Je hoeft er maar 1 te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Dottey het volgende:
Ik weet gewoon zeeeeeeeeeeer weinig :/
Ik weet ook niets voor die ene..quote:
opnieuw maken dan..quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zie net dat er een foutje in mijn inzending zit... maar heb het origineel al weggegooid, kan het nu niet meer aanpassen...
Ja dààhààg...quote:Op donderdag 25 november 2010 14:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
opnieuw maken dan..
je hebt nog een dag
en.....?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik mis Dottey, ry4life, Maringo en HeaN82 nog![]()
Ik ben hier gewoon hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
quote:
Heb al een ideetjequote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Layertje overheen gooien?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zie net dat er een foutje in mijn inzending zit... maar heb het origineel al weggegooid, kan het nu niet meer aanpassen...
Gaat niet helpen...quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef ToT het volgende:
Een deel van de humor gaat helaas verloren i.v.m. de realiteit!
Jah leg ik wel uit als de uitslag bekend is!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Gaat niet helpen...![]()
Ik heb al teveel gedaan met schaduwen, objecten e.d... ik zou hem overnieuw moeten maken wil ik het goed krijgen...
Het gaat in deze soep toch meer om de humor, alhoewel:
[..]
aw, wat lief... een newbie... koetsjie, koetsjie, koetsjie...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Halfbokkie het volgende:
Mensen, ik heb ook wat gemaakt...Maar vraag me af... wat is de procedure voor het insturen? Moet ik het uploaden (en zoja, waar, mag dat via Flickr?), en de link sturen ofzo??
Achgoss.. moppie,quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
Wat een boel inzendingen al..
en ik weet gewoon nog steeds niets
Wil je mijn alternatieve idee weten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
Wat een boel inzendingen al..
en ik weet gewoon nog steeds niets
Sweeeeet! Dus degene die deze keer wint mag oprecht trots zijn op zichzelf!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef GuitarJJ het volgende:
13 stuks tot nu toe! Als ik wist dat het zo snel ging had de deadline wel wat eerder gekund!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Achgoss.. moppie,
wil je erover praten?
Haha, rustig maar! Ik zal niks aanpassenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb een idee.. morgen eens uitwerken
GuitarJJ, niets der van .. twee dagen werkt beter dan 1 dag
hahahah geboefte..quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha, rustig maar! Ik zal niks aanpassen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
hahahah geboefte..![]()
Je weet het maar nooit met jou!
Ik word gemistquote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik mis gewoon HET idee en DE plaatjes ervoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik word gemist![]()
Of bedoel je dat je mn inzending nog mist?![]()
Mja, ik heb gewoon HET idee der ideeën voor deze battle. Je weet wel, dat idee waarvan je gewoon zeker weet dat dat gaat winnen. Dat idee dat gewoon bestemd is om een internationale internetmeme te worden. Maar ik kan er gewoon niet het goeie plaatje voor vinden.
inzendingsquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
13 inzendings. Het lijkt het eerste topic wel.
Ik heb ook maar gewoon wat anders gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik mis gewoon HET idee en DE plaatjes ervoor.
Zijn er al minimaal 14 nu.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
13 inzendings. Het lijkt het eerste topic wel.
stem dan maar op die van mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef ry4life het volgende:
Ik ben benieuwd!
Gaat nog lastig worden met stemmen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds!?![]()
Tijdje geleden, ik doe weer eens mee
ff shoppen..
JAaaaaaa kwakjequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds!?![]()
Tijdje geleden, ik doe weer eens mee
ff shoppen..
Ik heb ook geen uur geshopt hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]Nog geen uurtje aan gewerkt?
Damn, ik doe écht iets fout!
Ik en mijn talloze laagjes ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uur geshopt hoor.
Ik had er geloof ik 6quote:
Ik had er 3 voor het plaatje en 1 backup. Is dit het nieuwe "kijk mij de grootste internetpiemel/-tieten hebben?"quote:
Nee 3 is skillz... mensen die het niet kunnen gebruiken er 46quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had er 3 voor het plaatje en 1 backup. Is dit het nieuwe "kijk mij de grootste internetpiemel/-tieten hebben?"![]()
3 en winnen dan eh. Ik kan er ook eentje van twee layers inleveren en laatste wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee 3 is skillz... mensen die het niet kunnen gebruiken er 46
Nee hoe meer lagen je nodig hebt.. hoe erger het wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
3 en winnen dan eh. Ik kan er ook eentje van twee layers inleveren en laatste worden
ja de langzame trom..quote:
twee dagen de tijd.... over de 17 inzendingen ik denk dat jij tijd nodig hebtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er nog mensen bezig, die 5 minuten verlening nodig hebben?
Ghehe, valt wel mee! Alles in kladblok bijgehouden. Dus de battlepost komt er zo aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
twee dagen de tijd.... over de 17 inzendingen ik denk dat jij tijd nodig hebt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ghehe, valt wel mee! Alles in kladblok bijgehouden. Dus de battlepost komt er zo aan
Ja... wilde eens een nieuwe trommelquote:
quote:
Dat kan haast niet, hij verdwijnt steeds uit beeldquote:
Ja en te egaal.. en je mist de korte schaduwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, hij verdwijnt steeds uit beeld
Maar bij inzien is die schaduw wat donker en gaat 'ie niet helemaal de goede kant op. Iets te kort gekeken eerder
Ik dacht dat jij die had gemaaktquote:
Tja, eigenlijk is het dus een waardeloze schaduwquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja en te egaal.. en je mist de korte schaduwen![]()
Schaduwexpertquote:ach zelfs jij.... de schaduw expert kan der eens naast zitten
Want daarom had je er niet opgestemd?quote:
Ik vond er geen HaJee kunstwerk tussen zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk is het dus een waardeloze schaduw
[..]
SchaduwexpertBlijft moeilijk. Had aan mijn inzending wat dat betreft ook nog wat meer aandacht kunnen besteden. Niet alleen de schaduw maar m'n hele plaatje had in de afwerking beter gekund.
Dat doen we altijd tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want daarom had je er niet opgestemd?
Ik heb trouwens dik een uur geleden al op 1 gestemd. Ik zag nunet pas dat ik het er ook bij moest zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |