Vraag me niet waarom maar ik heb de hoop dat het ding dinsdag op de mat ligtquote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef Salatrel het volgende:
vrijdag al een mail gehad van play.com dat hij verzonden ismisschien geluk en issie er voor woensdag?
U bent scheel?quote:
Of scheel, of hij kan geen dikgedrukte woorden zien hahaha...selectief blindquote:
Polen is bijna Denemarkenquote:
Al helemaal hier in Denemarken - de wegenbelasting is gebaseerd op verbruik, en laat zo'n AMG nou een *kuch* leuk *kuch* verbruik hebben. Auto's zelf zijn hier ook gauw dubbele prijs t.o.v. de Nederlandse.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef Salatrel het volgende:
je hebt toch geen klap aan zon auto als je die wintzo duur om te hebben dat je eigelijk geen andere keus hebt dan hem te verkopen.
Nope. Woensdag.quote:
Inderdaad totaal zinloos om even anderhalve ton in je zak te kunnen steken.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef Salatrel het volgende:
je hebt toch geen klap aan zon auto als je die wintzo duur om te hebben dat je eigelijk geen andere keus hebt dan hem te verkopen.
http://tweakers.net/price(...)5-playstation-3.htmlquote:Op maandag 22 november 2010 14:13 schreef Splobber het volgende:
Bij welke winkel kan ik hem volgens jullie het best bestellen?
Zat ook al in GT HD en GT PRologue.quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Vuurpijl. het volgende:
is er een drifte mode aanwezig in GT5?
DUHquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Net even hier (Purmerend) de stad in geweest, maar nog nergens te koop.
Laat het online multiplayer zijn ook, touge battles of tandem driften met AE86's.quote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef RiKe het volgende:
In Prologue kon je sowieso single player driften, van de volledige weet ik het niet....
Het zal vast wel split screen kunnen, ik denk zelfs dat het online te doen is
quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef IrishBastard het volgende:
Kom maar op met die tauge battle
[ afbeelding ]
sterf.quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef IrishBastard het volgende:
Kom maar op met die tauge battle
[ afbeelding ]
Inderdaad....niet zo mekkeren, clarksonquote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
Kom kom, een klein grapje moet kunnen toch
Hoezo? Het gebeurd regelmatig dat games eerder in de winkel liggen. Had het ook niet verwacht, maar het was het proberen waard.quote:
Joh, neem mijn reacties met een vaatje zout. Ik maak een fout en word erop afgerekend.... Vond m stiekum wel geniaal, maar ik ga geen complimenten geven.quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef very het volgende:
[..]
Inderdaad....niet zo mekkeren, clarkson
Lul niet!?quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Er zitten ook stunt arena's in GT5.
Mijn reactie op jouw reactie mag ook gezout worden.quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Joh, neem mijn reacties met een vaatje zout. Ik maak een fout en word erop afgerekend.... Vond m stiekum wel geniaal, maar ik ga geen complimenten geven.
Ik zou niet durven. Het was wel aangekondigd, samen toen met karting, alleen sindsdien weinig meer van vernomen. Misschien is het er ook wel uit gehaald, of kun je het op een gegeven moment unlocken. Zoek maar op GTPlanet.quote:
Het enige wat ik er ooit in het verleden officieel over gelezen heb was een quote van Shuhei Yoshida op de E3 2010:quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Het was wel aangekondigd, samen toen met karting, alleen sindsdien weinig meer van vernomen. Misschien is het er ook wel uit gehaald, of kun je het op een gegeven moment unlocken. Zoek maar op GTPlanet.
Wat ik daar uithaal is eigenlijk niet een belofte dat er in de game zelf stuntbanen zitten, maar meer dat er een community komt waarin je online van alles met elkaar kunt delen. In combinatie met de course editor zou je dan ook stuntbanen kunnen gaan verwachten.quote:Gran Turismo 5 will offer gamers an experience more rich, more in-depth and more exciting than they might expect - even from a series as closely identified with innovation and invention as Gran Turismo. Not only will Gran Turismo 5 deliver an even more comprehensive set of cars and courses than gamers saw with previous iterations, it will also feature new game-enhacing graphical effects such as damage, night racing and weather.
These innovations are twinned with the option to join millions of like-minded individuals globally within the Gran Turismo community and to find a driving experience to suit, whether that is taking on the Top Gear test track, chucking cars around stunt arenas, go-karting, creating and sharing your own track or intense head-to-head races. Who, where and what to drive is completely down to the individual.
Let vooral op de AI van de tegenstanders.quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe, lekker goed zicht met die rook zo, ziet er goed uit
Ik denk dat je gelijk hebt. Misschien dat het in GT6 komt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Het enige wat ik er ooit in het verleden officieel over gelezen heb was een quote van Shuhei Yoshida op de E3 2010:
[..]
Wat ik daar uithaal is eigenlijk niet een belofte dat er in de game zelf stuntbanen zitten, maar meer dat er een community komt waarin je online van alles met elkaar kunt delen. In combinatie met de course editor zou je dan ook stuntbanen kunnen gaan verwachten.
Doet me denken aan Auto Modelistaquote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Haaachi *gesundheit* Roku!!!
Heb er zin an, laat maar komen! Serieus, dit lijkt me toch wel cool online. Lekker een drift battle houden.
Auto Modelista was een kutgame. Dit is een masterlijke anime serie.quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Doet me denken aan Auto Modelista
of met een FD of een FC. Wat dacht je ervan om met z'n vieren tegelijk (weet niet of het met 4 kan?) allemaal verschillende auto's uit initial D. Heb zelfs gezien dat de Sileighty er in zit. (wel natuurlijk blauw verven.)quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Haaachi *gesundheit* Roku!!!
Heb er zin an, laat maar komen! Serieus, dit lijkt me toch wel cool online. Lekker een drift battle houden.
De Sileighty is een mix van 2 auto's. De Silvia (Sil) zat er wel in volgens mij. De 280 weet ik niet zeker. Alle initial-D auto's inclusief de S. Shigeno AE-86 (met zwarte motorkap, watanabe velgen etc. De echte initial-D versie) zitten er verder in.quote:Op maandag 22 november 2010 16:31 schreef trance_fan het volgende:
[..]
of met een FD of een FC. Wat dacht je ervan om met z'n vieren tegelijk (weet niet of het met 4 kan?) allemaal verschillende auto's uit initial D. Heb zelfs gezien dat de Sileighty er in zit. (wel natuurlijk blauw verven.)
Ik weet dat de Sileighty een mix is. maar de sileighty zelf zit er in. Heb net nog gekeken op de eu website van Gran Turismo link #709.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De Sileighty is een mix van 2 auto's. De Silvia (Sil) zat er wel in volgens mij. De 280 weet ik niet zeker. Alle initial-D auto's inclusief de S. Shigeno AE-86 (met zwarte motorkap, watanabe velgen etc. De echte initial-D versie) zitten er verder in.De FD en FC dus ook.
Ja, ik zou die 100km er ook wel voor afleggen, gewoon... voor mezelfquote:Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef nero7 het volgende:
Ik ken een gast die GT5 geseald verkoopt.
Ik geloof dat ik die 100km er wel voor afleg, gewoon om jullie te dissen
Grand Valley Eastquote:
ookquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik zou die 100km er ook wel voor afleggen, gewoon... voor mezelf.
Heb je dan van te voren al een persentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Isthisit het volgende:
Ik ging hem zaterdag reseveren bij de free recors shop. Dus ik tegen die doos: Woensdag toch? ( meer om een beetje te kletsen) kwam er een andere doos: NEe ik ben gebeld vorige week hij komt 24 december uitNatuurlijk niet waar. Heb wel spijt van mijn resevering, als hij msischien morgen al in de mediamarkt ligt
Maar heb woensdag ochtend toets dus misschien maar beter
Bij dit soort pre-orders betaal je doorgaans gelijk het hele bedrag.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je dan van te voren al een percentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.
Ja ik moest nog 10 euro betalen ookquote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je dan van te voren al een persentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.
Bij FRS is het minimaal 10 euro aanbetalen maar kan ook meteen voldoen. Ik ben er vandaag even wezen polsen om te kijken of ik hem al kon halen, maar woensdag it is. Ik heb afgelopen week via internet bij FRS besteld en gekozen voor afhalen bij het dichtsbijzijnde filliaal. Godzijdank, anders zat ik weer te stressen met die kut TNT.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je dan van te voren al een persentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.
Bij de gamemania betaal je iets van 5 of 10 euro voor je preorder en voldoe je de rest wanneer je hem komt ophalen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef very het volgende:
[..]
Bij dit soort pre-orders betaal je doorgaans gelijk het hele bedrag.
COOL!quote:
the hell. Dat dat bestaatquote:Op maandag 22 november 2010 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot livestream:
http://uk.gamespot.com/sh(...)an_turismo_520101122
Jezusquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat wordt er toch HORRIBLE gereden.En dan moet een van hen de game gaan reviewen. Mijn god.
Welke was dat? In Groningen werd mij verteld dat ze hem vanaf woensdag gewoon verkopen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bij de Mediamarkt werd me verteld dat ze hem tussen de 24e en de 28e binnen zouden krijgen, of en welke special editions ze binnen zouden krijgen konden ze me nog niet vertellen. Morgen dus maar even naar een dynabyte of dixons. Ik twijfel alleen nog tussen de collectors edition en de signature edition...
Roermond.quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Welke was dat? In Groningen werd mij verteld dat ze hem vanaf woensdag gewoon verkopen.
Of ze schudden OF ze lopen onder.... Geef t aan de Belgen.....quote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef IrishBastard het volgende:
[matige grap] Limburg loopt toch altijd achter?[/matige grap]
IK neem aan met track editor gemaakt?quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef trance_fan het volgende:
een kleine spoiler voor de physics en realisme hoerenonder ons.
Vanaf 4.00 kan je het bekijken.
Ja, de kans dat ik hem misloop woensdag is nogal aanwezig denk ik. Achteraf misschien toch beter af kunnen halen 300m verderopquote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij FRS is het minimaal 10 euro aanbetalen maar kan ook meteen voldoen. Ik ben er vandaag even wezen polsen om te kijken of ik hem al kon halen, maar woensdag it is. Ik heb afgelopen week via internet bij FRS besteld en gekozen voor afhalen bij het dichtsbijzijnde filliaal. Godzijdank, anders zat ik weer te stressen met die kut TNT.
Dus woensdagochtend haal ik hem gewoon op, ga ik maar vanuit.
nee standaard track met iets van 7 variatiesquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
IK neem aan met track editor gemaakt?
Das wel mooi kut ja. Voor de zekerheid misschien langs de MM gaan.quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef RiKe het volgende:
Godver wat is bestellen bij de Dixons echt KUT.
Ze weten morgenmiddag laat pas of woensdag de levering van mijn GT5 CE door kan gaan...
Ik hoop dat ik het red qua tijd, aangezien ik ook gewoon werk...quote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel mooi kut ja. Voor de zekerheid misschien langs de MM gaan.
Ik ben blij!quote:Geachte heer Toempf,
De bestelde artikelen met het ordernummer xxxxxxxx zijn naar u verzonden.
De naar u verzonden artikelen zijn :
PS3 Gran Turismo 5 Collector's Edition (SW09185) 1 x 71.99 EUR 71.99
Verzendkosten EUR 0.00
Totaal: EUR 71.99
Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.
Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn deze artikelen momenteel niet voorradig en worden zo spoedig mogelijk, zonder meerkosten, nagezonden.
Hulde zeg... En dat spoiler ding is wel ziekjes als dat echt kloptquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef trance_fan het volgende:
een kleine spoiler voor de physics en realisme hoerenonder ons.
Vanaf 4.00 kan je het bekijken.
En jij bent het er natuurlijk HELEMAAL niet mee eens, ook al heb je het spel zelf nog niet kunnen spelenquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Gamespot editor.![]()
En HIJ neemt serieus de review op zijn rekening? Bereid je voor op een teleurstelling.
Even een korte samenvatting:
- Geen custom soundtracks
- De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft.
- De vergelijking trekken met Hot Pursuit.
- Beweren dat Prologue regen kende.
- Rubberband AI.
- Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue.
[ afbeelding ]
Dear o dear, de kritiek zal mals zijn.
oeh oeh ben benieuwd naar de mijne danquote:Op maandag 22 november 2010 21:37 schreef DutchErrorist het volgende:
GT HAS LEFT THE DYNABYTE WHOOP WHOOP
Je bent nog dommer dan een autist. Chapeau.quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En jij bent het er natuurlijk HELEMAAL niet mee eens, ook al heb je het spel zelf nog niet kunnen spelen
Misschien valt het spel echt tegen? Of kan dat niet?
Omdat ik kritiek lever op iets waar jij als een mak lammetje achteraan loopt ben ik dom? Over ongefundeerde onzin gesprokenquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan een autist. Chapeau.
Als je met zulke ongefundeerde ONZIN op de proppen komt versta je je vak simpelweg niet. Van iemand die wordt aangewezen om de spellen uit het genre te recenseren wordt verwacht dat je daadwerkelijk ervaring hebt en op de hoogte bent van de ontwikkelingen. Deze persoon is dat allesbehalve.
En jij vind punten als 'Prologue had ook regen' als feiten verkopen legitiem?quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ik kritiek lever op iets waar jij als een mak lammetje achteraan loopt ben ik dom? Over ongefundeerde onzin gesproken
'Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue' en 'De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft' zijn dingen die iemand met een redelijk stel ogen in z'n kop prima kan beoordelen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij vind punten als 'Prologue had ook regen' als feiten verkopen legitiem?
Nee, omdat jij niet inziet dat zijn gegeven argumenten als een lul op drumstel slaan of vooral volstrekt onwaarheden zijn. Steeds het tegenovergestelde hiervan.quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ik kritiek lever op iets waar jij als een mak lammetje achteraan loopt ben ik dom? Over ongefundeerde onzin gesproken
Selectief lezen. Als je nu eens verder naar zijn plausibele waarnemingen kijkt trek je jouw genoemde uitspraken al direct in twijfel. Of ik me hier volledig niet in kan vinden staat hier los van.quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
'Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue' en 'De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft' zijn dingen die iemand met een redelijk stel ogen in z'n kop prima kan beoordelen.
En waaraan zou ik me dan groen en geel moeten gaan ergeren? Als achteraf blijkt dat een paar onbekende internet-users hier toch hun gelijk tegenover mij blijken te hebben gekregen? Lijkt me niet dat dat iets is waar een normaal mens zich druk om hoeft te maken.quote:Op maandag 22 november 2010 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja maar bij Nuchterheid is het glas altijd halfleeg en licht de focus immer op het negatieve. En dat verkondigt hij maar al te graag. Zelf weten hoor. Wat moet jij je straks groen en geel ergeren. Ik heb met je te doen eigenlijk.
Ik zei dat puur omdat je je ook al druk maakte om de bomen in het spel. Als dus de focus constant ligt op de graphics, wat dat is je grootste probleem, dan staat je nog een heel lijstje aan ergernissen te wachten, ben ik bang. Want het blijft een spelletje, he.quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En waaraan zou ik me dan groen en geel moeten gaan ergeren? Als achteraf blijkt dat een paar onbekende internet-users hier toch hun gelijk tegenover blijken te hebben gekregen? Lijkt me niet dat dat iets is waar een normaal mens zich druk om hoeft te maken.
Ik hoop van harte voor de liefhebbers hier dat hij niet gaat tegenvallen hoor
Want autisten zijn dom?quote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan een autist. Chapeau.
quote:
MAar dan zijn zijn ogen niet goed. Alle gelekte filmpjes laten een enorme vooruitgang zien.quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
'Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue' en 'De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft' zijn dingen die iemand met een redelijk stel ogen in z'n kop prima kan beoordelen.
Ik heb 10 seconden gekeken maar ik wil morgen toch liever verrast worden. Maar die vent zit al vanaf de eerste seconden te zijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:00 schreef HansvanOchten het volgende:
Mwjah kijk zelf zou ik zeggen, staat als 1e link op gamespot
Had ik met F1 2010 ook. Gewoon netjes op dag van release binnen. Don't worryquote:Op dinsdag 23 november 2010 04:33 schreef R2cksson het volgende:
Bij de bestelgegevens van bol.com lees ik dat hij wordt verzonden op de dag van beschikbaarheid. Ben ik nou de sjaak en krijg ik hem zaterdag pas...?
Bij deze stuur ik jou en de reviewer naar Hans Anders. Niet veel fokkers hebben GT5 mogen spelen. Ik heb die mogelijkheid wel gehad en geloof me als ik zeg dat de premium auto's van een dergelijk hoog niveau zijn, dat bij Forza 3 het schaamrood op de kaken staat.quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb het spel al gespeeld en it's all good.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga mijn mening echt niet baseren op een stream van Gamespot, hoor.
Geen probleem... Spam is prima, stemmen we gewoon "nee"quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Kuch *spam* KUCH!
Animocheck dedicated 2e games/ consoles trading en (ver)koop
Pass it to your friends.
lulquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen probleem... Spam is prima, stemmen we gewoon "nee"
GEK worden als jij hem binnen hebt en ik niet... [/klein kind modus]quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:38 schreef Toempf het volgende:
Chauffeur is onderweg volgens track & trace. Ik ga me maar ziek melden straks denk ik
Henk en Ingrid verkopen die shizzle al?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:58 schreef Sant. het volgende:
Ik krijg zojuist een SMS binnen:
" Hey! Gran Turismo 5 ligt voor je klaar! We zijn vandaag tot 6 uur geopend, tot straks! Groetjes Music Store Ingrid"
AHHOEEEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:58 schreef Sant. het volgende:
Ik krijg zojuist een SMS binnen:
" Hey! Gran Turismo 5 ligt voor je klaar! We zijn vandaag tot 6 uur geopend, tot straks! Groetjes Music Store Ingrid"
AHHOEEEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staat ie daar als een kind in een snoepwinkel... Sorry, maar hij ligt klaar, je mag m morgen meenemen!quote:
Ja, inderdaad... Rekken vol met die handel. De grootste stellingen die bol staan van GT5.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Staat ie daar als een kind in een snoepwinkel... Sorry, maar hij ligt klaar, je mag m morgen meenemen!
Dan ga ik zo weer langs die game mania hiero, als hun verkopen moet hij ook. FOR FUCK SAKE.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:32 schreef beetotheizzo het volgende:
Game mania Leiden belt me zo als de spellen binnenkomen, mag hem dan al afhalen dus ik zou zeggen bel je lokale GM en check of het bij jullie ook zo is....kan niet wachten!!!
Special Edition FTW!! 80 euro maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:33 schreef Digi_Djeff het volgende:
Digifan Haarlem verkoopt hem. Maar dan moet je wel 69 eurotjes betalen
Gamemania Middelburg vandaag nog niet tenzij de streetdate ergens anders wordt verbroken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:32 schreef beetotheizzo het volgende:
Game mania Leiden belt me zo als de spellen binnenkomen, mag hem dan al afhalen dus ik zou zeggen bel je lokale GM en check of het bij jullie ook zo is....kan niet wachten!!!
Besteld bij FRS en ze gaan hem thuisbezorgen... Wanneer geen idee. Ik ga zo even lunch halen en dan rij ik even langs huis om te kijken of hij binnen is. Kan het me niet voorstellen als ik de reactie hier zo lees.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:37 schreef J.Clarkson het volgende:
*Gaat Intertoys bellen* Duim met me mee!
Jackson, jij had hem toch ook bij Intertoys besteld dacht ik? Al wat gehoord?
Zijn geen grappen nee. Goede reden om maar weer gewoon in NL te komen wonen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:13 schreef Sejt het volgende:
Kut Denen ... kijk ik gisteren in m'n mailbox, staat daar een mailtje dat ze m'n order geannuleerd hebben omdat ze GT5 niet meer krijgen. WTF!
Kijk ik vanochtend nog een keer, nieuw mailtje: "Oeps, sorry, dat mailtje van gisterenavond was een fout in ons systeem en werd automatisch verzonden. GT5 wordt wel gewoon verzonden naar je."
KUTGRAP IS NIET GRAPPIG!![]()
/rantmode off
Bij m'n order staat nog steeds "Besteld"...
Volgende week? Natuurlijk bestel ik hem dan niet daar ook al bespaard me dat een tientje. Gekquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:44 schreef Barroy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer thehut.com hem verzend. Zal hem volgende week heus wel binnen hebbenIemand hem daar ook besteld?
Volgende week? Wij spelen die game morgen mattie, waar ga je op wachten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:44 schreef Barroy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer thehut.com hem verzend. Zal hem volgende week heus wel binnen hebbenIemand hem daar ook besteld?
JA MAAR IK WORRYquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:33 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Had ik met F1 2010 ook. Gewoon netjes op dag van release binnen. Don't worry
Valt mee, op GameSync staat nu dit:quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Volgende week? Wij spelen die game morgen mattie, waar ga je op wachten?
Kleine kans van iddquote:
Niet dat ik 't spel niet wil kopen daar niet van, maar om nu ook een nieuwe PS3 te gaan halen. Moeilijk, moeilijkquote:
Tja, dit wil je niet missen dus je hebt geen keusquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet dat ik 't spel niet wil kopen daar niet van, maar om nu ook een nieuwe PS3 te gaan halen. Moeilijk, moeilijk
Doe een system update en pleur die pauper USB loader het raam uit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet dat ik 't spel niet wil kopen daar niet van, maar om nu ook een nieuwe PS3 te gaan halen. Moeilijk, moeilijk
en mn emulators missenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Doe een system update en pleur die pauper USB loader het raam uit.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Tja, dit wil je niet missen dus je hebt geen keus
Hopen dat ik wordt gebeld, en dan laat ik het uiteraard meteen weten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Gamemania Middelburg vandaag nog niet tenzij de streetdate ergens anders wordt verbroken.
Ga hem dan maar gewoon eerst halen, dan kun je hier posten tijdens de installatie!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Hopen dat ik wordt gebeld, en dan laat ik het uiteraard meteen weten.
dudequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:00 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ga hem dan maar gewoon eerst halen, dan kun je hier posten tijdens de installatie!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik hem gekocht had en dat ik de installatie vast deed op een groot scherm op het station tijdens het wachten op de bus
ik ben kansloos
Sic.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:00 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ga hem dan maar gewoon eerst halen, dan kun je hier posten tijdens de installatie!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik hem gekocht had en dat ik de installatie vast deed op een groot scherm op het station tijdens het wachten op de bus
ik ben kansloos
MUsic Store bij mij in t dorp stuurde ook al een SMS zoals ik eerder postte. die verkochten heb ook al..quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Black-Hole het volgende:
Music Store Gouda had em net binnen en verkocht hem al. Nu aan het installeren. Alle andere winkels hadden hem nog niet binnen of verkochten hem (nog) niet.
Pics van je bon met de datum duidelijk erop of met de krant van vandaag. Hebben wij namelijk ook bewijs dat het spel al wordt verkocht terwijl ze zich aan de 'streetdate' houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Black-Hole het volgende:
Music Store Gouda had em net binnen en verkocht hem al. Nu aan het installeren. Alle andere winkels hadden hem nog niet binnen of verkochten hem (nog) niet.
Oh beter, daar woon ik! Hoeveel kost ie daar? En kan je alsjeblieft een bonnetje scannen ofzo en hier neer zetten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Black-Hole het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef trance_fan het volgende:
Pics van je bon met de datum duidelijk erop of met de krant van vandaag. Hebben wij namelijk ook bewijs dat het spel al wordt verkocht terwijl ze zich aan de 'streetdate' houden
gewoon, om te kuttenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Staat ie daar als een kind in een snoepwinkel... Sorry, maar hij ligt klaar, je mag m morgen meenemen!
Sweet.quote:put your personal image in the upper left corner.
* your status comment.
* greetings message.
* your theme color.
* backrgound wallpaper.
* you will receive msgs from friends lists.
* you will receive msgs from people who are interested to be your friends.
* you can change your privacy settings and stuff.
* there is also a section where you give gifts to your friends.
* you can basically tweet too in the community section inside the message board.
* there is a log for people to see what you are doing, unlocked...etc.
* there is mail section to check your inbox, outbox and start new.
tnx. Ik heb net een mail gestuurd met de link van het bonnetje naar de gamemania klantenservice. kon nergens het telefoonnummer van hun vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
Gamemania Zoetermeer net gebeld dat vestiging Leiden hem vandaag al wil gaan verkopen. Ik ken de filiaalmanager een beetje. Hij gaat nabellen. Met een beetje mazzel volgen de andere filialen ook.
I'll keep you updated.
Dat geluidquote:
Murphy's law!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Godver ik heb net de TNT gemistNaja krijg hem morgen ochtend
Stuur het anders eens naar zoetermeer@gamemania.nlquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
tnx. Ik heb net een mail gestuurd met de link van het bonnetje naar de gamemania klantenservice. kon nergens het telefoonnummer van hun vinden.
Joy! Zal het door mijn belletje komen? Zal wel cool zijn!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:17 schreef Bowny het volgende:
Gamemania heeft een GO gekregen van hun kantoor.
Wachten en toets halen lijkt mequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Isthisit het volgende:
Dilemma! Uur naar de gamemania fietsen en 10 euro van mijn preorder kwijt zijn en morgen mijn toets niet halen, of nog een dagje wachten
Ja, met veel spijtquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
Iemand toevallig ook een pre-order via Free Recordshop?
ik wil ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:33 schreef SToRM81 het volgende:
De installatie is bijna klaarEerst maar eens wat licenses halen.
Als je in zoetermeer woont, kan ik m vast oppikken voor je.quote:
Helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je in zoetermeer woont, kan ik m vast oppikken voor je.
Verkoper heet niet voor niks Joran. Was toch een afperser?quote:
Wat was je kwijt daarvoor? Ik ga de CE halen voor 80 pegels...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef delano.888 het volgende:
omg ik heb m! signature! game mania verkoopt al dus waarschijnlijk alle winkels wel vandaag
me = so happy
Is dat een soort ongeschreven regel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef delano.888 het volgende:
omg ik heb m! signature! game mania verkoopt al dus waarschijnlijk alle winkels wel vandaag
me = so happy
Haha... Ik vermoed ook dat deze meneer nog een aantal dagen moet wachtenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ja, met veel spijtAnders ging ik waarschijnlijk NU naar de game mania
Maar misschien dat ik zo toch even naar de FRS fiets...
Ja, iedereen is gewoon bang voor een boete. Zodra 1 keten ermee weg komt, gaat de rest ook. Zal wel stom zijn als ze het niet doen, want dan lopen ze een hoop poen mis.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Is dat een soort ongeschreven regel?
Dus ik kan dalijk naar de FRS met een kans groter dan 0%?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja, iedereen is gewoon bang voor een boete. Zodra 1 keten ermee weg komt, gaat de rest ook. Zal wel stom zijn als ze het niet doen, want dan lopen ze een hoop poen mis.
Dat heb ik ook, ben alleen bang dat als de Mediamarkt vandaag gaat verkopen dat ik morgenochtend mis grijp..quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het maakt me niet veel uit of ik hem vandaag of morgen in huis heb, als het maar een collctor's of signature edition is...
Als ik nu eens wist welke winkel welke limited editions binnen zou krijgen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ben alleen bang dat als de Mediamarkt vandaag gaat verkopen dat ik morgenochtend mis grijp..
JAquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:52 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Dus ik kan dalijk naar de FRS met een kans groter dan 0%?
dat is om de online functies etc. in te schakelen zodat illegaal te vroeg verkregen versies nog niet online werkten.quote:
Ik heb hem net gehaald bij de FRS, vestiging: Rotterdam Keizerswaardquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Bedaarten het volgende:
Zowel Free Record als E-plaza in Zwijndrecht hadden hem nog niet. Nog 1 dag geduld.
Ja ik, en ik was vanmiddag even binnen gelopen, niets gevraagd maar ze liggen er ook nog Pre Ordered, minimaal 10 euro aanbetalen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
Iemand toevallig ook een pre-order via Free Recordshop?
Niet nodig, bij onze FRS liggen ze gewoon in de schappen. Dus dat gewoon even melden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja ik, en ik was vanmiddag even binnen gelopen, niets gevraagd maar ze liggen er ook nog Pre Ordered, minimaal 10 euro aanbetalen.
Maar ik loop straks nog even langs om gewoon te vragen, even mailtje uitprinten enzo. Beetje lief doen, zo tegen sluitingstijd
Wel raar dat je het schademodel moet unlocken! maar goed, opzich ook wel weer cool dat je dat soort upgrades krijgt door meer te spelen! Pff die update duurt al langquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Kaz heeft verder in meerdere tweets laten doorschemeren dat je steeds meer unlocked (waaronder bovenstaand uitgebreidere schademodel, upgrades en nog een aantal verrassingen) naarmate je verder speelt.
Ik had een sms dat m'n SE binnen is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat was je kwijt daarvoor? Ik ga de CE halen voor 80 pegels...
Ik zie jou straks (vanavond) wel op het PSN danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef Theoden het volgende:
Uh! Ga meteen naar Gamemania dan! Byeeee
We moeten een gt5 competitie makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Mazzelpikken
Naja, veel plezier alvast! We moeten ff een lijstje met PSN accounts maken voor het volgende topic. Die van mij is gelijk aan mijn FOK!naam: SonicVolcano.
Got! Installingquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zie jou straks (vanavond) wel op het PSN dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |