wel knap dat ze er nog in zit dan XDquote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kijkt ze ook...Geen idee of het haar "gezicht" is of haar uitdrukking.
Ja, mijn emo duer zat dichtquote:
Nee johquote:
ja maar hier hebben we gewoon weer Lingo publiekquote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Character het volgende:
Boe roepen XD
bij the Voice mag dat niet
quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Character het volgende:
Boe roepen XD
bij the Voice mag dat niet
Niet mijn type (als ik op vrouwen zou vallen).quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee johZe is mooi, oogt alleen nors en staat stijf van de zenuwen.
hey ik heb er ook gezeten!quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is iedereen al gebrainwashed
ah ze roepen dus geen booooooo, maar grooooeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar hier hebben we gewoon weer Lingo publiek
Ik ben er al weken klaar mee, maar als Patries terug zou komen krijg je elke week een soppende vrouw op de stoel, das ook niet allesquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Siep ben ik nu wel klaar mee.
Dit was echt geen 7
Valerioquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Hij deed me opeens denken aan die jongen die altijd bij Paul de Leeuw zit, ik weet niet hoe hij heet, van BNN.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze roepen dus geen booooooo, maar grooooeeeeeeeeeeeeen
Ik vond Patricia altijd wel goede kritiek geven eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er al weken klaar mee, maar als Patries terug zou komen krijg je elke week een soppende vrouw op de stoel, das ook niet alles
dat is ook weer waarquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er al weken klaar mee, maar als Patries terug zou komen krijg je elke week een soppende vrouw op de stoel, das ook niet alles
alles beter dan patriesquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die ene van spuiten en slikken toch?quote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Hij deed me opeens denken aan die jongen die altijd bij Paul de Leeuw zit, ik weet niet hoe hij heet, van BNN.
Nou ze kon er wat van, jongens die vals zingen daar sopt zij bij weg want "je bent zo'n leuk joch"quote:Op maandag 22 november 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Patricia altijd wel goede kritiek geven eigenlijk.
Nee joh Filemonquote:
en filemon zit altijd bij de leeuw toch?quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh FilemonValerio heeft pikzwart haar
Toch maar even gegoogeld, Filemon is het inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh FilemonValerio heeft pikzwart haar
preciesquote:Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Hij vergeet af en toe te zingen, maar qua entertainment zeker een 7 en gezien de reeds gegeven cijfers een 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |