Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef HaJee het volgende:
HaJee's conclusies :
1 : Mooie kleurtjes. Ik mis een kokosnoot aan de palmboom anders had deze m'n stem gehad
2 : Aardig gedaan maar die cape had toch op z'n minst ook over de schouders moeten hangen. Dat kan deze inzender vast beter.
3 : Tja, twee plaatjes in één![]()
4 : Leuk gedaan maar wat moet die man daar bij die indianen.
5 : Ja, zo'n inzending had ik er wel bij verwacht. -1 voorspelbaar
6 : Wie het voor moet stellen weet ik niet maar ik vind die neus, de bril en het haar er wel mooi in geshopt.
Nummer 6 krijgt mijn stem
Mee liften met HaJee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier volledig bij aan![]()
mijn stem ging ook naar 6
Doe jij wel de zwaailampen aan, op je paard, als ik meerijd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, da's eigenlijk fout want nummer 6 is dus niet van mij als ik daar op stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefliciteerd TwiisT met je eerste punt, dat er nog vele mogen volgen! En iedereen bedankt voor de deelname.
TwiisT, jij mag een volgend plaatje uitzoeken en eventueel ook de bijbehorende battle erbij hosten.
al allereerste van harte en welkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef TwiisT het volgende:
yeahhaaaa!mijn eerste punt
Het plaatje:
[ afbeelding ]
Inlever datum: Zaterdag 4 december voor 11:00
Is mijn eerste keer, heb pas 2 battles meegedaan.. is deze deadline oke?
Mag ik trouwens zelf ook mee doen??
Jij bent subtielquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd TwiisT![]()
Nog weinig inspiratie bij het nieuwe plaatje. Misschien zet ik 'm wel weer tussen een paar indianen
We hebben ruuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim de tijd trouwens (hint hint)
Als wij samen te paard gaan wordt het een rit met alle denkbare toeters en bellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe jij wel de zwaailampen aan, op je paard, als ik meerijd?
Dat kan. Ik ben een strenge doch rechtvaardige leermeesterquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij bent subtiel![]()
ik moet denk in de leer bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |