quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
Das toch niet moeilijk![]()
? Gewoon, met de afstandsbediening, en dan met de knopjes spelen
. Geen probleem hoor
ja, maar bij die ene stand werkt dat dus nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Enfermera het volgende:
ahahahahahahhaahLMAO
Meestal zit er toch wel een afstandsbediening bij ofzo?
Die ene standquote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja, maar bij die ene stand werkt dat dus niet
ja doeiiiiiquote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor operatie stofwolk
quote:
wokquote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Stand van het bed of stand van jullie?quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja, maar bij die ene stand werkt dat dus niet
Okequote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
welke murphy?quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga die Murphy echt eens keer op zijn bek slaan
Zo, nog 2?quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog een kadootje verzinnen voor 5 december voor mijn lief, maar ook voor de 18e want dan is hij jarig
ja maar hier gaat dat niet want kinderen enzo we doen voor allebei 1 kadootje waar we niet van afweten zeg maarquote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, nog 2?
Ik doe dat altijd gewoon bij elkaar, mn man ook![]()
Ohja ik snap 'mquote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar hier gaat dat niet want kinderen enzo we doen voor allebei 1 kadootje waar we niet van afweten zeg maar
Hey Muck, hoest meisje?
ik de 16dequote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog een kadootje verzinnen voor 5 december voor mijn lief, maar ook voor de 18e want dan is hij jarig
Hmmm, ik heb niet de meest lekkere week achter de rug helaasquote:
Hoe is het met jou flips ?quote:
Oh muckquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de meest lekkere week achter de rug helaas
Afgelopen woensdag de echo laten maken en daarna eigenlijk keihard ingestort. Ik ben zó ongelofelijk moe... Ik zei al tegen TJ, het is net of mijn lichaam iets heeft van 'zooo, dat was de laatste test, nu is het sterk zijn wel klaar' ofzo
En hoe ist met jou dan?
flippieequote:
die gast ken ik nietquote:
Ik slaap gewoon lekker veel nu, komt wel weer goedquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphyquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flippiee![]()
[..]
die gast ken ik niet![]()
zal tijd wordenquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon lekker veel nu, komt wel weer goed
Vandaag over een week weet ik meer
He bah, Muckiequote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de meest lekkere week achter de rug helaas
Afgelopen woensdag de echo laten maken en daarna eigenlijk keihard ingestort. Ik ben zó ongelofelijk moe... Ik zei al tegen TJ, het is net of mijn lichaam iets heeft van 'zooo, dat was de laatste test, nu is het sterk zijn wel klaar' ofzo
En hoe ist met jou dan?
Toekiequote:
Hier hebben we spinazie en een gehaktbal, kom maar halenquote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zal tijd worden
wat zal ik eten vanavond?
quote:
Mwoah, gewoon as usual dus?quote:Hier gaat alles zn gangetje. Beetje herfstdipje, maar verder mag ik niet klagen
.
die wet ken ik wel alleen die gast zelf nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy
Wij eten zuurkoolstamppot met rookworstquote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zal tijd worden
wat zal ik eten vanavond?
ik ken hem ook niet, en hij moet ook niet met een oranje vlaggetje het zebrapad overstekenquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die wet ken ik wel alleen die gast zelf niet
wij boerenkoolquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij eten zuurkoolstamppot met rookworst![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij eten zuurkoolstamppot met rookworst![]()
dadelijk maar even naar de winkel gaan om te kijken wat we vanavond gaan etenquote:
zonder vlaggetje wel danquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken hem ook niet, en hij moet ook niet met een oranje vlaggetje het zebrapad oversteken
Volgende week moet je de dokter maar schuppen, dat ie je beter maaktquote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Toekie
[..]
Hier hebben we spinazie en een gehaktbal, kom maar halen
[..]
[..]
Mwoah, gewoon as usual dus?
Moh, gaat zo lastig, hij belt me namelijk op en ik kan echt niet tot aan Nieuwegein schuppenquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende week moet je de dokter maar schuppen, dat ie je beter maakt![]()
Hier indd as usual ja.
Nog geen inspiratie?quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dadelijk maar even naar de winkel gaan om te kijken wat we vanavond gaan eten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |