Ja volgens mij welquote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
en filemon zit altijd bij de leeuw toch?
kloptquote:Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
precies
vind alleen dat kips dus gewoon te laag heeft gekregen in vgl met de rest
Ja, net als 1 uitdrukking op d'r bakkesquote:
Neuh Tooske is iets meer dan 1.70m maar met hakken nu wel...quote:
ze is de haqlfzus van Jerneyquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als 1 uitdrukking op d'r bakkes
Meer als een hoertje.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Deze koeiemevrouw ziet eruit als een tokkie
Da's ook niet zo heel moeilijkquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik haar beter vind presenteren dan Nance
Jepquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel beter, maar wat ik eerder zei, ik vind haar zo serieus, het is het Journaal niet.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tooske is 1.76 en dan nog hakken van 5 cm natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh Tooske is iets meer dan 1.70m maar met hakken nu wel...
Hij is een ukkie
Maar volgens mij is Jerney dan van nature strak in d'r kop en Simoon spuit alquote:
Nou ik denk dat beide dames gesponsored worden door Botoxquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Jerney dan van nature strak in d'r kop en Simoon spuit al![]()
Ehhh...nou...nee, laat maarquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Jerney dan van nature strak in d'r kop en Simoon spuit al![]()
maar om nou te zeggen dat ze goede reclame zijn is een 2equote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik denk dat beide dames gesponsored worden door Botox
Ik dacht dat Jerney in de Idols tijd echt van nature gewoon dat koppie had, maar het lijkt wel snel een illusie bij de tv.quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik denk dat beide dames gesponsored worden door Botox
Die van Q?quote:
Ja, ik snap alleen niet wat dat hert erin doet.quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die van Q music (het is toch Q music?)
Ja Q musicquote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die van Q music (het is toch Q music?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |