ja nogal jaquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is ie heel heel heel erg stuk?
hoax ik weet er 1 van 15 die wel lekker isquote:Op maandag 22 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waarom kan ik nooit een luchtje van 20 euro per 100 ml lekker vinden?
Ik ging op geurtjesjacht en ik wil alleen maar die van 50 euro of meer (per iets van 30-50 ml)
en met emotionele waarde?quote:
ja, eau de Zwitsalquote:hoax ik weet er 1 van 15 die wel lekker is
voor de rest heb je gelijk
Omdat jij een hele goede smaak hebt, lief suikertaartjequote:Op maandag 22 november 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waarom kan ik nooit een luchtje van 20 euro per 100 ml lekker vinden?
Ik ging op geurtjesjacht en ik wil alleen maar die van 50 euro of meer (per iets van 30-50 ml)
jups.quote:Op maandag 22 november 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en met emotionele waarde?![]()
[..]
ja, eau de Zwitsal![]()
![]()
Maar die heb ik al natuurlijk
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de NS had veel meer bussen moeten regelen
Niet? Daarom kan ik nooit een broodje NSbus krijgen hierquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoor
elke dagquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook eau de zwitsal
gebruik het alleen niet zo vaak
Hmm...quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
Omdat jij een hele goede smaak hebt, lief suikertaartje.
En dat helaas dus ook een dure smaak is.
quote:
werkt ook goed tegen aderverkalking zeker?quote:
neuh ik hoef niet elke dag naar babies te ruiken... wil mezelf ook nog wel enigszins vrouwelijk voelen op zijn tijdquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werkt ook goed tegen aderverkalking zeker?
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
neuh ik hoef niet elke dag naar babies te ruiken... wil mezelf ook nog wel enigszins vrouwelijk voelen op zijn tijd
ik heb niet echt een lievelingsparfumquote:Op maandag 22 november 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dus![]()
al vind ik mijn lievelingsparfum ook naar babies ruiken
ik heb er nu ook maar drie geloof ik hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb niet echt een lievelingsparfum
ik heb hooguit 3 flesjes.... ik denk dat ik als ik dood ga die flesjes nog halfvol zijn
stoppelbaardquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
is een stoppelbaard gewenst?
ik heb light blue van Dolce &Gabbana, one van Calvin Klein, en Zwitsalquote:Op maandag 22 november 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er nu ook maar drie geloof ik hoor![]()
maar ik moet nodig weer aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |