Fout gegoktquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vond er geen HaJee kunstwerk tussen zitten![]()
Gokt dan 14 van jou
Ik denk steeds dat iedereen 14 heeft gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fout gegokt, verder mag ik niks zeggen
![]()
Maar goed, ik zei al dat de afwerking op diverse punten beter had gekund. Was er mee bezig op een tijdstip dat een normaal mens toch wel in bed ligt. Heb 'm toen ook verstuurd en niet meer gebruik gemaakt van de anderhalve dag die nog over was voor de deadline om 'm te verbeteren
Het is er toch echt maar 1 die 14 gemaakt heeft eh. Geen ry4, geen Hajee.... heb jij hem toevallig gemaakt Dot, je bent er zo mee bezig en je hebt er niet op gestemdquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat iedereen 14 heeft gemaakt![]()
Bij gebrek aan idee.. heb ik hem ook "redelijk" gemaakt.
Ik wil ook nog niet dat je verklapt welke je hebt gemaakt
Trouwens niet eens MSNen als je thuis bent!![]()
Wie weet wie weetquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is er toch echt maar 1 die 14 gemaakt heeft eh. Geen ry4, geen Hajee.... heb jij hem toevallig gemaakt Dot, je bent er zo mee bezig en je hebt er niet op gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, sommige personen hier...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:52 schreef ry4life het volgende:
Tenminste niet meer dan een dag later![]()
![]()
Van harte maringo![]()
Bedankt voor de stem HaJee, eerste keer dat ik zo een schaduw maak, ik snap er he-le-maal niet van![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk oog voor kwaliteit
Maandagavondbingo met dj Maringo !quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Maringo het volgende:
LET'S GET READY TO PHOTOSHOP!!
blablabla...
Ik doe dinsdagmorgen pas, omdat maandagmorgen te kort dag is en ik maandagavond andere dingen te doen heb![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef TwiisT het volgende:
ik doe net mee maar vind het nu al geweldig :p
ookal heb ik maar 1 stem gehad haha
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Maringo het volgende:
Wat Dot zegt. Ach, zo heb ik ze ook wel es verloren hoor
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Mjah, nogmaals, 'eerlijk' vind ik het niet..
Het zal wel.
Ik vraag me toch af hoe de stand zou zijn als 2 en 3 ook punten zouden krijgen..... Want er was een periode dat ik achter elkaar tweede werdquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Achja. Bekijk het van de goede kant; bijna een kwart van de mensen vonden jouw fotosoep het leukst!
Geen bingo, wel DJ Maringoquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maandagavondbingo met dj Maringo !
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe de stand zou zijn als 2 en 3 ook punten zouden krijgen..... Want er was een periode dat ik achter elkaar tweede werd
Het is nu wat laat, maar punten verdelen over een aantal deelnames is wel een goeie. Dat bv 1/3 punten krijgt. Dus met 18 deelnames: 6 mensen die punten krijgen. Of de punten voor 1, 2 en 3 afstemmen op het aantal deelnemers.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef tomaat52 het volgende:
Dottey's toetsenbord is naar de klote, vandaar alle smileys.
Je hebt er tea overheen gegooid maar probeerde het droog te maken met een wattenstaafje?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je hebt er tea overheen gegooid maar probeerde het droog te maken met een wattenstaafje?
Heannetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wie weet wie weet![]()
Maar ik verdenk jou en Heannetje ook
Naar mij. Staat een link naar mn inbox bij de vermelding dat je het naar mij mag sturen in de battlepostquote:Op maandag 29 november 2010 01:37 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
naar wie of wat of waar moet je je inzending sturen?
Ow nee, was al. Sorry Dotje.quote:
haha right. 3 bedoel jequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef Maringo het volgende:
Half uurtje. kleine 30 inzendingen in mn inbox.
Nee, een kleine 30 inzendingen in mn inbox.quote:
Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef HaJee het volgende:
HaJee's conclusies :
1 : Mooie kleurtjes. Ik mis een kokosnoot aan de palmboom anders had deze m'n stem gehad
2 : Aardig gedaan maar die cape had toch op z'n minst ook over de schouders moeten hangen. Dat kan deze inzender vast beter.
3 : Tja, twee plaatjes in één![]()
4 : Leuk gedaan maar wat moet die man daar bij die indianen.
5 : Ja, zo'n inzending had ik er wel bij verwacht. -1 voorspelbaar
6 : Wie het voor moet stellen weet ik niet maar ik vind die neus, de bril en het haar er wel mooi in geshopt.
Nummer 6 krijgt mijn stem
Mee liften met HaJee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier volledig bij aan![]()
mijn stem ging ook naar 6
Doe jij wel de zwaailampen aan, op je paard, als ik meerijd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, da's eigenlijk fout want nummer 6 is dus niet van mij als ik daar op stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefliciteerd TwiisT met je eerste punt, dat er nog vele mogen volgen! En iedereen bedankt voor de deelname.
TwiisT, jij mag een volgend plaatje uitzoeken en eventueel ook de bijbehorende battle erbij hosten.
al allereerste van harte en welkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef TwiisT het volgende:
yeahhaaaa!mijn eerste punt
Het plaatje:
[ afbeelding ]
Inlever datum: Zaterdag 4 december voor 11:00
Is mijn eerste keer, heb pas 2 battles meegedaan.. is deze deadline oke?
Mag ik trouwens zelf ook mee doen??
Jij bent subtielquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd TwiisT![]()
Nog weinig inspiratie bij het nieuwe plaatje. Misschien zet ik 'm wel weer tussen een paar indianen
We hebben ruuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim de tijd trouwens (hint hint)
Als wij samen te paard gaan wordt het een rit met alle denkbare toeters en bellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe jij wel de zwaailampen aan, op je paard, als ik meerijd?
Dat kan. Ik ben een strenge doch rechtvaardige leermeesterquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij bent subtiel![]()
ik moet denk in de leer bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |