper maakt niets uit met recoil. reflex sight is de shit!
AUG + reflex sight = instant rape
Die krijg je als je een xbox kooptquote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef Tjaapo het volgende:
ik krijg helaas niet voor elkaar om mijn callofduty account te linken met mijn ps3 account heb iets van een VIP code nodig ofzo? Waar kan je die in godsnaam vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |