Ik had een keer dat ik mijn care package niet kon openenquote:
Daar heb je 25 silver keys voor nodigquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef Roces18 het volgende:
met welke key veranderd je de packages dan met hardline pro
heb je m wel gekocht? als je m gehaald hebt moet je m ook nog kopen voor 3000 currencyquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef Roces18 het volgende:
Oh bij mij stond dat er niet terwijl ik toch hardline pro had...
sentrygun vind ik echt zonde om te veranderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ik mijn care package niet kon openen![]()
Ik heb nu hardline pro en heb ik dus SAM turret, care package & Senry gun ingesteld. Echt relaxed dat veranderenalleen zit er meestal wel een spyplane ofzo in m'n care package en dan verander ik hem is het ammo..
Zelf heb ik natuurlijk kilo's lood verschoten in de singleplayer maar wel komisch dat het kan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:43 schreef juxtaposition het volgende:
Cuba zonder 1 kogel af te vuren
Dat is omdat de enemy je vlag heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Kinz het volgende:
Even een newbie vraagje tussendoor; als ik online CTF speel; flagcarrier ben en hem af wil leveren bij m'n basis staat er "Wait" is dat omdat mijn team m'n eigen vlag niet heeft?
Bobbanz, je reacties in deze topicreeks daargelaten, ben ik toch wel serieus benieuwd of je net zo goed bent in Black Ops als mensen tegen je in het harnas jagen op FOK!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3 party!
Hallo iedereen, wie doet er mee met de Fok! Playstation 3 party van vanavond?
Iemand zin?
Mischien is de Psn: Bobbanz adden wat makkelijker xDquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Bobbanz, je reacties in deze topicreeks daargelaten, ben ik toch wel serieus benieuwd of je net zo goed bent in Black Ops als mensen tegen je in het harnas jagen op FOK!![]()
Voeg me maar toe: KeFFeR1208
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Jollyonline het volgende:
BobbanzPS ik voeg je ook toe.
Ben lv. 36 en headset is kapot.
PSN:Oke is goed, jammer dat je headset kapot is. Praat stukken fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd als ik hem neerzet wordt hij na 2 keer geknifedquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
sentrygun vind ik echt zonde om te veranderensentrygun maakt echt veel kills als je op een goede plek neerzet. en 9 van de 10x krijg je er iets voor terug wat slechter is
Ja moet nog eve nieuwe headset kopen komt nog wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Oke is goed, jammer dat je headset kapot is. Praat stukken fijner.
Wat moeten we met dit soort filmpjes steeds.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |