SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Gelukkig is Michhas lekker scherp op de vroege morgen en kunnen wij fijn verder in dezen mooien topique!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
Ik bleef gister met m'n voet achter de snoer van m'n headset hangen en toen zei 'ie KNAP
Was het zo'n standaard Microsoft ding of een andere?![]()
Sorry..:( was vanaf m'n telefoon dus lastig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:38 schreef Michhas het volgende:
Ja jij, ja, tostitomaatkaas! Als je de lapo hebt, open dan even een nieuw deelOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Alles is vergeven broederquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry..:( was vanaf m'n telefoon dus lastig!![]()
![]()
ik heb allang geleerd dat je dat ding niet moet laten slingerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
Ik bleef gister met m'n voet achter de snoer van m'n headset hangen en toen zei 'ie KNAP
tevens: hoi, doei, goeiemorgen![]()
![]()
Galil, anders AK74uquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Gister in prestige gegaan, welk wapen kan een beetje normaal schieten?De AUG krijg ik pas @ 26
![]()
Turtle Beach x11quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het zo'n standaard Microsoft ding of een andere?Ja daar kom ik nu ook achter hehequote:Op dinsdag 23 november 2010 08:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik heb allang geleerd dat je dat ding niet moet laten slingeren
tevens: hoi, doei, goeiemorgen
Dat snoer van dat ding is ook zo onhandig lang. Heb maar gelijk een nieuwe besteld. Misschien straks nog ff op station kijken of ze bij Free Record Shop tijdelijk ff zo'n standaard ding hebben. Ik kan niet zo lang zonder dat ik Michhas' stem hoor![]()
![]()
ik zou dat ook niet kunnen hoor, ik fap elke dag op michhas' stemquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Turtle Beach x11
[..]
Ja daar kom ik nu ook achter hehe
Dat snoer van dat ding is ook zo onhandig lang. Heb maar gelijk een nieuwe besteld. Misschien straks nog ff op station kijken of ze bij Free Record Shop tijdelijk ff zo'n standaard ding hebben. Ik kan niet zo lang zonder dat ik Michhas' stem hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet kunnen hoor, ik fap elke dag op michhas' stemBazenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Turtle Beach x11
[..]
Ja daar kom ik nu ook achter hehe
![]()
![]()
De m16. Bazenwapen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Gister in prestige gegaan, welk wapen kan een beetje normaal schieten?De AUG krijg ik pas @ 26
![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?![]()
Dat werkt niet, je moet m knifen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?
Ik heb het op deze manier gedaan; Zelf een sentry-gun als killstreak instellen, die inroepen en laten kapen. Daarna relaxed die gast volgen, hem knifen en sentry knifen.
Duurde wel even voordat hij gekaapt werd..na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik heb hem al hoor maar vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je moet m knifen.
Ik heb het op deze manier gedaan; Zelf een sentry-gun als killstreak instellen, die inroepen en laten kapen. Daarna relaxed die gast volgen, hem knifen en sentry knifen.
Duurde wel even voordat hij gekaapt werd..
Een 6 killstreak halen is lastig genoeg voor mij TBH![]()
![]()
Oja, las er overheen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor maar vroeg het me gewoon af
Een 6 killstreak halen is lastig genoeg voor mij TBH
na regen, ben ik er.
Vind die shit ook allemaal net iets te veel van het goede. Eerst dingen unlocken en dan ook nog eens moeten kopen. En al die gay challenges om pro perks te halen.![]()
Op zich vind ik dat allemaal prima, heb toch überveel COD-punten, wat zou ik er anders mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:12 schreef Parvus het volgende:
Vind die shit ook allemaal net iets te veel van het goede. Eerst dingen unlocken en dan ook nog eens moeten kopen. En al die gay challenges om pro perks te halen.Die andere 2 challenges van Ghost zijn ook prima hoor, probleem is gewoon die sentry omdat bijna niemand die gebruikt.
![]()
Marathon Pro is pas kut om te halen.
15 vlaggen capturen in CTF.
na regen, ben ik er.
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
15 vlaggen capturen in CTF.
Of heb ik die keren gewoon geluk gehad? Speel CTF niet zo veel."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Heb nog geen CTF gedaan maar in MW2 viel dat wel mee. Marathon & Lightweight aan en dom rennen. Even niet letten op je K/D ratioquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
15 vlaggen capturen in CTF.![]()
![]()
Second change pro is btw een fun perk. Naast het feit dat je mensen nog de tering in kan schieten met je pistool kan je ook revived worden, dat is gisteren tijdens S&D een paar keer gelukt![]()
![]()
Ik speel nooit CTF. In MW2 ging het idd wel makkelijk met Marathon en Lightweight.
Maar hier waren ze aan het campen en soms moest ik wel 5 minuten wachten ofzo totdat onze vlag terug was omdat die gast zich aan het verstoppen was.
Zat ik daar dan in onze basis met de enemyvlag om uiteindelijk gekilled te worden.
Second chance/Last stand is gewoon gay. Dat moeten ze echt eruit halen.
In elk potje zitten er sowieso 2 gasten die dat aanhebben.
na regen, ben ik er.
O vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Second chance/Last stand is gewoon gay. Dat moeten ze echt eruit halen.
In elk potje zitten er sowieso 2 gasten die dat aanhebben.![]()
Maar goed, alles beter dan commando.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ik heb het nu standaard aanstaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
O vreselijk inderdaad.
Maar goed, alles beter dan commando.
Gebruikte eerst hacker maar nu ik ghost pro heb neem ik het af en toe op een claymore lopen op de koop toe![]()
![]()
Die 15 vlaggen voor marathon pro had ik in no-time! Atm is CTF wel een van m'n favo modes juist, ook voor hacker pro van die kills gemaakt door lekker die jammer rond je vlag te zetten en dan af en toeslaan.
Die manier om ghost pro te halen door zelf een sentry te halen en die door iemand met hacker te laten hacken klinkt beetje veel moeite, want hacker pro hebben al weinig mensen en je moet ook nog eens zelf die streak halen, maar aan de andere kant, het is misschien het proberen waard...
Jack does it in real time...![]()
Je moet hem niet laten hacken maar je sentry in hostile-gebied laten droppen zodat een tegenstander je crate pakt en die sentry moet je dan uitschakelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Die manier om ghost pro te halen door zelf een sentry te halen en die door iemand met hacker te laten hacken klinkt beetje veel moeite, want hacker pro hebben al weinig mensen en je moet ook nog eens zelf die streak halen, maar aan de andere kant, het is misschien het proberen waard...![]()
![]()
Ow, kijk, dat klinkt al vele malen logischer...
Ik raakte beetje door de war door dat 'kapen' wat gebruikt werd, zat gelijk met hacker in m'n kop dat je dan killstreaks 'friendly' kan maken.
Maar ik ga eens even sentry gun instellen als killstreak reward en m'n vrienden van de tegenpartij blij maken met een pakketje vanmiddag.
Hacker perk is fukking droog.
Had gister een carepackage. ik drop mn marker. word ik kapot geschoten.
dus ik als een debiel terug naar mn carepackage. En tot mn grote verbazing lag die er nog. ik ga m capturen en 'BAM'. Had die andere lul er dus een boobytrap van gemaakt ofzo
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Das toch prachtigquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
Hacker perk is fukking droog.
Had gister een carepackage. ik drop mn marker. word ik kapot geschoten.
dus ik als een debiel terug naar mn carepackage. En tot mn grote verbazing lag die er nog. ik ga m capturen en 'BAM'. Had die andere lul er dus een boobytrap van gemaakt ofzo!
![]()
Werkt niet echt met mijn manier van spelen; constant rond rennenquote:Ik zal de AK47u maar eens gebruiken
![]()
![]()
Moet zeggen dat ik de M16 ook niet onwijs king vind. Hij is super steady en hou wel van burst guns, maar hij is echt een 2/3 burst kill en dat is nogal karig... In MW2 had je met stopping power tenminste een 1 burst kill met de M16 en/of Famas.
Motion sensor:
If placed with an ally C4 in it's circular radius, the C4 will be automatically triggered to blow upon detection of an enemy by the motion sensor.
Zou dit ook bij een domination-vlag werken?!
Vanavond even proberen![]()
![]()
die kan je niet samen hebben helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Motion sensor:
If placed with an ally C4 in it's circular radius, the C4 will be automatically triggered to blow upon detection of an enemy by the motion sensor.
Zou dit ook bij een domination-vlag werken?!
Vanavond even proberen![]()
![]()
A crap inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
die kan je niet samen hebben helaas
Dat wordt samenwerken![]()
![]()
Toen straks voor het eerst TDM gespeeld., maar wat een verschil met HQ, TDM zit bomvol achterlijke campers. Waar je in HQ 40 kills maakt haal ik in TDM misschien een stuk of 10 Wtf?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ik doe wel de C4 danquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Fsmxi het volgende:
Daarom staat er ook ally's hè. Gewoon 3/3 C4/motion sensor verhouding?![]()
![]()
HQ is geen campfest wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Roces18 het volgende:
Toen straks voor het eerst TDM gespeeld., maar wat een verschil met HQ, TDM zit bomvol achterlijke campers. Waar je in HQ 40 kills maakt haal ik in TDM misschien een stuk of 10 Wtf?![]()
![]()
Let dan ook eens opquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Second change pro is btw een fun perk. Naast het feit dat je mensen nog de tering in kan schieten met je pistool kan je ook revived worden, dat is gisteren tijdens S&D een paar keer gelukt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: