Is dat nou niet net de bedoeling van een claymorequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef BobbanzPS het volgende:
De claymore is te onduidelijk kwa geluid ''vind ik''
Als je erlangs loopt gaat die vrijsnel af.
Het begint best irri te worden dat je in elke post de ps3 aan het bashen bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hebben mensen vaker op de PS3.. Als je het vervelend vindt moet je een xbox kopen maat
Sorry, daar voel ik me te goed voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hebben mensen vaker op de PS3.. Als je het vervelend vindt moet je een xbox kopen maat
ik ben blij dat hij een statement maakt tegen het gedrocht dat ps3 heetquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het begint best irri te worden dat je in elke post de ps3 aan het bashen bent.nou weten we het wel dat je de xbox veel beter vind.
Hoe durf je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het begint best irri te worden dat je in elke post de ps3 aan het bashen bent.nou weten we het wel dat je de xbox veel beter vind.
Ik ben blij dat jij op de Xbox gamedquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik ben blij dat hij een statement maakt tegen het gedrocht dat ps3 heet
ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij op de Xbox gamed
Ik huil bij elk filmpje dat je post.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij op de Xbox gamed
Het was maar een grapje pik, pak je rustquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef mash_ het volgende:
zeikerds die gaan lopen zoeken welk console beter islekker boeiend! gaat over cod. niet over wat is het beste console.. daar heb je 53453 anderen topic voor
PI vriendquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef mash_ het volgende:
zeikerds die gaan lopen zoeken welk console beter islekker boeiend! gaat over cod. niet over wat is het beste console.. daar heb je 53453 anderen topic voor
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Straks de xbox maar weer eens aan sligeren ben nu level 30 2de prestige
Ik huil bij elk reactie die je postquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik huil bij elk filmpje dat je post.
haha, bij mij komt de care package soms niet eens aan, terwijl hij niet eens uit de lucht is geschoten en dan ligt ie gewoon ergens buiten de map en vaak is het dan iets van attack dogs of napalm strike maar dat zul je altijd zien.quote:
Nee, bij mij deed alles het gelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Duurde het bij jullie lang voordat je de log in gegevens gemaild kreeg voor je account en filmpjes enzo op callofduty.com?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |