Filmpjes moet je wel eerst in theater renderen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
top dank je linken is gelukt hij laat nu alleen niet mijn filmpjes zien
Bij mij duurde het een kwartiertje tot een half uurquote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Filmpjes moet je wel eerst in theater renderen.
Dus bij fileshare selecteer je de clip die je wilt uploaden, select for playback, render clip.
En dan een dag wachten.
omdat je een xbox hebt. daar werkt het gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef Michhas het volgende:
Ik snap echt niet waarom het zo lang duurt bij iedereen... Laatst een filmpje opgeslagen en gerendert, dáárna pas een account aangemaakt, en hij stond er gelijk al bij hoor
Dat krijg je met die gratis rommel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef KintoUn het volgende:
Misschien is het nu sneller.
Toen de game net uit was, was die hele site ook brak, dat is nu ook beter geregeld.
Wellicht opgelost.
En PSN is natuurlijk brak, dat is ook zo.
Klantenservicewerkquote:Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zeg Michhas, wat voor werk doe jij dat je hele dagen op FOK! zit...?!
En daarbij kun je de hele dag verder op FOK! zitten? Damn chill! Dat was bij mij toen ik bij de Ziggo Klantenservice werkte uit den bozequote:
De 'hoezo' zou in mijn post al beantwoord moeten zijn..? Maar chill.. Ik zit als luie student ook veel op FOK!, maar post niet zoveel..quote:
Haha die is echt verdomde lulligquote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)m-care-package-kill-leuke kill wel
Ik werk dan ook niet op een 'normale' klantenservicequote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
En daarbij kun je de hele dag verder op FOK! zitten? Damn chill! Dat was bij mij toen ik bij de Ziggo Klantenservice werkte uit den boze
Waaorm post je niet veel danquote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De 'hoezo' zou in mijn post al beantwoord moeten zijn..? Maar chill.. Ik zit als luie student ook veel op FOK!, maar post niet zoveel..
Ach, er staan hier zoveel mooie topics ( in ONZ, KB en GC vooral) dat ik me wel vermaak met het lezenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet op een 'normale' klantenserviceHeb toch wel een stuk meer verantwoordelijkheden en dingen om te doen dan de standaard klantenservice. Hiervoor ook bij T-Mobile op klantenservice gezeten, wat ik nu doe is toch echt wel wat anders
Welk bedrijf zit je nu dan?
[..]
Waaorm post je niet veel dan
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef mash_ het volgende:
Dat overkomt mij echt te vaak.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan je eigen care package koppen
waarom via die site?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef mash_ het volgende:
Je moet Ghost Pro gewoon unlocken door zo'n Stella rocker launcher te nemen en UAV's en helicopters neer te schieten. Zelfs de carepackage-choppers kunnen neergeschoten worden. Is heel simpel zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?
Nergens last van hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef BoemBats het volgende:
Het is bijna een zegen om een potje normaal uit te spelen
PS3 zekerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef BoemBats het volgende:
Het is bijna een zegen om een potje normaal uit te spelen
Maar 1? Ik heb wel Ghost Pro maar totaal niet opgelet wat voor challenges ik er voor moest halen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je moet toch ook echt een sentry gun onklaar maken..
Das geen dag wachten, minstens 15 minuten, dan staat die al bij je youtube account.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Filmpjes moet je wel eerst in theater renderen.
Dus bij fileshare selecteer je de clip die je wilt uploaden, select for playback, render clip.
En dan een dag wachten.
Ja, en dan stop ik meestal maar gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Document1 het volgende:
Soms speel ik de sterren van de hemel en dan het potje er na ga ik 3-20 ofzo, heeft iemand anders dat ook?
Waarom plaats je dat filmpje voor de tweede keer?quote:
Omdat ze me hacker noemde en dat vond ik hilarisch en ik anders niks te doen heb en daarom maar dit filmpje plaats zodat ik views krijg en weer verder kan gaan met BO want voor de rest heb ik geen levenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat filmpje voor de tweede keer?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Omdat ze me hacker noemde en dat vond ik hilarisch en ik anders niks te doen heb en daarom maar dit filmpje plaats zodat ik views krijg en weer verder kan gaan met BO want voor de rest heb ik geen leven
Ja maar 1, mensen hier zeggen je moet hem knifen maar ik had die challenge al zonder iets te knifen, gewoon op blazen is ook voldoende lijkt mij anders had ik die challenge niet neem ik aanquote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar 1? Ik heb wel Ghost Pro maar totaal niet opgelet wat voor challenges ik er voor moest halen.
Je gooit hem met linker trigger en met dubbel x kun je hem meteen laten ontploffen ideaal voor een punt te houden met domination. Al is het wel redelijk cheapquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Kinz het volgende:
Hmm, ik heb C4. maar als ik op pijltje omhoog klik dan krijg ik alleen de detonator? Hoe plant ik die C4? (sorry, ben nieuw met COD op 360 :-) )
Mij maar 1 keer tot nu toe, maar dat komt omdat ik te n00b ben om vaak een killstreak te makenquote:
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij maar 1 keer tot nu toe, maar dat komt omdat ik te n00b ben om vaak een killstreak te maken![]()
Vent, wat een drama ben je toch. Vorig keer poste je dit filmpje zei je dat je er 4 of 5 pakte terwijl je in nova gas stond? Dit is gewoon een killstreak zoals iedereen die wel eens heeft van 5 kills, niet 5 kills binnen een seconde of 6.quote:
Had hem net BIJNA, was de hele map (Array) rondgelopen omdat ik maar op één manier achter de sentry kon komen zodat ik niet dood zou gaan, was op knife afstand werd ik neergeschoten door een camper die de sentry daar waarschijnlijk had neergezet om knifers te doden..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar 1, mensen hier zeggen je moet hem knifen maar ik had die challenge al zonder iets te knifen, gewoon op blazen is ook voldoende lijkt mij anders had ik die challenge niet neem ik aan
zelf sentry kiezen als killstreak. en als je hem dan hebt bij de spwam van je tegenstander gooie werkt nog steeds goedquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had hem net BIJNA, was de hele map (Array) rondgelopen omdat ik maar op één manier achter de sentry kon komen zodat ik niet dood zou gaan, was op knife afstand werd ik neergeschoten door een camper die de sentry daar waarschijnlijk had neergezet om knifers te doden..
die ene stem voor leuk, heb je die jezelf gegeven?quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:54 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
die ene stem voor leuk, heb je die jezelf gegeven?
quote:MrBobbanz vindt een video leuk (22 uur geleden)
Black Ops Bobbanz - The Wa...
Bobbanz Gaming. On The Way To The HeadQuarters.
wow ik heb net een paar seconde van me leven verspilt aan het gayste filmpje ever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |