Whehehehequote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is wakker, ik prop alles in de auto en dan gaan we even het bezoekuur opleuken![]()
![]()
![]()
ze keken een beetje raar toen ik vanochtend boven op meneer taart klom (die op bed lag)
I know, I knowquote:
Jeuj, succes!quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is wakker, ik prop alles in de auto en dan gaan we even het bezoekuur opleuken![]()
![]()
![]()
ze keken een beetje raar toen ik vanochtend boven op meneer taart klom (die op bed lag)
Inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe. Doe meneer Taart de groeten
![]()
Je had dat gordijntje ook even dicht moeten doen...
Tsjechisch of Slowaaks. Je moet even iemand helpen met login gegevens om iets vanaf een FTP server te downloaden denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
wat krijg ik nou weer gemailed?
[..]
hoeveel talen denken ze dat spreek
tjesus hij is net geopereerd, gij onverzadigbarequote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Whehehehe. Doe meneer Taart de groeten
![]()
Je had dat gordijntje ook even dicht moeten doen...
ik denk het ook, er zat een public key bijquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjechisch of Slowaaks. Je moet even iemand helpen met login gegevens om iets vanaf een FTP server te downloaden denk ik
dat was nog voor de operatiequote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tjesus hij is net geopereerd, gij onverzadigbare
quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?
Dat bederft toch zeker de helft van de pret![]()
ik ben maar opgehouden toen we een zuster moesten vragen hoe we het bed weer in de normale stand moesten krijgen
Ik had je bijna nog gepmd over hoe zo'n bed werktquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know, I know![]()
[..]
Jeuj, succes!
HAHAHAHgeweldig
![]()
[..]
Inderdaad
oh, je was bezig met de narcose voorbereiding, een roesjequote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was nog voor de operatie
quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nieuwe ondertitel en nieuwe sig
Dat is ze ja. EN licht exhibitioniostisch, getuige het gordijntjequote:
Das toch niet moeilijkquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had je bijna nog gepmd over hoe zo'n bed werkt
whehehequote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nieuwe ondertitel en nieuwe sig
de ramen beslaan toch snel genoegquote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ze ja. EN licht exhibitioniostisch, getuige het gordijntje.. Ze is er zeker ook zoeen die het graag in de auto doet op een openbare parking
....
precies, beetje afleidingquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, je was bezig met de narcose voorbereiding, een roesje
quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ze ja. EN licht exhibitioniostisch, getuige het gordijntje.. Ze is er zeker ook zoeen die het graag in de auto doet op een openbare parking
....
Whehehe, das waarquote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de ramen beslaan toch snel genoeg
ahahahahahahhaahquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had je bijna nog gepmd over hoe zo'n bed werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |