Is ook een beetje nostalgie, ik was vroeger fan, toen hij pas begon, ik heb zelfs nog een cassettebandje van hemquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gerard vind zichzelf zó leuk, daar heb ik niks mee
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat hij het nummer gaat verkrachten
Dat je een gevoel voor humor hebtquote:Op maandag 22 november 2010 20:41 schreef MissJ het volgende:
ik word hier dus echt melig van he, zo triest is dit![]()
Maar toch blijf ik kijken, wat zegt dat over mij dan?![]()
Hij doet het een beetje erg voorzichtigquote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat hij het nummer gaat verkrachten
quote:
En de zenuwen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja, hij heeft een smoesje, stemproblemen.
Jij hebt niet alle weken gekekenquote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
als wiep mee zou doen, zou ze hier gewoon winnen
ik vind de kwaliteit dit jaar een stuk hoger dan voorgaande editiesquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben meer voor een soort combinatie van VOH en dit. VOH vind ik qua programma minder leuk, maar Popstars is weer minder qua zangtalent.
ah k. ik heb idd amper gekeken, maar wat ik zag vond ik steeds echt slechtquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt niet alle weken gekekenEr zitten een paar meiden bij die haar wegblazen.
Dat wel, maar bij VOH zit gemiddeld toch meer talent, alhoewel er een paar bijzitten waarvan ik denk, die horen ook daar niet thuis.quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit dit jaar een stuk hoger dan voorgaande edities
nee dat is het zeker niet, maar het ging niet verkeerdquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Character het volgende:
dit vind ik zo geen nummer voor sharon :/
vind t ook niet echt haar nrquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Character het volgende:
dit vind ik zo geen nummer voor sharon :/
op zijn minstquote:Op maandag 22 november 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
als die gast net 6 en 3x7 kreeg, moet zij wel 3x9 krijgen zeg
dat vind ik een heel stuk beter iddquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Een LOUNGEkamer, wat heerlijk, geen Vodafone geneuzel, geen mobieltjes, gewoon zoals het hoort
inderdeaad wat een straf is datquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Een LOUNGEkamer, wat heerlijk, geen Vodafone geneuzel, geen mobieltjes, gewoon zoals het hoort
ja dat is dan weer wel een verademing!quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
dat is ook zo, maar dat weten ze bij SBS nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor iedereen nu.
Ik vind het ook niet leuk voor de andere kandidaten.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t onzin zoals ze hem promoten. zou je als kandidaat gek van worden denk ik
hij wordt in een favorietenrol gedrukt.quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t onzin zoals ze hem promoten. zou je als kandidaat gek van worden denk ik
ja, maar t is gewoon niet eerlijk tov de anderen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij wordt in een favorietenrol gedrukt.
Maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb i sook steengoed, dus ik ben zeker fan van hem.
Dat is bij de 'overkant' met Ben toch ook exact zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij wordt in een favorietenrol gedrukt.
Maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb i sook steengoed, dus ik ben zeker fan van hem.
heb t idee dat t daar toch minder isquote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is bij de 'overkant' met Ben toch ook exact zo
Ben en de rest van de Voice.
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Benquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
heb t idee dat t daar toch minder is
voor mijn neefje hebben we alles allang gekochtquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Daar komen de superdure Sinterklaaskado's weer voorbij.
ah k. dat kijk ik dus ook nooitquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Ben
maar niemand kijkt dat ;Pquote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij komt op Woensdag in Real Life ook áltijd aan bod, elke keer weer, altijd Ben
Alleen de reclames ervan dan, ook altijd even kijkers trekken met Benquote:
Klopt...dit was vele malen beter en maar één puntje hoger???quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Die cijfers staan niet in verhouding tot de vorige
nee totaal nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Niet echt nee, misschien houden ze ook rekening met de repetitie en weten ze dat ze beter kan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat had 4x6 moeten zijnquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee totaal niet
die vorige hebben ze gewoon veel te hoge cijfers gegeven.
doet t wel goed imoquote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben benieuwd wat hij met dit rustige nummer doet
dat vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
doet t wel goed imo
ik vind hem eigenlijk betere zanger dan ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |