Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Benquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
heb t idee dat t daar toch minder is
voor mijn neefje hebben we alles allang gekochtquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Daar komen de superdure Sinterklaaskado's weer voorbij.
ah k. dat kijk ik dus ook nooitquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Ben
maar niemand kijkt dat ;Pquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Ben
Alleen de reclames ervan dan, ook altijd even kijkers trekken met Benquote:
Klopt...dit was vele malen beter en maar één puntje hoger???quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Die cijfers staan niet in verhouding tot de vorige
nee totaal nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Niet echt nee, misschien houden ze ook rekening met de repetitie en weten ze dat ze beter kan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat had 4x6 moeten zijnquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee totaal niet
die vorige hebben ze gewoon veel te hoge cijfers gegeven.
doet t wel goed imoquote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben benieuwd wat hij met dit rustige nummer doet
dat vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
doet t wel goed imo
ik vind hem eigenlijk betere zanger dan ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |