Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Marathon Pro is pas kut om te halen.
15 vlaggen capturen in CTF.
Heb nog geen CTF gedaan maar in MW2 viel dat wel mee. Marathon & Lightweight aan en dom rennen. Even niet letten op je K/D ratioquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Marathon Pro is pas kut om te halen.
15 vlaggen capturen in CTF.
O vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Second chance/Last stand is gewoon gay. Dat moeten ze echt eruit halen.
In elk potje zitten er sowieso 2 gasten die dat aanhebben.![]()
Ik heb het nu standaard aanstaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
O vreselijk inderdaad.
Maar goed, alles beter dan commando.
Je moet hem niet laten hacken maar je sentry in hostile-gebied laten droppen zodat een tegenstander je crate pakt en die sentry moet je dan uitschakelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Die manier om ghost pro te halen door zelf een sentry te halen en die door iemand met hacker te laten hacken klinkt beetje veel moeite, want hacker pro hebben al weinig mensen en je moet ook nog eens zelf die streak halen, maar aan de andere kant, het is misschien het proberen waard...
Das toch prachtigquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
Hacker perk is fukking droog.
Had gister een carepackage. ik drop mn marker. word ik kapot geschoten.
dus ik als een debiel terug naar mn carepackage. En tot mn grote verbazing lag die er nog. ik ga m capturen en 'BAM'. Had die andere lul er dus een boobytrap van gemaakt ofzo
Werkt niet echt met mijn manier van spelen; constant rond rennenquote:
die kan je niet samen hebben helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Motion sensor:
If placed with an ally C4 in it's circular radius, the C4 will be automatically triggered to blow upon detection of an enemy by the motion sensor.
Zou dit ook bij een domination-vlag werken?!
Vanavond even proberen
A crap inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
die kan je niet samen hebben helaas
ik doe wel de C4 danquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Fsmxi het volgende:
Daarom staat er ook ally's hè. Gewoon 3/3 C4/motion sensor verhouding?
HQ is geen campfest wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Roces18 het volgende:
Toen straks voor het eerst TDM gespeeld., maar wat een verschil met HQ, TDM zit bomvol achterlijke campers. Waar je in HQ 40 kills maakt haal ik in TDM misschien een stuk of 10 Wtf?
Let dan ook eens opquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Second change pro is btw een fun perk. Naast het feit dat je mensen nog de tering in kan schieten met je pistool kan je ook revived worden, dat is gisteren tijdens S&D een paar keer gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |