Heb je dan van te voren al een persentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Isthisit het volgende:
Ik ging hem zaterdag reseveren bij de free recors shop. Dus ik tegen die doos: Woensdag toch? ( meer om een beetje te kletsen) kwam er een andere doos: NEe ik ben gebeld vorige week hij komt 24 december uitNatuurlijk niet waar. Heb wel spijt van mijn resevering, als hij msischien morgen al in de mediamarkt ligt
Maar heb woensdag ochtend toets dus misschien maar beter
Bij dit soort pre-orders betaal je doorgaans gelijk het hele bedrag.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je dan van te voren al een percentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.
Ja ik moest nog 10 euro betalen ookquote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je dan van te voren al een persentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.
Bij FRS is het minimaal 10 euro aanbetalen maar kan ook meteen voldoen. Ik ben er vandaag even wezen polsen om te kijken of ik hem al kon halen, maar woensdag it is. Ik heb afgelopen week via internet bij FRS besteld en gekozen voor afhalen bij het dichtsbijzijnde filliaal. Godzijdank, anders zat ik weer te stressen met die kut TNT.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je dan van te voren al een persentage betaald of? zoniet dan kan je toch gewoon naar de mediamarkt.
Bij de gamemania betaal je iets van 5 of 10 euro voor je preorder en voldoe je de rest wanneer je hem komt ophalen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef very het volgende:
[..]
Bij dit soort pre-orders betaal je doorgaans gelijk het hele bedrag.
COOL!quote:
the hell. Dat dat bestaatquote:Op maandag 22 november 2010 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot livestream:
http://uk.gamespot.com/sh(...)an_turismo_520101122
Jezusquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat wordt er toch HORRIBLE gereden.En dan moet een van hen de game gaan reviewen. Mijn god.
Welke was dat? In Groningen werd mij verteld dat ze hem vanaf woensdag gewoon verkopen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bij de Mediamarkt werd me verteld dat ze hem tussen de 24e en de 28e binnen zouden krijgen, of en welke special editions ze binnen zouden krijgen konden ze me nog niet vertellen. Morgen dus maar even naar een dynabyte of dixons. Ik twijfel alleen nog tussen de collectors edition en de signature edition...
Roermond.quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Welke was dat? In Groningen werd mij verteld dat ze hem vanaf woensdag gewoon verkopen.
Of ze schudden OF ze lopen onder.... Geef t aan de Belgen.....quote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef IrishBastard het volgende:
[matige grap] Limburg loopt toch altijd achter?[/matige grap]
IK neem aan met track editor gemaakt?quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef trance_fan het volgende:
een kleine spoiler voor de physics en realisme hoerenonder ons.
Vanaf 4.00 kan je het bekijken.
Ja, de kans dat ik hem misloop woensdag is nogal aanwezig denk ik. Achteraf misschien toch beter af kunnen halen 300m verderopquote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij FRS is het minimaal 10 euro aanbetalen maar kan ook meteen voldoen. Ik ben er vandaag even wezen polsen om te kijken of ik hem al kon halen, maar woensdag it is. Ik heb afgelopen week via internet bij FRS besteld en gekozen voor afhalen bij het dichtsbijzijnde filliaal. Godzijdank, anders zat ik weer te stressen met die kut TNT.
Dus woensdagochtend haal ik hem gewoon op, ga ik maar vanuit.
nee standaard track met iets van 7 variatiesquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
IK neem aan met track editor gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |