JAaaaaaa kwakjequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds!?![]()
Tijdje geleden, ik doe weer eens mee
ff shoppen..
Ik heb ook geen uur geshopt hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]Nog geen uurtje aan gewerkt?
Damn, ik doe écht iets fout!
Ik en mijn talloze laagjes ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uur geshopt hoor.
Ik had er geloof ik 6quote:
Ik had er 3 voor het plaatje en 1 backup. Is dit het nieuwe "kijk mij de grootste internetpiemel/-tieten hebben?"quote:
Nee 3 is skillz... mensen die het niet kunnen gebruiken er 46quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had er 3 voor het plaatje en 1 backup. Is dit het nieuwe "kijk mij de grootste internetpiemel/-tieten hebben?"![]()
3 en winnen dan eh. Ik kan er ook eentje van twee layers inleveren en laatste wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee 3 is skillz... mensen die het niet kunnen gebruiken er 46
Nee hoe meer lagen je nodig hebt.. hoe erger het wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
3 en winnen dan eh. Ik kan er ook eentje van twee layers inleveren en laatste worden
ja de langzame trom..quote:
twee dagen de tijd.... over de 17 inzendingen ik denk dat jij tijd nodig hebtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er nog mensen bezig, die 5 minuten verlening nodig hebben?
Ghehe, valt wel mee! Alles in kladblok bijgehouden. Dus de battlepost komt er zo aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
twee dagen de tijd.... over de 17 inzendingen ik denk dat jij tijd nodig hebt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ghehe, valt wel mee! Alles in kladblok bijgehouden. Dus de battlepost komt er zo aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |