Daarom. Ik heb het spel al gespeeld en it's all good.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga mijn mening echt niet baseren op een stream van Gamespot, hoor.
Geen probleem... Spam is prima, stemmen we gewoon "nee"quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Kuch *spam* KUCH!
Animocheck dedicated 2e games/ consoles trading en (ver)koop
Pass it to your friends.
lulquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen probleem... Spam is prima, stemmen we gewoon "nee"
GEK worden als jij hem binnen hebt en ik niet... [/klein kind modus]quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:38 schreef Toempf het volgende:
Chauffeur is onderweg volgens track & trace. Ik ga me maar ziek melden straks denk ik
Henk en Ingrid verkopen die shizzle al?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:58 schreef Sant. het volgende:
Ik krijg zojuist een SMS binnen:
" Hey! Gran Turismo 5 ligt voor je klaar! We zijn vandaag tot 6 uur geopend, tot straks! Groetjes Music Store Ingrid"
AHHOEEEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:58 schreef Sant. het volgende:
Ik krijg zojuist een SMS binnen:
" Hey! Gran Turismo 5 ligt voor je klaar! We zijn vandaag tot 6 uur geopend, tot straks! Groetjes Music Store Ingrid"
AHHOEEEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staat ie daar als een kind in een snoepwinkel... Sorry, maar hij ligt klaar, je mag m morgen meenemen!quote:
Ja, inderdaad... Rekken vol met die handel. De grootste stellingen die bol staan van GT5.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Staat ie daar als een kind in een snoepwinkel... Sorry, maar hij ligt klaar, je mag m morgen meenemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |