Moet ik je zoenen danquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
is een stoppelbaard gewenst?
quote:
nou dan zal ik me ook maar even scherenquote:Op maandag 22 november 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
je moet niks![]()
maar het wordt wel op prijs gesteld
Ik heb J'adore van Dior, Flower van Kenzo en Zwitsalquote:Op maandag 22 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb light blue van Dolce &Gabbana, one van Calvin Klein, en Zwitsal
Mijn vriend heb ik laatst deze gegeven
[ afbeelding ]
Mannen met lekkere luchtjes*zwijmel*
ja, let vooral niet op wat ik zeg hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wil je niet zoenen?
dan zal ik me scheren
quote:
je hebt veelquote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb J'adore van Dior, Flower van Kenzo en Zwitsal![]()
Oh...en Lovely van SJP en Baby van Gwen Stefani (van de Harajuku Girls) en Very Irresistible van Givenchy![]()
Maar alleen Zwitsal en Lovely zit nog veel in, de rest is bijna op
de rest is bijna ohop!quote:
Gezien de algemene schaamhaarfobie van gisteren ga ik voor de zekerheid maar gewoon scherenquote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
dat brengt me op de volgende vraag dames, wel of niet scheren voor zaterdag?
Ow, wacht... Gezichtquote:is een stoppelbaard gewenst?
Ah. Niet scheren dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stoppelbaard![]()
![]()
dat moet je helemaal zelf weten hoor, schat
hoe vroeg?quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 duikt PEZU achterna..
damn! zo vroeg opstaan voor die bouwvakkers dat is gewoon belachelijk!!
*maakt van zichzelf een bolletje en valt lekker tegen de kat aan in slaap.. *
Nou jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de school van Sander stom
Sinterklaas is nog in het land maar toch alvast belangrijk nieuws over de
kerstviering. De kerstviering zal woensdagavond 15 december plaatsvinden in
de Martinuskerk te Zwaag. Omdat het leerlingen aantal te groot is en omdat wij
begrijpen dat de ouders deze viering willen bijwonen, hebben we de avond in tweeën
gedeeld evenals twee jaar geleden. De kinderen mogen alleen hun eigen viering
bijwonen, dit in verband met de ruimte en veiligheid. Elk kind mag maximaal twee
volwassenen meenemen naar de viering. Broertjes en zusjes die niet op Dynamis
zitten, mogen helaas niet mee.
ik heb toch nog niet gezegd dat ik me pas scheer NAdat ik jouw helemaal afgelebbert hebquote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, let vooral niet op wat ik zeg hoor
dan nog hadden ze er meer dan 1 per treinstel moeten regelen. Staan er zat in remise bij bijv RET enzoquote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Die dingen komen niet als kroketjes uit de muur of zo hoor
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb toch nog niet gezegd dat ik me pas scheer NAdat ik jouw helemaal afgelebbert heb![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien de algemene schaamhaarfobie van gisteren ga ik voor de zekerheid maar gewoon scheren...
[..]
Ow, wacht... Gezicht...
Eerst maar even lezen wat de dames wensen...
[..]
Ah. Niet scheren dus...
Tsja......quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de school van Sander stom
Sinterklaas is nog in het land maar toch alvast belangrijk nieuws over de
kerstviering. De kerstviering zal woensdagavond 15 december plaatsvinden in
de Martinuskerk te Zwaag. Omdat het leerlingen aantal te groot is en omdat wij
begrijpen dat de ouders deze viering willen bijwonen, hebben we de avond in tweeën
gedeeld evenals twee jaar geleden. De kinderen mogen alleen hun eigen viering
bijwonen, dit in verband met de ruimte en veiligheid. Elk kind mag maximaal twee
volwassenen meenemen naar de viering. Broertjes en zusjes die niet op Dynamis
zitten, mogen helaas niet mee.
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaardquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je daar ooit klaar mee dan denk je?
ja, en dan schuur ik een beetje stuk denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
Ik hoop het voor hem... Anders wordt die stoppelbaard vanzelf een hele lange sinterklaasbaard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |