Dus graag toelichten in een berichtje!quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef MissClaws het volgende:
jammer dat niet iedereen zijn stem toelicht
quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
*-* Nieuwe Battle! *-*
Maak wat leuks met deze cow![]()
[ afbeelding ]
Inleveren vòòr maandag 22 november 19:00 en bij ry4life
Succes
Wij zien graag waarop jij gestemd hebt. Kan jij dat toelichten in een berichtje?quote:Op maandag 22 november 2010 22:26 schreef ry4life het volgende:
Stemmen kan tot morgen 18:00 dan maar
Wat zou je nu dan gewoon zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:46 schreef Maanvis het volgende:
Als ik nu in duitsland was zou ik zeggen: "Ich liebe dich, mein dottekopf"
ik hou van je mijn lieve dottehoofdjequote:
Ahhhhh.. sweetquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hou van je mijn lieve dottehoofdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ahhhhh.. sweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ohw hier nog een.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:
Mijn excuses, maar ik kan toch niet meer winnenquote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dit!!! hadden we afgesproken niet meer te zeggen tot de stemronde dicht is.
Niet verraden welke van je is
Ik had nog gekekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:16 schreef ry4life het volgende:
Ahh ik had al een topic geopend, ga hier maar verder...
En ik had al gezegd dat ik op de milka koe gestemd heb, vond er meerdere leuk maar hier moest ik het hardst om lachen op de een of andere manier, zeker door die chocola
Misschien dat ze het daarom niet dedenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef ToT het volgende:
En ik dacht nog wel dat de mijne erg onorigineel zou zijn, dat iedereen hetzelfde zou doen!
Maar hij is zo obvious!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Misschien dat ze het daarom niet deden
Niet piepenquote:
Heb ik ook gedaan, maar ondanks dat het obvious is, hebben anderen niet het zelfde gedaan en dat vind ik dan weer opvallend!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet piepen![]()
Dan had je maar je best moeten doen
En dan ook niet even afronden he!quote:
Dat is niet best hahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef Dottey het volgende:
hahah Nu beide 10 stemmen..
dat schiet op
Maar true. ik heb het niet gezien. Was voor mij gelijktijdig naar 10 gesprongen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
Nummer 2 had als eerste 10 stemmen, dus die wint dan toch?
Ik bedoel: Het is een soort van Sudden Death, wie als eerst een punt heeft wint, en dat was nummer 2.
Ja. Maar lieve Dottey, ik zag 10 - 9, toen postte ik nummer 2 is winnaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar true. ik heb het niet gezien. Was voor mij gelijktijdig naar 10 gesprongen.
Nu wel duidelijk een verschil van een stem. Buiten de seconde om.
Laten we het op 5 houden en gewoon die tot winnaar benoemen.
We doen dat welquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Dottey het volgende:
Of wachten op 22.30.
Houd jij het ook scherp in de gaten
Lievequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja. Maar lieve Dottey, ik zag 10 - 9, toen postte ik nummer 2 is winnaar
Wat een toeval was dat!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef Dottey het volgende:
12 stemmen op 2.
De winnaar!
Bedankt fok voor het dichtgooien om 22.30 H
Ik moest zo hard lachen, was blij dat ik de link van de poll onder mijn paste had zitten.quote:
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen, was blij dat ik de link van de poll onder mijn paste had zitten.![]()
Heb het zo in de gaten kunnen houden
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef Dottey het volgende:
R4life kan jij de deelnemers bekend maken?
Als jij diegene bent die inzending 2 heeft gemaakt dan mag je de nieuwe battle plaatsen met 2 dagen bewerktijd.
Welke had jij gemaakt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Godmiljaar!weer (net) geen winnaar geworden!
Ik wist hetquote:Op woensdag 24 november 2010 16:01 schreef ToT het volgende:
Die heilige koe was van mij!
Ik dacht serieus dat iedereen iets met die vlek ging doen; het lijkt echt op een kerel met een baard. Ik heb een afbeelding van Jezus Z'n smoel er bij gepakt en die een beetje gedraaid en vervormd zodat die precies op die vlek uitkwam; ogen, neus, baard enz.
Heel erg transparant maken zodat het niet meteen er keihard uit knalt....
Maar tof dat er toch 3 mensen op hebben gestemd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ivm met lengteAls iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef ry4life het volgende:
Ik heb het weer verkloot he![]()
Sla me maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was wel iemand die dacht gewonnen hij/zij gewonnen had, maar dat heb je -terecht overigens- veranderdquote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef ry4life het volgende:
Ik heb het weer verkloot he![]()
Sla me maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
2e hands sinterklaas te koop?!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Kunnen we iets met één van deze afbeeldingen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel een leuk idee voor de eerste...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste of die 2de.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat dotje toch in d'r hum.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De eerste of die 2de.
Er bestaat al een paint topic over Sinterklaas
(PAINT) Sinterklaas
quote:
En.... cijfer 1 tot 10?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:29 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb haar een keer gezien op msn...
quote:
Ik ben al bijna klaar...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk idee voor de eerste...
kloontje aanmaken?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef ToT het volgende:
Ja qudt!____! Ik heb 2 totaal verschillende ideeën!
Eentje is gewoon leuk en mooi, en de andere is gewoon humor en onverwachts, maar waarbij ik wel op een aantal problemen stuit, wat op zich ook weer een uitdaging is.
What to do?
Ach, ik ga gewoon voor dat 2e idee!
Hij mag overigens wel vaker naar het strand zeg!
Whehehe, nah!quote:
Dan kan je nog een cijfer geven....quote:
Die spin was veel gaverquote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Nieuwe battle!![]()
Afbeelding:
[ afbeelding ]
Maak er wat leuks van!
Deadline: vrijdag 26 november om 19.00
Inleveren bij GuitarJJ
Je hoeft er maar 1 te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Dottey het volgende:
Ik weet gewoon zeeeeeeeeeeer weinig :/
Ik weet ook niets voor die ene..quote:
opnieuw maken dan..quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zie net dat er een foutje in mijn inzending zit... maar heb het origineel al weggegooid, kan het nu niet meer aanpassen...
Ja dààhààg...quote:Op donderdag 25 november 2010 14:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
opnieuw maken dan..
je hebt nog een dag
en.....?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik mis Dottey, ry4life, Maringo en HeaN82 nog![]()
Ik ben hier gewoon hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
quote:
Heb al een ideetjequote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Layertje overheen gooien?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zie net dat er een foutje in mijn inzending zit... maar heb het origineel al weggegooid, kan het nu niet meer aanpassen...
Gaat niet helpen...quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef ToT het volgende:
Een deel van de humor gaat helaas verloren i.v.m. de realiteit!
Jah leg ik wel uit als de uitslag bekend is!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Gaat niet helpen...![]()
Ik heb al teveel gedaan met schaduwen, objecten e.d... ik zou hem overnieuw moeten maken wil ik het goed krijgen...
Het gaat in deze soep toch meer om de humor, alhoewel:
[..]
aw, wat lief... een newbie... koetsjie, koetsjie, koetsjie...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Halfbokkie het volgende:
Mensen, ik heb ook wat gemaakt...Maar vraag me af... wat is de procedure voor het insturen? Moet ik het uploaden (en zoja, waar, mag dat via Flickr?), en de link sturen ofzo??
Achgoss.. moppie,quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
Wat een boel inzendingen al..
en ik weet gewoon nog steeds niets
Wil je mijn alternatieve idee weten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
Wat een boel inzendingen al..
en ik weet gewoon nog steeds niets
Sweeeeet! Dus degene die deze keer wint mag oprecht trots zijn op zichzelf!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef GuitarJJ het volgende:
13 stuks tot nu toe! Als ik wist dat het zo snel ging had de deadline wel wat eerder gekund!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Achgoss.. moppie,
wil je erover praten?
Haha, rustig maar! Ik zal niks aanpassenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb een idee.. morgen eens uitwerken
GuitarJJ, niets der van .. twee dagen werkt beter dan 1 dag
hahahah geboefte..quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha, rustig maar! Ik zal niks aanpassen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
hahahah geboefte..![]()
Je weet het maar nooit met jou!
Ik word gemistquote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik mis gewoon HET idee en DE plaatjes ervoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik word gemist![]()
Of bedoel je dat je mn inzending nog mist?![]()
Mja, ik heb gewoon HET idee der ideeën voor deze battle. Je weet wel, dat idee waarvan je gewoon zeker weet dat dat gaat winnen. Dat idee dat gewoon bestemd is om een internationale internetmeme te worden. Maar ik kan er gewoon niet het goeie plaatje voor vinden.
inzendingsquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
13 inzendings. Het lijkt het eerste topic wel.
Ik heb ook maar gewoon wat anders gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik mis gewoon HET idee en DE plaatjes ervoor.
Zijn er al minimaal 14 nu.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
13 inzendings. Het lijkt het eerste topic wel.
stem dan maar op die van mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef ry4life het volgende:
Ik ben benieuwd!
Gaat nog lastig worden met stemmen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds!?![]()
Tijdje geleden, ik doe weer eens mee
ff shoppen..
JAaaaaaa kwakjequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds!?![]()
Tijdje geleden, ik doe weer eens mee
ff shoppen..
Ik heb ook geen uur geshopt hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]Nog geen uurtje aan gewerkt?
Damn, ik doe écht iets fout!
Ik en mijn talloze laagjes ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uur geshopt hoor.
Ik had er geloof ik 6quote:
Ik had er 3 voor het plaatje en 1 backup. Is dit het nieuwe "kijk mij de grootste internetpiemel/-tieten hebben?"quote:
Nee 3 is skillz... mensen die het niet kunnen gebruiken er 46quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had er 3 voor het plaatje en 1 backup. Is dit het nieuwe "kijk mij de grootste internetpiemel/-tieten hebben?"![]()
3 en winnen dan eh. Ik kan er ook eentje van twee layers inleveren en laatste wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee 3 is skillz... mensen die het niet kunnen gebruiken er 46
Nee hoe meer lagen je nodig hebt.. hoe erger het wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
3 en winnen dan eh. Ik kan er ook eentje van twee layers inleveren en laatste worden
ja de langzame trom..quote:
twee dagen de tijd.... over de 17 inzendingen ik denk dat jij tijd nodig hebtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er nog mensen bezig, die 5 minuten verlening nodig hebben?
Ghehe, valt wel mee! Alles in kladblok bijgehouden. Dus de battlepost komt er zo aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
twee dagen de tijd.... over de 17 inzendingen ik denk dat jij tijd nodig hebt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ghehe, valt wel mee! Alles in kladblok bijgehouden. Dus de battlepost komt er zo aan
Ja... wilde eens een nieuwe trommelquote:
quote:
Dat kan haast niet, hij verdwijnt steeds uit beeldquote:
Ja en te egaal.. en je mist de korte schaduwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, hij verdwijnt steeds uit beeld
Maar bij inzien is die schaduw wat donker en gaat 'ie niet helemaal de goede kant op. Iets te kort gekeken eerder
Ik dacht dat jij die had gemaaktquote:
Tja, eigenlijk is het dus een waardeloze schaduwquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja en te egaal.. en je mist de korte schaduwen![]()
Schaduwexpertquote:ach zelfs jij.... de schaduw expert kan der eens naast zitten
Want daarom had je er niet opgestemd?quote:
Ik vond er geen HaJee kunstwerk tussen zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk is het dus een waardeloze schaduw
[..]
SchaduwexpertBlijft moeilijk. Had aan mijn inzending wat dat betreft ook nog wat meer aandacht kunnen besteden. Niet alleen de schaduw maar m'n hele plaatje had in de afwerking beter gekund.
Dat doen we altijd tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want daarom had je er niet opgestemd?
Ik heb trouwens dik een uur geleden al op 1 gestemd. Ik zag nunet pas dat ik het er ook bij moest zetten
Fout gegoktquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vond er geen HaJee kunstwerk tussen zitten![]()
Gokt dan 14 van jou
Ik denk steeds dat iedereen 14 heeft gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fout gegokt, verder mag ik niks zeggen
![]()
Maar goed, ik zei al dat de afwerking op diverse punten beter had gekund. Was er mee bezig op een tijdstip dat een normaal mens toch wel in bed ligt. Heb 'm toen ook verstuurd en niet meer gebruik gemaakt van de anderhalve dag die nog over was voor de deadline om 'm te verbeteren
Het is er toch echt maar 1 die 14 gemaakt heeft eh. Geen ry4, geen Hajee.... heb jij hem toevallig gemaakt Dot, je bent er zo mee bezig en je hebt er niet op gestemdquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat iedereen 14 heeft gemaakt![]()
Bij gebrek aan idee.. heb ik hem ook "redelijk" gemaakt.
Ik wil ook nog niet dat je verklapt welke je hebt gemaakt
Trouwens niet eens MSNen als je thuis bent!![]()
Wie weet wie weetquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is er toch echt maar 1 die 14 gemaakt heeft eh. Geen ry4, geen Hajee.... heb jij hem toevallig gemaakt Dot, je bent er zo mee bezig en je hebt er niet op gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, sommige personen hier...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:52 schreef ry4life het volgende:
Tenminste niet meer dan een dag later![]()
![]()
Van harte maringo![]()
Bedankt voor de stem HaJee, eerste keer dat ik zo een schaduw maak, ik snap er he-le-maal niet van![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk oog voor kwaliteit
Maandagavondbingo met dj Maringo !quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Maringo het volgende:
LET'S GET READY TO PHOTOSHOP!!
blablabla...
Ik doe dinsdagmorgen pas, omdat maandagmorgen te kort dag is en ik maandagavond andere dingen te doen heb![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef TwiisT het volgende:
ik doe net mee maar vind het nu al geweldig :p
ookal heb ik maar 1 stem gehad haha
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Maringo het volgende:
Wat Dot zegt. Ach, zo heb ik ze ook wel es verloren hoor
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Mjah, nogmaals, 'eerlijk' vind ik het niet..
Het zal wel.
Ik vraag me toch af hoe de stand zou zijn als 2 en 3 ook punten zouden krijgen..... Want er was een periode dat ik achter elkaar tweede werdquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Achja. Bekijk het van de goede kant; bijna een kwart van de mensen vonden jouw fotosoep het leukst!
Geen bingo, wel DJ Maringoquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maandagavondbingo met dj Maringo !
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe de stand zou zijn als 2 en 3 ook punten zouden krijgen..... Want er was een periode dat ik achter elkaar tweede werd
Het is nu wat laat, maar punten verdelen over een aantal deelnames is wel een goeie. Dat bv 1/3 punten krijgt. Dus met 18 deelnames: 6 mensen die punten krijgen. Of de punten voor 1, 2 en 3 afstemmen op het aantal deelnemers.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef tomaat52 het volgende:
Dottey's toetsenbord is naar de klote, vandaar alle smileys.
Je hebt er tea overheen gegooid maar probeerde het droog te maken met een wattenstaafje?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je hebt er tea overheen gegooid maar probeerde het droog te maken met een wattenstaafje?
Heannetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wie weet wie weet![]()
Maar ik verdenk jou en Heannetje ook
Naar mij. Staat een link naar mn inbox bij de vermelding dat je het naar mij mag sturen in de battlepostquote:Op maandag 29 november 2010 01:37 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
naar wie of wat of waar moet je je inzending sturen?
Ow nee, was al. Sorry Dotje.quote:
haha right. 3 bedoel jequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef Maringo het volgende:
Half uurtje. kleine 30 inzendingen in mn inbox.
Nee, een kleine 30 inzendingen in mn inbox.quote:
Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef HaJee het volgende:
HaJee's conclusies :
1 : Mooie kleurtjes. Ik mis een kokosnoot aan de palmboom anders had deze m'n stem gehad
2 : Aardig gedaan maar die cape had toch op z'n minst ook over de schouders moeten hangen. Dat kan deze inzender vast beter.
3 : Tja, twee plaatjes in één![]()
4 : Leuk gedaan maar wat moet die man daar bij die indianen.
5 : Ja, zo'n inzending had ik er wel bij verwacht. -1 voorspelbaar
6 : Wie het voor moet stellen weet ik niet maar ik vind die neus, de bril en het haar er wel mooi in geshopt.
Nummer 6 krijgt mijn stem
Mee liften met HaJee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier volledig bij aan![]()
mijn stem ging ook naar 6
Doe jij wel de zwaailampen aan, op je paard, als ik meerijd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, da's eigenlijk fout want nummer 6 is dus niet van mij als ik daar op stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefliciteerd TwiisT met je eerste punt, dat er nog vele mogen volgen! En iedereen bedankt voor de deelname.
TwiisT, jij mag een volgend plaatje uitzoeken en eventueel ook de bijbehorende battle erbij hosten.
al allereerste van harte en welkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef TwiisT het volgende:
yeahhaaaa!mijn eerste punt
Het plaatje:
[ afbeelding ]
Inlever datum: Zaterdag 4 december voor 11:00
Is mijn eerste keer, heb pas 2 battles meegedaan.. is deze deadline oke?
Mag ik trouwens zelf ook mee doen??
Jij bent subtielquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd TwiisT![]()
Nog weinig inspiratie bij het nieuwe plaatje. Misschien zet ik 'm wel weer tussen een paar indianen
We hebben ruuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim de tijd trouwens (hint hint)
Als wij samen te paard gaan wordt het een rit met alle denkbare toeters en bellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe jij wel de zwaailampen aan, op je paard, als ik meerijd?
Dat kan. Ik ben een strenge doch rechtvaardige leermeesterquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij bent subtiel![]()
ik moet denk in de leer bij jou
Tuurlijk mag je zelf ook meedoenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:35 schreef TwiisT het volgende:
heb de deadline dan maar veranderd naar vrijdag voor 19:00, donderdag aaf ben ik er niet.. dus kan ik ook geen resultaten posten.
ik mag niet of wel mee doen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |