Is ook een beetje nostalgie, ik was vroeger fan, toen hij pas begon, ik heb zelfs nog een cassettebandje van hemquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gerard vind zichzelf zó leuk, daar heb ik niks mee
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat hij het nummer gaat verkrachten
Dat je een gevoel voor humor hebtquote:Op maandag 22 november 2010 20:41 schreef MissJ het volgende:
ik word hier dus echt melig van he, zo triest is dit![]()
Maar toch blijf ik kijken, wat zegt dat over mij dan?![]()
Hij doet het een beetje erg voorzichtigquote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat hij het nummer gaat verkrachten
quote:
En de zenuwen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja, hij heeft een smoesje, stemproblemen.
Jij hebt niet alle weken gekekenquote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
als wiep mee zou doen, zou ze hier gewoon winnen
ik vind de kwaliteit dit jaar een stuk hoger dan voorgaande editiesquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben meer voor een soort combinatie van VOH en dit. VOH vind ik qua programma minder leuk, maar Popstars is weer minder qua zangtalent.
ah k. ik heb idd amper gekeken, maar wat ik zag vond ik steeds echt slechtquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt niet alle weken gekekenEr zitten een paar meiden bij die haar wegblazen.
Dat wel, maar bij VOH zit gemiddeld toch meer talent, alhoewel er een paar bijzitten waarvan ik denk, die horen ook daar niet thuis.quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit dit jaar een stuk hoger dan voorgaande edities
nee dat is het zeker niet, maar het ging niet verkeerdquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Character het volgende:
dit vind ik zo geen nummer voor sharon :/
vind t ook niet echt haar nrquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Character het volgende:
dit vind ik zo geen nummer voor sharon :/
op zijn minstquote:Op maandag 22 november 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
als die gast net 6 en 3x7 kreeg, moet zij wel 3x9 krijgen zeg
dat vind ik een heel stuk beter iddquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Een LOUNGEkamer, wat heerlijk, geen Vodafone geneuzel, geen mobieltjes, gewoon zoals het hoort
inderdeaad wat een straf is datquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Een LOUNGEkamer, wat heerlijk, geen Vodafone geneuzel, geen mobieltjes, gewoon zoals het hoort
ja dat is dan weer wel een verademing!quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
dat is ook zo, maar dat weten ze bij SBS nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor iedereen nu.
Ik vind het ook niet leuk voor de andere kandidaten.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t onzin zoals ze hem promoten. zou je als kandidaat gek van worden denk ik
hij wordt in een favorietenrol gedrukt.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t onzin zoals ze hem promoten. zou je als kandidaat gek van worden denk ik
ja, maar t is gewoon niet eerlijk tov de anderen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij wordt in een favorietenrol gedrukt.
Maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb i sook steengoed, dus ik ben zeker fan van hem.
Dat is bij de 'overkant' met Ben toch ook exact zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij wordt in een favorietenrol gedrukt.
Maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb i sook steengoed, dus ik ben zeker fan van hem.
heb t idee dat t daar toch minder isquote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is bij de 'overkant' met Ben toch ook exact zo
Ben en de rest van de Voice.
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Benquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
heb t idee dat t daar toch minder is
voor mijn neefje hebben we alles allang gekochtquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Daar komen de superdure Sinterklaaskado's weer voorbij.
ah k. dat kijk ik dus ook nooitquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Ben
maar niemand kijkt dat ;Pquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Ben
Alleen de reclames ervan dan, ook altijd even kijkers trekken met Benquote:
Klopt...dit was vele malen beter en maar één puntje hoger???quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Die cijfers staan niet in verhouding tot de vorige
nee totaal nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Niet echt nee, misschien houden ze ook rekening met de repetitie en weten ze dat ze beter kan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat had 4x6 moeten zijnquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee totaal niet
die vorige hebben ze gewoon veel te hoge cijfers gegeven.
doet t wel goed imoquote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben benieuwd wat hij met dit rustige nummer doet
dat vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
doet t wel goed imo
ik vind hem eigenlijk betere zanger dan ben
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
ik vind hem eigenlijk betere zanger dan ben
ja ook leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Beter dan Ben inderdaad en ook leuker.
Jaquote:
ze doen ook alles om op te vallenquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Die ringen van die vaderDat spandoekje is dan wel weer grappig.
ja hij steekt er met kop en schouders boven uit.quote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was sensationeel, niet normaal in deze show.
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het was echt heel goed weer, hij brengt het nummer ook echt over
Ah, wel aardig dusquote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wilde al gaan roepen waar je was
Tetten?quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, het meisje met de grote borsten.
Ik denk dat het niet perse leeftijd gerelateerd is, maar dat ze Ben ook als "de grote" zien en Dean dan het mindere broertje. Maar ik kan er naast zittenquote:Op maandag 22 november 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hij steekt er met kop en schouders boven uit.
Maar ik wil een correctie.
Dean is niet het broertje van Ben
Ben is de broer van Dean
yeah dat zag ik nu ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, het meisje met de grote borsten.
Dean werd gebracht als de broer van Ben, maar Dean vind ik stukken beter als Ben, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet perse leeftijd gerelateerd is, maar dat ze Ben ook als "de grote" zien en Dean dan het minder broertje. Maar ik kan er naast zitten
Dean is beter en leuker.
Ah zo, ja ik twijfelde nogquote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dean werd gebracht als de broer van Ben, maar Dean vind ik stukken beter als Ben, dat bedoel ik eigenlijk.
idd, opvallende verschijning en kwam met een hele goede auditie.quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
Ben is wat opvallender door zijn tattoo's en piercings.
Hannah Montanaquote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Het verbaast me niet dat ik dit niet ken, is dit van Nickelodeon of zo? Wat slecht.
Omdat Miley net 18 is geworden denk ik. Mooie ode aan de prachtige carriere van Miley.quote:
Oh dat heb ik weleens gezien, mijn nichtje keek dat volgens mij wel eens.quote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef Character het volgende:
[..]
Hannah Montana
vraag me niet waarom ik het weet
vond ik niet erg hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kort nummer vergeleken dat van Dean?
Dean krijgt extra zendtijdquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kort nummer vergeleken dat van Dean?
Niemand denk ikquote:
ah wij mannen hebben er gewoon oog voorquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Die tetten zijn mij nog niet opgevallen eigenlijk.
Was ze nou laatst in de Tv Kantine, ja toch? Leek wel goedquote:
Die bedekt ze altijd met veel stof en laagjes.quote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Die tetten zijn mij nog niet opgevallen eigenlijk.
Op zich een kunst dan dat jullie (mannen) weten dat ze er zittenquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bedekt ze altijd met veel stof en laagjes.
Wij hebben daar oog voor. Twee zelfsquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich een kunst dan dat jullie (mannen) weten dat ze er zitten
uhhhhh nee niet helemaalquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die jongen straks nou die ene knakker met die mega plugs na, die 2 weken(?) terug bij VOH een handje kwam schudden van die 2 dudes die er nu uit zijn? (Snapt U het nog?Ik weet de namen niet meer
)
ik heb geen flauw idee maar als jij dat zegt, geloof ik jequote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die jongen straks nou die ene knakker met die mega plugs na, die 2 weken(?) terug bij VOH een handje kwam schudden van die 2 dudes die er nu uit zijn? (Snapt U het nog?Ik weet de namen niet meer
)
Ik weet alleen wie je bedoelt met die 2 dudes, die ex-Idols, Popstars, of wat waren ze, de rest... geen ideequote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
)
JAquote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie je bedoelt met die 2 dudes, die ex-Idols, Popstars, of wat waren ze, de rest... geen idee
VOH duurt op Vrijdag altijd 3,5 uur hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
pfffffffffff wat duurt het allemaal lang![]()
Ik val bijna in slaap hier
ja maar zaterdag hoef ik niet te werken... en de uitslag neem ik dan opquote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VOH duurt op Vrijdag altijd 3,5 uur hoor
Ze moet het wel allemaal omhoog houden hequote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig die Valerie heeft een stel kuiten, past goed bij d'r jetsers
kwestie van evenwicht houdenquote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
hmm dat heb ik dan weer net gemistquote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Je gaat er meteen van stotteren D.quote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moet het wel allemaal omhoog houden he
Dankquote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat er meteen van stotteren D.![]()
*geeft hoestsnoepje*
Zo kijkt ze ook...quote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Character het volgende:
[ code verwijderd ]
wat klinkt ze niet enthousiast...
wel knap dat ze er nog in zit dan XDquote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kijkt ze ook...Geen idee of het haar "gezicht" is of haar uitdrukking.
Ja, mijn emo duer zat dichtquote:
Nee johquote:
ja maar hier hebben we gewoon weer Lingo publiekquote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Character het volgende:
Boe roepen XD
bij the Voice mag dat niet
quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Character het volgende:
Boe roepen XD
bij the Voice mag dat niet
Niet mijn type (als ik op vrouwen zou vallen).quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee johZe is mooi, oogt alleen nors en staat stijf van de zenuwen.
hey ik heb er ook gezeten!quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is iedereen al gebrainwashed
ah ze roepen dus geen booooooo, maar grooooeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar hier hebben we gewoon weer Lingo publiek
Ik ben er al weken klaar mee, maar als Patries terug zou komen krijg je elke week een soppende vrouw op de stoel, das ook niet allesquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Siep ben ik nu wel klaar mee.
Dit was echt geen 7
Valerioquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Hij deed me opeens denken aan die jongen die altijd bij Paul de Leeuw zit, ik weet niet hoe hij heet, van BNN.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze roepen dus geen booooooo, maar grooooeeeeeeeeeeeeen
Ik vond Patricia altijd wel goede kritiek geven eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er al weken klaar mee, maar als Patries terug zou komen krijg je elke week een soppende vrouw op de stoel, das ook niet alles
dat is ook weer waarquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er al weken klaar mee, maar als Patries terug zou komen krijg je elke week een soppende vrouw op de stoel, das ook niet alles
alles beter dan patriesquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die ene van spuiten en slikken toch?quote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Hij deed me opeens denken aan die jongen die altijd bij Paul de Leeuw zit, ik weet niet hoe hij heet, van BNN.
Nou ze kon er wat van, jongens die vals zingen daar sopt zij bij weg want "je bent zo'n leuk joch"quote:Op maandag 22 november 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Patricia altijd wel goede kritiek geven eigenlijk.
Nee joh Filemonquote:
en filemon zit altijd bij de leeuw toch?quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh FilemonValerio heeft pikzwart haar
Toch maar even gegoogeld, Filemon is het inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh FilemonValerio heeft pikzwart haar
preciesquote:Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Hij vergeet af en toe te zingen, maar qua entertainment zeker een 7 en gezien de reeds gegeven cijfers een 8
Ja volgens mij welquote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
en filemon zit altijd bij de leeuw toch?
kloptquote:Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
precies
vind alleen dat kips dus gewoon te laag heeft gekregen in vgl met de rest
Ja, net als 1 uitdrukking op d'r bakkesquote:
Neuh Tooske is iets meer dan 1.70m maar met hakken nu wel...quote:
ze is de haqlfzus van Jerneyquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als 1 uitdrukking op d'r bakkes
Meer als een hoertje.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Deze koeiemevrouw ziet eruit als een tokkie
Da's ook niet zo heel moeilijkquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik haar beter vind presenteren dan Nance
Jepquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel beter, maar wat ik eerder zei, ik vind haar zo serieus, het is het Journaal niet.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tooske is 1.76 en dan nog hakken van 5 cm natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh Tooske is iets meer dan 1.70m maar met hakken nu wel...
Hij is een ukkie
Maar volgens mij is Jerney dan van nature strak in d'r kop en Simoon spuit alquote:
Nou ik denk dat beide dames gesponsored worden door Botoxquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Jerney dan van nature strak in d'r kop en Simoon spuit al![]()
Ehhh...nou...nee, laat maarquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Jerney dan van nature strak in d'r kop en Simoon spuit al![]()
maar om nou te zeggen dat ze goede reclame zijn is een 2equote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik denk dat beide dames gesponsored worden door Botox
Ik dacht dat Jerney in de Idols tijd echt van nature gewoon dat koppie had, maar het lijkt wel snel een illusie bij de tv.quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik denk dat beide dames gesponsored worden door Botox
Die van Q?quote:
Ja, ik snap alleen niet wat dat hert erin doet.quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die van Q music (het is toch Q music?)
Ja Q musicquote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die van Q music (het is toch Q music?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |