Michhas, maar mijn vrienden noemen me Theo hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb nog niet alle nicks op het forum gekoppeld aan de mensen in mijn friendslist![]()
Even een rondje doen?![]()
Ik ben dus Doopstah
Hoewel Michhas online bij ons bekend staat als "The Pussyfiller"quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
Of wasberenboy
'De Duif' wordt ik ook wel eens genoemd, maar ik blijf bescheiden natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoewel Michhas online bij ons bekend staat als "The Pussyfiller"
quote:
Psn = Bobbanzquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb nog niet alle nicks op het forum gekoppeld aan de mensen in mijn friendslist![]()
Even een rondje doen?![]()
Ik ben dus Doopstah
Of Limburgers die nu in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb ook het idee dat 90% van mijn friendslist van FOK uit brabo's bestaat
Valt bji mij wel mee geloof ik... Van Pierre en Ross weet ik dat ze uit Brabant komen, maar dat hoor je niet aan ze ofzo.. Verder, eeeuhm... Fs misschien? Kutkaboutert?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb ook het idee dat 90% van mijn friendslist van FOK uit brabo's bestaat
Ja dat zeg ik zeker. Als je zo vaak HQ speelt als ik, dan weet je dat ook. Maar iedereen vind campen iets anders. In HQ is het bewaken van het hoofdkwartier geen campen, want er is geen andere manier hoe je het kan bewaken, ja rondlopen maar dan ben je zo dood. 3 tellen en je bent weg, het doel is om te zorgen dat de vijand net zo lang wegblijft. Als je buiten de HQ campt ben je zeker weten een campen, maar die vind je nauwelijks af en toe wel een paar achterlijke snipers maar die doen je niks want die zijn blind.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
HQ is geen campfest wil je zeggen?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Valt bji mij wel mee geloof ik... Van Pierre en Ross weet ik dat ze uit Brabant komen, maar dat hoor je niet aan ze ofzo.. Verder, eeeuhm... Fs misschien? Kutkaboutert?
omelette du fromage is de enige juiste franse zinquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Altijd leuk met fransen in je game:
Oui oui
Sarkozy
Bruni
La Vache qui ri
Merci
Maatje van mij en ik hadden laatst een "emergency airdrop" dus hij gooit die 3 markers en ik ook krijg ik meteen een carepackage van hem op mijn hoofd spawnde ik weer aan de andere kant van de mapquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:20 schreef BobbanzPS het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor kutstreken, zit ik ff lekker in Nuketown TDM te spelen. Heb ik een sentry gun, die drop ik. En op het moment dat die de grond raakt vliegt die het hele veld over naar de achterkant en verdwijnt die achter het hek.
Dat klopt, dat hebben mensen vaker op de PS3.. Als je het vervelend vindt moet je een xbox kopen maatquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:20 schreef BobbanzPS het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor kutstreken, zit ik ff lekker in Nuketown TDM te spelen. Heb ik een sentry gun, die drop ik. En op het moment dat die de grond raakt vliegt die het hele veld over naar de achterkant en verdwijnt die achter het hek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |