Fout gegoktquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vond er geen HaJee kunstwerk tussen zitten![]()
Gokt dan 14 van jou
Ik denk steeds dat iedereen 14 heeft gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fout gegokt, verder mag ik niks zeggen
![]()
Maar goed, ik zei al dat de afwerking op diverse punten beter had gekund. Was er mee bezig op een tijdstip dat een normaal mens toch wel in bed ligt. Heb 'm toen ook verstuurd en niet meer gebruik gemaakt van de anderhalve dag die nog over was voor de deadline om 'm te verbeteren
Het is er toch echt maar 1 die 14 gemaakt heeft eh. Geen ry4, geen Hajee.... heb jij hem toevallig gemaakt Dot, je bent er zo mee bezig en je hebt er niet op gestemdquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat iedereen 14 heeft gemaakt![]()
Bij gebrek aan idee.. heb ik hem ook "redelijk" gemaakt.
Ik wil ook nog niet dat je verklapt welke je hebt gemaakt
Trouwens niet eens MSNen als je thuis bent!![]()
Wie weet wie weetquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is er toch echt maar 1 die 14 gemaakt heeft eh. Geen ry4, geen Hajee.... heb jij hem toevallig gemaakt Dot, je bent er zo mee bezig en je hebt er niet op gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, sommige personen hier...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:52 schreef ry4life het volgende:
Tenminste niet meer dan een dag later![]()
![]()
Van harte maringo![]()
Bedankt voor de stem HaJee, eerste keer dat ik zo een schaduw maak, ik snap er he-le-maal niet van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |