Moet ik je zoenen danquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
is een stoppelbaard gewenst?
quote:
nou dan zal ik me ook maar even scherenquote:Op maandag 22 november 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
je moet niks![]()
maar het wordt wel op prijs gesteld
Ik heb J'adore van Dior, Flower van Kenzo en Zwitsalquote:Op maandag 22 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb light blue van Dolce &Gabbana, one van Calvin Klein, en Zwitsal
Mijn vriend heb ik laatst deze gegeven
[ afbeelding ]
Mannen met lekkere luchtjes*zwijmel*
ja, let vooral niet op wat ik zeg hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wil je niet zoenen?
dan zal ik me scheren
quote:
je hebt veelquote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb J'adore van Dior, Flower van Kenzo en Zwitsal![]()
Oh...en Lovely van SJP en Baby van Gwen Stefani (van de Harajuku Girls) en Very Irresistible van Givenchy![]()
Maar alleen Zwitsal en Lovely zit nog veel in, de rest is bijna op
de rest is bijna ohop!quote:
Gezien de algemene schaamhaarfobie van gisteren ga ik voor de zekerheid maar gewoon scherenquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
Ow, wacht... Gezichtquote:is een stoppelbaard gewenst?
Ah. Niet scheren dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stoppelbaard![]()
![]()
dat moet je helemaal zelf weten hoor, schat
hoe vroeg?quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 duikt PEZU achterna..
damn! zo vroeg opstaan voor die bouwvakkers dat is gewoon belachelijk!!
*maakt van zichzelf een bolletje en valt lekker tegen de kat aan in slaap.. *
Nou jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de school van Sander stom
Sinterklaas is nog in het land maar toch alvast belangrijk nieuws over de
kerstviering. De kerstviering zal woensdagavond 15 december plaatsvinden in
de Martinuskerk te Zwaag. Omdat het leerlingen aantal te groot is en omdat wij
begrijpen dat de ouders deze viering willen bijwonen, hebben we de avond in tweeën
gedeeld evenals twee jaar geleden. De kinderen mogen alleen hun eigen viering
bijwonen, dit in verband met de ruimte en veiligheid. Elk kind mag maximaal twee
volwassenen meenemen naar de viering. Broertjes en zusjes die niet op Dynamis
zitten, mogen helaas niet mee.
ik heb toch nog niet gezegd dat ik me pas scheer NAdat ik jouw helemaal afgelebbert hebquote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, let vooral niet op wat ik zeg hoor
dan nog hadden ze er meer dan 1 per treinstel moeten regelen. Staan er zat in remise bij bijv RET enzoquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoor
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb toch nog niet gezegd dat ik me pas scheer NAdat ik jouw helemaal afgelebbert heb![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien de algemene schaamhaarfobie van gisteren ga ik voor de zekerheid maar gewoon scheren...
[..]
Ow, wacht... Gezicht...
Eerst maar even lezen wat de dames wensen...
[..]
Ah. Niet scheren dus...
Tsja......quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
begrijpen dat de ouders deze viering willen bijwonen, hebben we de avond in tweeën
bijwonen, dit in verband met de ruimte en veiligheid. Elk kind mag maximaal twee
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaardquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?
ja, en dan schuur ik een beetje stuk denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaard...
ehhm, waarschijnlijk als je kin en censuur helemaal schraal zijn door mijn stoppelbaard wil je misschien wel dat het ietsje gladder wordtquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?
quote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dan schuur ik een beetje stuk denk ik
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehhm, waarschijnlijk als je kin en censuur helemaal schraal zijn door mijn stoppelbaard wil je misschien wel dat het ietsje gladder wordt
mijn baard is er al af om plaats te maken voor de Sint baardquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaard...
Dat wel ja, maar ook eventueel ook spoedopnames, dat weet je nooit van te voren.quote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog heb je het vaak wel rustig
Jeuzes. Das zwaar.quote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.. ja?
Bij mij op werk ook wel eens dag- en avonddienst achter elkaar gedraaid. Vorige week zaterdag nog anderhalf gedraaid: 6.30 tot 18.00 ofzo. En bij mijn vorige werk 8.00 tot 23.00.
[..]
Nice. Zou je ook meer nacht en minder dag mogen, als je je daarvoor opgeeft?
oeh oeh, foto's!quote:Op maandag 22 november 2010 14:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn baard is er al af om plaats te maken voor de Sint baard
1 december ben ik weer Sintphonic
quote:
ik zal de schralen plekken insmeren dan voor je hoorquote:
verzachtende likjes willen ook nog wel eens helpenquote:Op maandag 22 november 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal de schralen plekken insmeren dan voor je hoor
komt goedquote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verzachtende likjes willen ook nog wel eens helpen
Maar dan schuurt hij weer met zijn stoppelsquote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verzachtende likjes willen ook nog wel eens helpen
ja en?quote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan schuurt hij weer met zijn stoppels...
Vicieuze cirkel...
Dat is ook stomquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Best zwaar ja, vooral door de aard van het werk: nu heftruck en/of palletwagen rijden, toen machines in-, af- en bijstellen...quote:Op maandag 22 november 2010 14:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ook eventueel ook spoedopnames, dat weet je nooit van te voren.
[..]
Jeuzes. Das zwaar.![]()
Ja, zou eventueel wel kunnen denk ik.. Het is maar net hoe vroeg je intekentDe lijst wordt klaargelegd door de roosteraar, als je er het eerste bij bent kan je denk meer intekenen als je dat zou willen.. In die map zit ook een lijstje waarin je kan aangeven wat je favo diensten zijn, ik heb dus avond en nacht ingevuld
![]()
Ging goed bij de fysio btw, had nog ff een gesprekje met mn fysio en hij was ook best verbaasd nog hoe goed het gaat met me, hij had ook niet verwacht dat het al zo snel zo goed zou gaan, aangezien ik al zowat een jaar bezig was.
Dus nu gewoon iig nog 3 maanden 2x per week oefeningen doen, daarna weer even evalueren of ik naar 1x per week kan![]()
quote:
Jouw baardquote:Op maandag 22 november 2010 14:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn baard is er al af om plaats te maken voor de Sint baard
1 december ben ik weer Sintphonic
Jeuzesquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Nou inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Best zwaar ja, vooral door de aard van het werk: nu heftruck en/of palletwagen rijden, toen machines in-, af- en bijstellen...
Mooi van de fysio.
quote:
quote:
Gaat lekker jongensquote:Op maandag 22 november 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
ik ben misselijk met het idee dat ik zometeen moet werken
Ben rond deze tijd altijd verkouden + slaap niet al te best + dat ik veel al in buitentemperatuur ben(of iets warmer)quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes![]()
![]()
[..]
Nou inderdaad.
Yup![]()
![]()
[..]
Komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |