quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk oog voor kwaliteit
Maandagavondbingo met dj Maringo !quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Maringo het volgende:
LET'S GET READY TO PHOTOSHOP!!
blablabla...
Ik doe dinsdagmorgen pas, omdat maandagmorgen te kort dag is en ik maandagavond andere dingen te doen heb![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef TwiisT het volgende:
ik doe net mee maar vind het nu al geweldig :p
ookal heb ik maar 1 stem gehad haha
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Maringo het volgende:
Wat Dot zegt. Ach, zo heb ik ze ook wel es verloren hoor
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Mjah, nogmaals, 'eerlijk' vind ik het niet..
Het zal wel.
Ik vraag me toch af hoe de stand zou zijn als 2 en 3 ook punten zouden krijgen..... Want er was een periode dat ik achter elkaar tweede werdquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Achja. Bekijk het van de goede kant; bijna een kwart van de mensen vonden jouw fotosoep het leukst!
Geen bingo, wel DJ Maringoquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maandagavondbingo met dj Maringo !
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe de stand zou zijn als 2 en 3 ook punten zouden krijgen..... Want er was een periode dat ik achter elkaar tweede werd
Het is nu wat laat, maar punten verdelen over een aantal deelnames is wel een goeie. Dat bv 1/3 punten krijgt. Dus met 18 deelnames: 6 mensen die punten krijgen. Of de punten voor 1, 2 en 3 afstemmen op het aantal deelnemers.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef tomaat52 het volgende:
Dottey's toetsenbord is naar de klote, vandaar alle smileys.
Je hebt er tea overheen gegooid maar probeerde het droog te maken met een wattenstaafje?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je hebt er tea overheen gegooid maar probeerde het droog te maken met een wattenstaafje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |