quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
saampies op mijn overheerlijke bank pleuren en koffie leuten?quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je hebt het mooi wel gedaanhoeraaaa
![]()
ja,pfffffrt.
Ja wel ik neem gewoon mijn rustquote:Op maandag 22 november 2010 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Kun je vanmiddag een beetje rustig aan doen?
heey LLquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
hey gier
[..]
Ja wel ik neem gewoon mijn rust
ja graaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
saampies op mijn overheerlijke bank pleuren en koffie leuten?
jaquote:
Ik denk het, de mensen van de uitslaapkamer zeiden van wel in elk gevalquote:
kijk jou even om 14:14:04 post 14 maken zegquote:
ja deze leuke leiverd heeft dus net een antiek beeldje geslooptquote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kijk jou even om 14:14:04 post 14 maken zeg![]()
en hoeft niet hoor, want je bent een lieve leukerd
nou ja, beter dan een nieuw beeldje, deze heeft tenminste al een heel leven achter zichquote:Op maandag 22 november 2010 14:18 schreef PeZu het volgende:
ja deze leuke leiverd heeft dus net een antiek beeldje gesloopt![]()
het voordeel van iets slopen is dat je zeker weet dat het stuk is.quote:Op maandag 22 november 2010 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja deze leuke leiverd heeft dus net een antiek beeldje gesloopt![]()
Waarom ? oh lezenquote:
ja hahaquote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, beter dan een nieuw beeldje, deze heeft tenminste al een heel leven achter zich
quote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, beter dan een nieuw beeldje, deze heeft tenminste al een heel leven achter zich
is ie heel heel heel erg stuk?quote:
de NS had veel meer bussen moeten regelen nu durfde ik de gok niet aan om met de bus te gaan (op advies van de NS zelf btw)quote:Op maandag 22 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar ik geloof niet dat de ns daar veel aan kon doen. Tuurlijk is dat wel vervelend enzomaarja je bereikt er weinig mee
ja nogal jaquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is ie heel heel heel erg stuk?
hoax ik weet er 1 van 15 die wel lekker isquote:Op maandag 22 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waarom kan ik nooit een luchtje van 20 euro per 100 ml lekker vinden?
Ik ging op geurtjesjacht en ik wil alleen maar die van 50 euro of meer (per iets van 30-50 ml)
en met emotionele waarde?quote:
ja, eau de Zwitsalquote:hoax ik weet er 1 van 15 die wel lekker is
voor de rest heb je gelijk
Omdat jij een hele goede smaak hebt, lief suikertaartjequote:Op maandag 22 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waarom kan ik nooit een luchtje van 20 euro per 100 ml lekker vinden?
Ik ging op geurtjesjacht en ik wil alleen maar die van 50 euro of meer (per iets van 30-50 ml)
jups.quote:Op maandag 22 november 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en met emotionele waarde?![]()
[..]
ja, eau de Zwitsal![]()
![]()
Maar die heb ik al natuurlijk
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de NS had veel meer bussen moeten regelen
Niet? Daarom kan ik nooit een broodje NSbus krijgen hierquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoor
elke dagquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook eau de zwitsal
gebruik het alleen niet zo vaak
Hmm...quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
Omdat jij een hele goede smaak hebt, lief suikertaartje.
En dat helaas dus ook een dure smaak is.
quote:
werkt ook goed tegen aderverkalking zeker?quote:
neuh ik hoef niet elke dag naar babies te ruiken... wil mezelf ook nog wel enigszins vrouwelijk voelen op zijn tijdquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werkt ook goed tegen aderverkalking zeker?
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
neuh ik hoef niet elke dag naar babies te ruiken... wil mezelf ook nog wel enigszins vrouwelijk voelen op zijn tijd
ik heb niet echt een lievelingsparfumquote:Op maandag 22 november 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dus![]()
al vind ik mijn lievelingsparfum ook naar babies ruiken
ik heb er nu ook maar drie geloof ik hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb niet echt een lievelingsparfum
ik heb hooguit 3 flesjes.... ik denk dat ik als ik dood ga die flesjes nog halfvol zijn
stoppelbaardquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
is een stoppelbaard gewenst?
ik heb light blue van Dolce &Gabbana, one van Calvin Klein, en Zwitsalquote:Op maandag 22 november 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er nu ook maar drie geloof ik hoor![]()
maar ik moet nodig weer aanvullen
Moet ik je zoenen danquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
is een stoppelbaard gewenst?
quote:
nou dan zal ik me ook maar even scherenquote:Op maandag 22 november 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
je moet niks![]()
maar het wordt wel op prijs gesteld
Ik heb J'adore van Dior, Flower van Kenzo en Zwitsalquote:Op maandag 22 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb light blue van Dolce &Gabbana, one van Calvin Klein, en Zwitsal
Mijn vriend heb ik laatst deze gegeven
[ afbeelding ]
Mannen met lekkere luchtjes*zwijmel*
ja, let vooral niet op wat ik zeg hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wil je niet zoenen?
dan zal ik me scheren
quote:
je hebt veelquote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb J'adore van Dior, Flower van Kenzo en Zwitsal![]()
Oh...en Lovely van SJP en Baby van Gwen Stefani (van de Harajuku Girls) en Very Irresistible van Givenchy![]()
Maar alleen Zwitsal en Lovely zit nog veel in, de rest is bijna op
de rest is bijna ohop!quote:
Gezien de algemene schaamhaarfobie van gisteren ga ik voor de zekerheid maar gewoon scherenquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
Ow, wacht... Gezichtquote:is een stoppelbaard gewenst?
Ah. Niet scheren dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stoppelbaard![]()
![]()
dat moet je helemaal zelf weten hoor, schat
hoe vroeg?quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 duikt PEZU achterna..
damn! zo vroeg opstaan voor die bouwvakkers dat is gewoon belachelijk!!
*maakt van zichzelf een bolletje en valt lekker tegen de kat aan in slaap.. *
Nou jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de school van Sander stom
Sinterklaas is nog in het land maar toch alvast belangrijk nieuws over de
kerstviering. De kerstviering zal woensdagavond 15 december plaatsvinden in
de Martinuskerk te Zwaag. Omdat het leerlingen aantal te groot is en omdat wij
begrijpen dat de ouders deze viering willen bijwonen, hebben we de avond in tweeën
gedeeld evenals twee jaar geleden. De kinderen mogen alleen hun eigen viering
bijwonen, dit in verband met de ruimte en veiligheid. Elk kind mag maximaal twee
volwassenen meenemen naar de viering. Broertjes en zusjes die niet op Dynamis
zitten, mogen helaas niet mee.
ik heb toch nog niet gezegd dat ik me pas scheer NAdat ik jouw helemaal afgelebbert hebquote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, let vooral niet op wat ik zeg hoor
dan nog hadden ze er meer dan 1 per treinstel moeten regelen. Staan er zat in remise bij bijv RET enzoquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoor
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb toch nog niet gezegd dat ik me pas scheer NAdat ik jouw helemaal afgelebbert heb![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien de algemene schaamhaarfobie van gisteren ga ik voor de zekerheid maar gewoon scheren...
[..]
Ow, wacht... Gezicht...
Eerst maar even lezen wat de dames wensen...
[..]
Ah. Niet scheren dus...
Tsja......quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
begrijpen dat de ouders deze viering willen bijwonen, hebben we de avond in tweeën
bijwonen, dit in verband met de ruimte en veiligheid. Elk kind mag maximaal twee
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaardquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?
ja, en dan schuur ik een beetje stuk denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaard...
ehhm, waarschijnlijk als je kin en censuur helemaal schraal zijn door mijn stoppelbaard wil je misschien wel dat het ietsje gladder wordtquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?
quote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dan schuur ik een beetje stuk denk ik
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehhm, waarschijnlijk als je kin en censuur helemaal schraal zijn door mijn stoppelbaard wil je misschien wel dat het ietsje gladder wordt
mijn baard is er al af om plaats te maken voor de Sint baardquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaard...
Dat wel ja, maar ook eventueel ook spoedopnames, dat weet je nooit van te voren.quote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog heb je het vaak wel rustig
Jeuzes. Das zwaar.quote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.. ja?
Bij mij op werk ook wel eens dag- en avonddienst achter elkaar gedraaid. Vorige week zaterdag nog anderhalf gedraaid: 6.30 tot 18.00 ofzo. En bij mijn vorige werk 8.00 tot 23.00.
[..]
Nice. Zou je ook meer nacht en minder dag mogen, als je je daarvoor opgeeft?
oeh oeh, foto's!quote:Op maandag 22 november 2010 14:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn baard is er al af om plaats te maken voor de Sint baard
1 december ben ik weer Sintphonic
quote:
ik zal de schralen plekken insmeren dan voor je hoorquote:
verzachtende likjes willen ook nog wel eens helpenquote:Op maandag 22 november 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal de schralen plekken insmeren dan voor je hoor
komt goedquote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verzachtende likjes willen ook nog wel eens helpen
Maar dan schuurt hij weer met zijn stoppelsquote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verzachtende likjes willen ook nog wel eens helpen
ja en?quote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan schuurt hij weer met zijn stoppels...
Vicieuze cirkel...
Dat is ook stomquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Best zwaar ja, vooral door de aard van het werk: nu heftruck en/of palletwagen rijden, toen machines in-, af- en bijstellen...quote:Op maandag 22 november 2010 14:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ook eventueel ook spoedopnames, dat weet je nooit van te voren.
[..]
Jeuzes. Das zwaar.![]()
Ja, zou eventueel wel kunnen denk ik.. Het is maar net hoe vroeg je intekentDe lijst wordt klaargelegd door de roosteraar, als je er het eerste bij bent kan je denk meer intekenen als je dat zou willen.. In die map zit ook een lijstje waarin je kan aangeven wat je favo diensten zijn, ik heb dus avond en nacht ingevuld
![]()
Ging goed bij de fysio btw, had nog ff een gesprekje met mn fysio en hij was ook best verbaasd nog hoe goed het gaat met me, hij had ook niet verwacht dat het al zo snel zo goed zou gaan, aangezien ik al zowat een jaar bezig was.
Dus nu gewoon iig nog 3 maanden 2x per week oefeningen doen, daarna weer even evalueren of ik naar 1x per week kan![]()
quote:
Jouw baardquote:Op maandag 22 november 2010 14:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn baard is er al af om plaats te maken voor de Sint baard
1 december ben ik weer Sintphonic
Jeuzesquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Nou inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Best zwaar ja, vooral door de aard van het werk: nu heftruck en/of palletwagen rijden, toen machines in-, af- en bijstellen...
Mooi van de fysio.
quote:
quote:
Gaat lekker jongensquote:Op maandag 22 november 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
ik ben misselijk met het idee dat ik zometeen moet werken
Ben rond deze tijd altijd verkouden + slaap niet al te best + dat ik veel al in buitentemperatuur ben(of iets warmer)quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes![]()
![]()
[..]
Nou inderdaad.
Yup![]()
![]()
[..]
Komt dat?
He bah. Geen allergie ofzo? Ik heb ook altijd meer last in de herfst van mijn allergieën, helaasquote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben rond deze tijd altijd verkouden + slaap niet al te best + dat ik veel al in buitentemperatuur ben(of iets warmer)
Ohja,zo nog even vrij vragen voor volgende week maandag
ben jij ook een NH-er?quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is ook stom.
Nog 'n N-Hollandse.
Nee inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 15:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah. Geen allergie ofzo? Ik heb ook altijd meer last in de herfst van mijn allergieën, helaasAlhoewel het een stuk minder is sinds een paar jaar door medicatie
Hey ferb!Jou heb ik lang niet gezien!
Met mij alles goedquote:Op maandag 22 november 2010 15:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee inderdaad![]()
Hoe ist met u?
Hey ST![]()
![]()
Oh en GF![]()
Nah,quote:Op maandag 22 november 2010 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met mij alles goed![]()
En met jou?
He bahquote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nah,
't Gaat
School is echt episch druk, en daarnaast nog allemaal dingen regelen die veul tijd kosten
Veel stress![]()
Maarja,
Nu even rust en zo weer verder leren
nee hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
is het heel erg als je op de fileserver precies 0 bytes free space hebt eigenlijk?
lovelyquote:Op maandag 22 november 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben jij ook een NH-er?
MD![]()
(ik dacht woeste woerd
)
GF jij vuige slet![]()
![]()
Ligt eraan.... Als de users alleen maar hoeven te lezen is er geen probleem, denk ik.quote:Op maandag 22 november 2010 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
is het heel erg als je op de fileserver precies 0 bytes free space hebt eigenlijk?
ferbquote:Op maandag 22 november 2010 15:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee inderdaad![]()
Hoe ist met u?
Hey ST![]()
![]()
Oh en GF![]()
MaleDuck![]()
![]()
duckquote:
Vrij vragen voor maandagquote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben rond deze tijd altijd verkouden + slaap niet al te best + dat ik veel al in buitentemperatuur ben(of iets warmer)
Ohja,zo nog even vrij vragen voor volgende week maandag
hoeveel talen denken ze dat spreekquote:Tohle je postup na download se situ. Muzes to prosim
vyzkouset? Muzes potrebovat login z uctu Bianky pro test
Ja hequote:
Of je even wat koffie voor ze wilt zetten, ze zijn dorstigquote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
wat krijg ik nou weer gemailed?
[..]
hoeveel talen denken ze dat spreek
Nou!quote:
quote:
Whehehehequote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is wakker, ik prop alles in de auto en dan gaan we even het bezoekuur opleuken![]()
![]()
![]()
ze keken een beetje raar toen ik vanochtend boven op meneer taart klom (die op bed lag)
I know, I knowquote:
Jeuj, succes!quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is wakker, ik prop alles in de auto en dan gaan we even het bezoekuur opleuken![]()
![]()
![]()
ze keken een beetje raar toen ik vanochtend boven op meneer taart klom (die op bed lag)
Inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe. Doe meneer Taart de groeten
![]()
Je had dat gordijntje ook even dicht moeten doen...
Tsjechisch of Slowaaks. Je moet even iemand helpen met login gegevens om iets vanaf een FTP server te downloaden denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
wat krijg ik nou weer gemailed?
[..]
hoeveel talen denken ze dat spreek
tjesus hij is net geopereerd, gij onverzadigbarequote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Whehehehe. Doe meneer Taart de groeten
![]()
Je had dat gordijntje ook even dicht moeten doen...
ik denk het ook, er zat een public key bijquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjechisch of Slowaaks. Je moet even iemand helpen met login gegevens om iets vanaf een FTP server te downloaden denk ik
dat was nog voor de operatiequote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tjesus hij is net geopereerd, gij onverzadigbare
quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?
Dat bederft toch zeker de helft van de pret![]()
ik ben maar opgehouden toen we een zuster moesten vragen hoe we het bed weer in de normale stand moesten krijgen
Ik had je bijna nog gepmd over hoe zo'n bed werktquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know, I know![]()
[..]
Jeuj, succes!
HAHAHAHgeweldig
![]()
[..]
Inderdaad
oh, je was bezig met de narcose voorbereiding, een roesjequote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was nog voor de operatie
quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nieuwe ondertitel en nieuwe sig
Dat is ze ja. EN licht exhibitioniostisch, getuige het gordijntjequote:
Das toch niet moeilijkquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had je bijna nog gepmd over hoe zo'n bed werkt
whehehequote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nieuwe ondertitel en nieuwe sig
de ramen beslaan toch snel genoegquote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ze ja. EN licht exhibitioniostisch, getuige het gordijntje.. Ze is er zeker ook zoeen die het graag in de auto doet op een openbare parking
....
precies, beetje afleidingquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, je was bezig met de narcose voorbereiding, een roesje
quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ze ja. EN licht exhibitioniostisch, getuige het gordijntje.. Ze is er zeker ook zoeen die het graag in de auto doet op een openbare parking
....
Whehehe, das waarquote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de ramen beslaan toch snel genoeg
ahahahahahahhaahquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had je bijna nog gepmd over hoe zo'n bed werkt
quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
Das toch niet moeilijk![]()
? Gewoon, met de afstandsbediening, en dan met de knopjes spelen
. Geen probleem hoor
ja, maar bij die ene stand werkt dat dus nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Enfermera het volgende:
ahahahahahahhaahLMAO
Meestal zit er toch wel een afstandsbediening bij ofzo?
Die ene standquote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja, maar bij die ene stand werkt dat dus niet
ja doeiiiiiquote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor operatie stofwolk
quote:
wokquote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Stand van het bed of stand van jullie?quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja, maar bij die ene stand werkt dat dus niet
Okequote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
welke murphy?quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga die Murphy echt eens keer op zijn bek slaan
Zo, nog 2?quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog een kadootje verzinnen voor 5 december voor mijn lief, maar ook voor de 18e want dan is hij jarig
ja maar hier gaat dat niet want kinderen enzo we doen voor allebei 1 kadootje waar we niet van afweten zeg maarquote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, nog 2?
Ik doe dat altijd gewoon bij elkaar, mn man ook![]()
Ohja ik snap 'mquote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar hier gaat dat niet want kinderen enzo we doen voor allebei 1 kadootje waar we niet van afweten zeg maar
Hey Muck, hoest meisje?
ik de 16dequote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog een kadootje verzinnen voor 5 december voor mijn lief, maar ook voor de 18e want dan is hij jarig
Hmmm, ik heb niet de meest lekkere week achter de rug helaasquote:
Hoe is het met jou flips ?quote:
Oh muckquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de meest lekkere week achter de rug helaas
Afgelopen woensdag de echo laten maken en daarna eigenlijk keihard ingestort. Ik ben zó ongelofelijk moe... Ik zei al tegen TJ, het is net of mijn lichaam iets heeft van 'zooo, dat was de laatste test, nu is het sterk zijn wel klaar' ofzo
En hoe ist met jou dan?
flippieequote:
die gast ken ik nietquote:
Ik slaap gewoon lekker veel nu, komt wel weer goedquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphyquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flippiee![]()
[..]
die gast ken ik niet![]()
zal tijd wordenquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon lekker veel nu, komt wel weer goed
Vandaag over een week weet ik meer
He bah, Muckiequote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de meest lekkere week achter de rug helaas
Afgelopen woensdag de echo laten maken en daarna eigenlijk keihard ingestort. Ik ben zó ongelofelijk moe... Ik zei al tegen TJ, het is net of mijn lichaam iets heeft van 'zooo, dat was de laatste test, nu is het sterk zijn wel klaar' ofzo
En hoe ist met jou dan?
Toekiequote:
Hier hebben we spinazie en een gehaktbal, kom maar halenquote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zal tijd worden
wat zal ik eten vanavond?
quote:
Mwoah, gewoon as usual dus?quote:Hier gaat alles zn gangetje. Beetje herfstdipje, maar verder mag ik niet klagen
.
die wet ken ik wel alleen die gast zelf nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy
Wij eten zuurkoolstamppot met rookworstquote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zal tijd worden
wat zal ik eten vanavond?
ik ken hem ook niet, en hij moet ook niet met een oranje vlaggetje het zebrapad overstekenquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die wet ken ik wel alleen die gast zelf niet
wij boerenkoolquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij eten zuurkoolstamppot met rookworst![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij eten zuurkoolstamppot met rookworst![]()
dadelijk maar even naar de winkel gaan om te kijken wat we vanavond gaan etenquote:
zonder vlaggetje wel danquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken hem ook niet, en hij moet ook niet met een oranje vlaggetje het zebrapad oversteken
Volgende week moet je de dokter maar schuppen, dat ie je beter maaktquote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Toekie
[..]
Hier hebben we spinazie en een gehaktbal, kom maar halen
[..]
[..]
Mwoah, gewoon as usual dus?
Moh, gaat zo lastig, hij belt me namelijk op en ik kan echt niet tot aan Nieuwegein schuppenquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende week moet je de dokter maar schuppen, dat ie je beter maakt![]()
Hier indd as usual ja.
Nog geen inspiratie?quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dadelijk maar even naar de winkel gaan om te kijken wat we vanavond gaan eten
quote:
nopequote:
dan wordt het idd moeilijkquote:
Lekkerquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope![]()
maar nic is nou naar de winkel en die vind wel wat
* goldfinger1963 verstopt zich snelquote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef Pien85 het volgende:
wie heeft 'r zin om voor mij te koken?
Ik heb sowieso geen zin om te kokenquote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef Pien85 het volgende:
Je mag hier wel aanschuiven hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef Pien85 het volgende:
Oh lekker, wat eten we?quote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag hier wel aanschuiven hoor
Oh, das wel lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gehaktbal wortels en aardappel anders ofzo
klinkt goedquote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gehaktbal wortels en aardappel anders ofzo
A7 afslag hoorn, hoorn kersenboogerd, hotel hoorn links, rechts, en dan de 4e afslag 3 x rechtsquote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, das wel lekkerwaar moet 'k zijn?
en ik kom na 21:00 ook nog wel ffquote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
Maak maar 4 porties extra LL.
Zo te zien komen Pien, Sym en ik mee-eten.
Dat maakt dus 5 porties.quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik kom na 21:00 ook nog wel ff
mijn eten staat thuis klaarquote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
Gezelligquote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
Vind je koken niet leuk?quote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef Pien85 het volgende:
Oh, das nog best in de buurtquote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
A7 afslag hoorn, hoorn kersenboogerd, hotel hoorn links, rechts, en dan de 4e afslag 3 x rechts
Ik heb gewoon geen zin vandaagquote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vind je koken niet leuk?Of heb je vandaag ff geen zin
![]()
Ahquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, das nog best in de buurtJij woont bij mijn oom en tante om de hoek
Oh das nog makkelijker dan eten bij LLquote:Op maandag 22 november 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah
Ik kom wel koken hoor, hou van koken
Jaquote:
Nouja zegquote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef Pien85 het volgende:
O
[..]
Oh das nog makkelijker dan eten bij LL
[..]
Ja![]()
Ja, weet je hoe ver t fietsen is naar Hoorn?quote:
OV? Auto? Beetje moeite doen voor eten mag best... Anders kook je zelf maarquote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe ver t fietsen is naar Hoorn?
OV is nog langer dan fietsen geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OV? Auto? Beetje moeite doen voor eten mag best... Anders kook je zelf maar
je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe ver t fietsen is naar Hoorn?
Ja maar tegen de tijd dat ik dan daar ben ben ik uitgehongertquote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben
Kun je extra veel etenquote:Op maandag 22 november 2010 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar tegen de tijd dat ik dan daar ben ben ik uitgehongert
Enne?quote:
Ja wat spullen gescoord.quote:
Hoi Fhaquote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef Fha het volgende:
Ik kom alleen even zwaaien en iedereen een fijne avond wensen![]()
Ah oke nou dan ga je maar bij enfermerel etenquote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OV is nog langer dan fietsen geloof ikAuto staat voor de deur, maar ik heb geen rijbewijs
pgrquote:
laters symquote:
fhaquote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef Fha het volgende:
Ik kom alleen even zwaaien en iedereen een fijne avond wensen![]()
beroemdequote:
goudvingerige verschijningquote:
Flipselig voorkomenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goudvingerige verschijning
kan jij me te TT uitleggen?
Marijkequote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik gok dat het slaat op de neusoperatie van meneer taart
En avond allemaal
Dat klopt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
En avond allemaal
Pgrquote:
Het is donker dus avondquote:
Liebchenquote:
marijkequote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
En avond allemaal
flesquote:Op maandag 22 november 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoiik ben weer thuis
![]()
er komt winters weer aan zeggen ze
woeiquote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
klopt met een hoop sneeuw
quote:
bossiequote:
winters weer is idd niet leukquote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef es70 het volgende:
Oh bah.
Winters weer is niet leuken het stinkt hier naar pannekoeken
.
laters pgrquote:
En zijn lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
es![]()
[..]
winters weer is idd niet leuk![]()
maar pannekoeken ruiken lekker![]()
Pannekoeken ruiken net zo lekker als ze smaken, niet dusquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
es![]()
[..]
winters weer is idd niet leuk![]()
maar pannekoeken ruiken lekker![]()
Snap precies wat je bedoelt, heb als enige nog geen lijstje ingeleverdquote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik weet niks om te vragen voor Sinterklaas
we maken ieder jaar met de hele familie surprises, maar ik weet totaal niks om te vragen
gewoon frustrerend, kan ik iets cadeau krijgen, weet ik niks
vet kutquote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
klopt met een hoop sneeuw
quote:Op maandag 22 november 2010 18:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Pannekoeken ruiken net zo lekker als ze smaken, niet dus.
zou het niet wetenquote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
waar is die sneeuwbalgooismiley gebleven?
Geen cd die je wil, of iets voor school ofzo.. ?quote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik weet niks om te vragen voor Sinterklaas
we maken ieder jaar met de hele familie surprises, maar ik weet totaal niks om te vragen
gewoon frustrerend, kan ik iets cadeau krijgen, weet ik niks
vertel mij watquote:
wacht maar tot we gaan sneeuwbalvechtenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot we gaan sneeuwbalvechten
quote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot we gaan sneeuwbalvechten
trevquote:
Lekkere pannekoeken bestaan niet heurquote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij hebt dus nog nooit lekker pannenkoeken gehad
Oh, zeker welquote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekkere pannekoeken bestaan niet heur.
echt welquote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekkere pannekoeken bestaan niet heur.
smakelijk STquote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even eten maken enzo
Kook-/eetzequote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
Kookze en smakelijkquote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
Eetsequote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |