Ik zoek nog goede programmeurs.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef Diemux het volgende:
* begint met programmeren. Thanks voor het idee!
Bestaat wel, maar in hele karige vormen, van veredelde fora tot buggy nep ebay sites.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
Best 'n prima idee! Eigenlijk vreemd dat het nog niet bestaat
Ben je er goed in dan? Hulp is altijd welkom.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Ik hou het in ieder geval in de gatenMocht je nog een keer hulp nodig hebben met technisch werk ofzo, dan zie ik het hier waarschijnlijk wel verschijnen
Hmmmzz...... Scheelt me evt. een hoop geld..... Interesting.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef IrishBastard het volgende:
Kan wel een beetje coden, en anders ken ik zat mensen die vast kunnen/willen helpenDoe de opleiding Informatiekunde, en veel studiegenoten zijn dus informatici
Nee absoluut niet. Hosting is geregeld (vriend van me), evenals evt. email adressen voor correspondentie. Disclaimer is zo goed als klaar, ik heb een layout in mijn hoofd en alle opties die ik erin wil hebben staan op papier.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:
De techneuten zal het probleem niet zijn, de financiering en lancering wel. Heb je daar een plan voor, TS? Of is het een hersenscheet die je maar eens eenvoudig op een forum poept?
PMquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan eventueel ook wel helpen. Ben afgestudeerd Informaticus dus kan een aardig potje coderen
Wel eens nagedacht over het zoeken van een investeerder, die het geld en de connecties heeft, zodat jij een soepelere start kan maken, of heb je genoeg vertrouwen in je eigen capaciteiten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Hosting is geregeld (vriend van me), evenals evt. email adressen voor correspondentie. Disclaimer is zo goed als klaar, ik heb een layout in mijn hoofd en alle opties die ik erin wil hebben staan op papier.
Dit is geen hersenscheet, maar een serieus project. Echter wil ik het niet doen met als resultaat dat er geen hond komt opdagen.
Ben ook met adverteerders bezig. Er komen een aantal dynamische banners in. Niet teveel, want alleen maar reclame schrikt mensen af.
Echt door gamers voor gamers dus.
Plus dat ik wat features in mijn hoofd heb die andere verkoop/ ruil sites niet hebben.
Het zal even duren voordat alles up en running is, maar dit is mijn geesteskindje en die gaat geboren worden.
Hmmmz, ja maar waar vind je zo iemand? Goeie trouwens! THanks!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Wel eens nagedacht over het zoeken van een investeerder, die het geld en de connecties heeft, zodat jij een soepelere start kan maken, of heb je genoeg vertrouwen in je eigen capaciteiten.
Nou, er schijnen (op basis van heel wat blaatverhalen) heel wat zeer vermogende Fok!kers te zijn! Maar blijkbaar reageert er nu niemand...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmmz, ja maar waar vind je zo iemand? Goeie trouwens! THanks!
Nou ik ga eens rondneuzen. Ik kan wel wat mensen die een beetje in de business zitten op games gebied, dus je weet maar nooit.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nou, er schijnen (op basis van heel wat blaatverhalen) heel wat zeer vermogende Fok!kers te zijn! Maar blijkbaar reageert er nu niemand..., dus ze vinden het of een minder idee, of ze hebben geen vermogen beschikbaar om je op weg te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |