quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
saampies op mijn overheerlijke bank pleuren en koffie leuten?quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je hebt het mooi wel gedaanhoeraaaa
![]()
ja,pfffffrt.
Ja wel ik neem gewoon mijn rustquote:Op maandag 22 november 2010 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Kun je vanmiddag een beetje rustig aan doen?
heey LLquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
hey gier
[..]
Ja wel ik neem gewoon mijn rust
ja graaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
saampies op mijn overheerlijke bank pleuren en koffie leuten?
jaquote:
Ik denk het, de mensen van de uitslaapkamer zeiden van wel in elk gevalquote:
kijk jou even om 14:14:04 post 14 maken zegquote:
ja deze leuke leiverd heeft dus net een antiek beeldje geslooptquote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kijk jou even om 14:14:04 post 14 maken zeg![]()
en hoeft niet hoor, want je bent een lieve leukerd
nou ja, beter dan een nieuw beeldje, deze heeft tenminste al een heel leven achter zichquote:Op maandag 22 november 2010 14:18 schreef PeZu het volgende:
ja deze leuke leiverd heeft dus net een antiek beeldje gesloopt![]()
het voordeel van iets slopen is dat je zeker weet dat het stuk is.quote:Op maandag 22 november 2010 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja deze leuke leiverd heeft dus net een antiek beeldje gesloopt![]()
Waarom ? oh lezenquote:
ja hahaquote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, beter dan een nieuw beeldje, deze heeft tenminste al een heel leven achter zich
quote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, beter dan een nieuw beeldje, deze heeft tenminste al een heel leven achter zich
is ie heel heel heel erg stuk?quote:
de NS had veel meer bussen moeten regelen nu durfde ik de gok niet aan om met de bus te gaan (op advies van de NS zelf btw)quote:Op maandag 22 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar ik geloof niet dat de ns daar veel aan kon doen. Tuurlijk is dat wel vervelend enzomaarja je bereikt er weinig mee
ja nogal jaquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is ie heel heel heel erg stuk?
hoax ik weet er 1 van 15 die wel lekker isquote:Op maandag 22 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waarom kan ik nooit een luchtje van 20 euro per 100 ml lekker vinden?
Ik ging op geurtjesjacht en ik wil alleen maar die van 50 euro of meer (per iets van 30-50 ml)
en met emotionele waarde?quote:
ja, eau de Zwitsalquote:hoax ik weet er 1 van 15 die wel lekker is
voor de rest heb je gelijk
Omdat jij een hele goede smaak hebt, lief suikertaartjequote:Op maandag 22 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waarom kan ik nooit een luchtje van 20 euro per 100 ml lekker vinden?
Ik ging op geurtjesjacht en ik wil alleen maar die van 50 euro of meer (per iets van 30-50 ml)
jups.quote:Op maandag 22 november 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en met emotionele waarde?![]()
[..]
ja, eau de Zwitsal![]()
![]()
Maar die heb ik al natuurlijk
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de NS had veel meer bussen moeten regelen
Niet? Daarom kan ik nooit een broodje NSbus krijgen hierquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoor
elke dagquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook eau de zwitsal
gebruik het alleen niet zo vaak
Hmm...quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
Omdat jij een hele goede smaak hebt, lief suikertaartje.
En dat helaas dus ook een dure smaak is.
quote:
werkt ook goed tegen aderverkalking zeker?quote:
neuh ik hoef niet elke dag naar babies te ruiken... wil mezelf ook nog wel enigszins vrouwelijk voelen op zijn tijdquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werkt ook goed tegen aderverkalking zeker?
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
neuh ik hoef niet elke dag naar babies te ruiken... wil mezelf ook nog wel enigszins vrouwelijk voelen op zijn tijd
ik heb niet echt een lievelingsparfumquote:Op maandag 22 november 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dus![]()
al vind ik mijn lievelingsparfum ook naar babies ruiken
ik heb er nu ook maar drie geloof ik hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb niet echt een lievelingsparfum
ik heb hooguit 3 flesjes.... ik denk dat ik als ik dood ga die flesjes nog halfvol zijn
stoppelbaardquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
is een stoppelbaard gewenst?
ik heb light blue van Dolce &Gabbana, one van Calvin Klein, en Zwitsalquote:Op maandag 22 november 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er nu ook maar drie geloof ik hoor![]()
maar ik moet nodig weer aanvullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |