Dan ga ik zo weer langs die game mania hiero, als hun verkopen moet hij ook. FOR FUCK SAKE.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:32 schreef beetotheizzo het volgende:
Game mania Leiden belt me zo als de spellen binnenkomen, mag hem dan al afhalen dus ik zou zeggen bel je lokale GM en check of het bij jullie ook zo is....kan niet wachten!!!
Special Edition FTW!! 80 euro maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:33 schreef Digi_Djeff het volgende:
Digifan Haarlem verkoopt hem. Maar dan moet je wel 69 eurotjes betalen
Gamemania Middelburg vandaag nog niet tenzij de streetdate ergens anders wordt verbroken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:32 schreef beetotheizzo het volgende:
Game mania Leiden belt me zo als de spellen binnenkomen, mag hem dan al afhalen dus ik zou zeggen bel je lokale GM en check of het bij jullie ook zo is....kan niet wachten!!!
Besteld bij FRS en ze gaan hem thuisbezorgen... Wanneer geen idee. Ik ga zo even lunch halen en dan rij ik even langs huis om te kijken of hij binnen is. Kan het me niet voorstellen als ik de reactie hier zo lees.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:37 schreef J.Clarkson het volgende:
*Gaat Intertoys bellen* Duim met me mee!
Jackson, jij had hem toch ook bij Intertoys besteld dacht ik? Al wat gehoord?
Zijn geen grappen nee. Goede reden om maar weer gewoon in NL te komen wonen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:13 schreef Sejt het volgende:
Kut Denen ... kijk ik gisteren in m'n mailbox, staat daar een mailtje dat ze m'n order geannuleerd hebben omdat ze GT5 niet meer krijgen. WTF!
Kijk ik vanochtend nog een keer, nieuw mailtje: "Oeps, sorry, dat mailtje van gisterenavond was een fout in ons systeem en werd automatisch verzonden. GT5 wordt wel gewoon verzonden naar je."
KUTGRAP IS NIET GRAPPIG!![]()
/rantmode off
Bij m'n order staat nog steeds "Besteld"...
Volgende week? Natuurlijk bestel ik hem dan niet daar ook al bespaard me dat een tientje. Gekquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:44 schreef Barroy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer thehut.com hem verzend. Zal hem volgende week heus wel binnen hebbenIemand hem daar ook besteld?
Volgende week? Wij spelen die game morgen mattie, waar ga je op wachten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:44 schreef Barroy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer thehut.com hem verzend. Zal hem volgende week heus wel binnen hebbenIemand hem daar ook besteld?
JA MAAR IK WORRYquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:33 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Had ik met F1 2010 ook. Gewoon netjes op dag van release binnen. Don't worry
Valt mee, op GameSync staat nu dit:quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Volgende week? Wij spelen die game morgen mattie, waar ga je op wachten?
Kleine kans van iddquote:
Niet dat ik 't spel niet wil kopen daar niet van, maar om nu ook een nieuwe PS3 te gaan halen. Moeilijk, moeilijkquote:
Tja, dit wil je niet missen dus je hebt geen keusquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet dat ik 't spel niet wil kopen daar niet van, maar om nu ook een nieuwe PS3 te gaan halen. Moeilijk, moeilijk
Doe een system update en pleur die pauper USB loader het raam uit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet dat ik 't spel niet wil kopen daar niet van, maar om nu ook een nieuwe PS3 te gaan halen. Moeilijk, moeilijk
en mn emulators missenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Doe een system update en pleur die pauper USB loader het raam uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |