ik ben altijd druk aan het werkquote:
Idem hier.quote:
HONGER!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Kippensoep, frikandel, boterhammen met kaas, met ham en met kip, koffie en een stuk vlaai toe.
Doe maar duurquote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Kippensoep, frikandel, boterhammen met kaas, met ham en met kip, koffie en een stuk vlaai toe.
Broodje ei met uitquote:Op maandag 22 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HONGER!!
er is niks in huis ( of het is goed verstopt in dozen) en ik kan niet even boodschappen gaan doen ivm de stucadoor... grr!!
dus pleaaase pleaase pleaase .. niet jullie overheerlijke broodjes ei met uit hier posten
morguhquote:
En morgen moet ik ook weer luxe uit lunchenquote:
je kent het niet???quote:
Klinkt als een lokale Haagse specialiteitquote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kent het niet???
broâdje èèèè met ui
Ook lekker uitgeslapen?quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef MPG het volgende:
Hoi Enfermerel met de schattige XD en Pien met de vrolijke bui![]()
![]()
Prima hoor. Ben nu aan het genieten van een puicke lunchquote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker uitgeslapen?
[..]
![]()
Mpg
Hoe ist met jou?
Komt een Belg in Den Haag in een broodjeszaak.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kent het niet???
broâdje èèèè met ui
jazeker heerlijk relaxed wakker gewordenquote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker uitgeslapen?
[..]
![]()
Mpg
Hoe ist met jou?
Lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima hoor. Ben nu aan het genieten van een puicke lunch.
Enige minpuntje was dat ik vanmorgen vroeg op moest, maar das nu na 5 koffie ook wel weer best.
En hoe is het daar dan?
Nicequote:Op maandag 22 november 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker heerlijk relaxed wakker geworden
pgrquote:
quote:
HAHAHAquote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je een ander ?
[..]
o nee, toch niet
Lunch zit erinquote:Op maandag 22 november 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Oh.Haha ja koffie helpt dan wel he
Goed hoor, lekker getuktStrakjes ff naar de fysio en dan vanavond de nacht in
![]()
pgr rent volgens mij achter alles met tieten aanquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch zit erin. Twijfel alleen nog ove reen tweede stuk vlaai
.
En ja, koffie is goed.
Lekker tukken is gooooeeed, en fijn, nachtdienst
.
[..]
pgr rent volgens mij achter alles met tieten aan...
Ik zag het jaquote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch zit erin. Twijfel alleen nog ove reen tweede stuk vlaai
.
En ja, koffie is goed.
Lekker tukken is gooooeeed, en fijn, nachtdienst
.
[..]
pgr rent volgens mij achter alles met tieten aan...
Internet Heldquote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor.
Stiekem ben ik een heel verlegen jongetje
maar nachtdienst bij jou is gewoon 8 uur aanwezig zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zag het jaWel lekker!
UhhuhAlleen belde een vriendin van me om half 11, ze wist niet dat ik laat naar bed was gegaan en vandaag lang ging uitslapen ivm nachtdienst.
Dus zij zo; ga dr eens uit joh!
Ik zo; ik heb nachtdienst vanavond. Zij: oh. Oh!
![]()
In het ergste geval wil hij ookquote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. ik ga zo maar eens een pizza in de oven gooien ..
als ontbijt en lunch :p
hopelijk vind de stucadoor man het niet erg
En ronde lopen, patiënten checken, opa terug naar bed brengen als hij weer gaat dwalen, patiënten helpen met de gang naar het toilet, etc., enz.quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar nachtdienst bij jou is gewoon 8 uur aanwezig zijn?
Ja, zo ongeveer. Mn dienst is dan van 23.15-7.45quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar nachtdienst bij jou is gewoon 8 uur aanwezig zijn?
ja precies, "gewoon" een werkdag maar dan in de nacht.quote:Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En ronde lopen, patiënten checken, opa terug naar bed brengen als hij weer gaat dwalen, patiënten helpen met de gang naar het toilet, etc., enz.
beter, wij mogen gewoon 8 uur werken overdag en dan nog de nachten erbij als we mazzel hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Mn dienst is dan van 23.15-7.45Wel klusjes doen en elk uur rondes lopen enzo.
Echt?quote:Op maandag 22 november 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter, wij mogen gewoon 8 uur werken overdag en dan nog de nachten erbij als we mazzel hebben.
en aangezien we altijd mazzel hebben.....
gelukkig kon ik ruilen voor deze week
Wel schone hoop ikquote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben geen internetheld!![]()
Ik ben een held op sokken
dan nog heb je het vaak wel rustigquote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Mn dienst is dan van 23.15-7.45Wel klusjes doen en elk uur rondes lopen enzo.
ehm.. ja?quote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt?Gewoon er achteraan?
Wauw.
Nicequote:Nee, als fulltimer (32 of 36 uur) wordt van je verwacht dat je 1x in de maand 4 nachtdiensten of 2x 2 nachtdiensten draait, zo ongeveer. We vullen ze zelf in, de roosteraar kijkt dan of alles opgevuld is. Soms is het dus minder, ik heb meestal 3 nachtdiensten, niet vaak 4
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |