abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89043883
Ik wil dus een prof. website op gaan zetten puur voor (ver)koop en ruil van alles wat met gaming te maken heeft. Van consoles tot action figures e.d
Er is aan alles gedacht, echter wil ik op diverse fora een animo check doen. Webshops kunnen erop adverteren etc.

Denk aan marktplaats, maar dan dedicated voor gamers. :) Wellicht met een forum erbij in de toekomst.....

Er komt ook een item alert in te zitten. Dus stel je zoekt iets, dan vul je bepaalde criteria in en als hetgeen wat je zoekt aangeboden wordt, krijg je een mail met mogelijke matches. :)

Indien "Hangt er vanaf" Graag een toelichting.

Poll: Game trading site
Ja
Nee
Hangt er vanaf

Tussenstand:

Ook een poll maken? klik dan hier

[ Bericht 3% gewijzigd door J.Clarkson op 23-11-2010 10:20:06 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89044956
* begint met programmeren. Thanks voor het idee!
pi_89045617
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef Diemux het volgende:
* begint met programmeren. Thanks voor het idee!
Ik zoek nog goede programmeurs. :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:16:42 #4
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89047607
Best 'n prima idee! Eigenlijk vreemd dat het nog niet bestaat :')
pi_89047625
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
Best 'n prima idee! Eigenlijk vreemd dat het nog niet bestaat :')
Bestaat wel, maar in hele karige vormen, van veredelde fora tot buggy nep ebay sites. :')

Heb er best veel denkwerk inzitten. Ben nu aan het onderhandelen met adverteerders (oa een aantal bekende webshops e.d). Ook wil ik andere coole dingetjes implementeren, maar das nog een secret.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:25:59 #6
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89047883
Ik hou het in ieder geval in de gaten :) Mocht je nog een keer hulp nodig hebben met technisch werk ofzo, dan zie ik het hier waarschijnlijk wel verschijnen :D
pi_89047948
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik hou het in ieder geval in de gaten :) Mocht je nog een keer hulp nodig hebben met technisch werk ofzo, dan zie ik het hier waarschijnlijk wel verschijnen :D
Ben je er goed in dan? Hulp is altijd welkom. :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:28:35 #8
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89047976
Kan wel een beetje coden, en anders ken ik zat mensen die vast kunnen/willen helpen :s) Doe de opleiding Informatiekunde, en veel studiegenoten zijn dus informatici ;)
pi_89048926
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef IrishBastard het volgende:
Kan wel een beetje coden, en anders ken ik zat mensen die vast kunnen/willen helpen :s) Doe de opleiding Informatiekunde, en veel studiegenoten zijn dus informatici ;)
Hmmmzz...... Scheelt me evt. een hoop geld..... Interesting.
pi_89049217
Volgens mij bestaat er inderdaad al het een en ander, maar die zijn zeker voor verbetering vatbaar.

Leuk idee, ben benieuwd of het van de grond komt!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:14:06 #11
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_89049343
Ik kan eventueel ook wel helpen. Ben afgestudeerd Informaticus dus kan een aardig potje coderen :P
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89049948
De techneuten zal het probleem niet zijn, de financiering en lancering wel. Heb je daar een plan voor, TS? Of is het een hersenscheet die je maar eens eenvoudig op een forum poept? :)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_89050176
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:
De techneuten zal het probleem niet zijn, de financiering en lancering wel. Heb je daar een plan voor, TS? Of is het een hersenscheet die je maar eens eenvoudig op een forum poept? :)
Nee absoluut niet. Hosting is geregeld (vriend van me), evenals evt. email adressen voor correspondentie. Disclaimer is zo goed als klaar, ik heb een layout in mijn hoofd en alle opties die ik erin wil hebben staan op papier.

Dit is geen hersenscheet, maar een serieus project. Echter wil ik het niet doen met als resultaat dat er geen hond komt opdagen.

Ben ook met adverteerders bezig. Er komen een aantal dynamische banners in. Niet teveel, want alleen maar reclame schrikt mensen af.

Echt door gamers voor gamers dus. :)

Plus dat ik wat features in mijn hoofd heb die andere verkoop/ ruil sites niet hebben. :)

Het zal even duren voordat alles up en running is, maar dit is mijn geesteskindje en die gaat geboren worden. :Y
pi_89051631
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan eventueel ook wel helpen. Ben afgestudeerd Informaticus dus kan een aardig potje coderen :P
PM
pi_89052819
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Hosting is geregeld (vriend van me), evenals evt. email adressen voor correspondentie. Disclaimer is zo goed als klaar, ik heb een layout in mijn hoofd en alle opties die ik erin wil hebben staan op papier.

Dit is geen hersenscheet, maar een serieus project. Echter wil ik het niet doen met als resultaat dat er geen hond komt opdagen.

Ben ook met adverteerders bezig. Er komen een aantal dynamische banners in. Niet teveel, want alleen maar reclame schrikt mensen af.

Echt door gamers voor gamers dus. :)

Plus dat ik wat features in mijn hoofd heb die andere verkoop/ ruil sites niet hebben. :)

Het zal even duren voordat alles up en running is, maar dit is mijn geesteskindje en die gaat geboren worden. :Y
Wel eens nagedacht over het zoeken van een investeerder, die het geld en de connecties heeft, zodat jij een soepelere start kan maken, of heb je genoeg vertrouwen in je eigen capaciteiten. :)
pi_89056070
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Wel eens nagedacht over het zoeken van een investeerder, die het geld en de connecties heeft, zodat jij een soepelere start kan maken, of heb je genoeg vertrouwen in je eigen capaciteiten. :)
Hmmmz, ja maar waar vind je zo iemand? Goeie trouwens! THanks!
pi_89084695
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Hmmmz, ja maar waar vind je zo iemand? Goeie trouwens! THanks!
Nou, er schijnen (op basis van heel wat blaatverhalen) heel wat zeer vermogende Fok!kers te zijn! Maar blijkbaar reageert er nu niemand... :), dus ze vinden het of een minder idee, of ze hebben geen vermogen beschikbaar om je op weg te helpen. :)
pi_89085306
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Nou, er schijnen (op basis van heel wat blaatverhalen) heel wat zeer vermogende Fok!kers te zijn! Maar blijkbaar reageert er nu niemand... :), dus ze vinden het of een minder idee, of ze hebben geen vermogen beschikbaar om je op weg te helpen. :)
Nou ik ga eens rondneuzen. Ik kan wel wat mensen die een beetje in de business zitten op games gebied, dus je weet maar nooit.

En een vriend van me heeft weer contacten bij een groot processorbedrijf. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')