Schrale bash. Maar ik moet toch toegeven dat de PS3 hard zuigt. van de week bij een maatje gespeeld. Lijkt wel of er standaard lag in de controller zit.quote:Die krijg je als je een xbox koopt
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Schrale bash. Maar ik moet toch toegeven dat de PS3 hard zuigt. van de week bij een maatje gespeeld. Lijkt wel of er standaard lag in de controller zit.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.
Kneusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
wat een verneukt kanker topic. Allemaal smerige bashers, zoek lekker een leven nerdjes, ik ga naar de pc afdeling lekker rustig.
houdoe en bedankt hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Roces18 het volgende:
Het is gewoon geouwehoer, omdat iedereen zo lekker haptquote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef KintoUn het volgende:
Dat geneuzel over PS3 vs Xbox blijf je natuurlijk altijd houden, prima ook.
Dat was al zo toen men moest kiezen tussen een megadrive of een snes.
Of tussen een msx of commodore...
http://www.callofduty.com/theater en dan je account linken. Er waren wat problemen met de site. Maar nu moet het gewoon werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Tjaapo het volgende:
goed niemand weet dus / kan dus een normaal antwoord geven?
je weet dat sting je reacties ge-edit heeft hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles allessss alles
Huh? Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je weet dat sting je reacties ge-edit heeft he
Daarom is S&D eigenlijk de enige leuke objectives-mode. Daar heb je tenminste geen knurften die alleen voor de kills gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef KintoUn het volgende:
Mijn team haalt choppergunners, dogs, de hele reutemeteut. Ondertussen is er niemand die zich boeit om de HQ's.
Lekker scoren zo.
Overigens, zie ik ineens dat mijn Nederlandse vlag ineens weg is, en mijn emblem ook.
Je moet ook samen met je broeders die domination, S&D en HQ rollen mattie jeweet tochquote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef KintoUn het volgende:
Mijn team haalt choppergunners, dogs, de hele reutemeteut. Ondertussen is er niemand die zich boeit om de HQ's.
Lekker scoren zo.
Overigens, zie ik ineens dat mijn Nederlandse vlag ineens weg is, en mijn emblem ook.
niet rushen op het begin van het potje. Mensen weten precies hoe lang het duurt voordat je op een bepaalde plek kunt zijn wanneer je rusht. Er zijn maar een paar plaatsen waar je na 5-10 sec kunt zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef KintoUn het volgende:
S&D ben ik die gast die altijd als eerste het loodje legt..
Keer op keer op keer..
top dank je linken is gelukt hij laat nu alleen niet mijn filmpjes zienquote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.callofduty.com/theater en dan je account linken. Er waren wat problemen met de site. Maar nu moet het gewoon werken.
Ik rush alleen maar in S&D zolang je die eerste gunfight maar wint kom je meestal wel aan een mooie scorequote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
niet rushen op het begin van het potje. Mensen weten precies hoe lang het duurt voordat je op een bepaalde plek kunt zijn wanneer je rusht. Er zijn maar een paar plaatsen waar je na 5-10 sec kunt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |