Vraag me niet waarom maar ik heb de hoop dat het ding dinsdag op de mat ligtquote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef Salatrel het volgende:
vrijdag al een mail gehad van play.com dat hij verzonden ismisschien geluk en issie er voor woensdag?
U bent scheel?quote:
Of scheel, of hij kan geen dikgedrukte woorden zien hahaha...selectief blindquote:
Polen is bijna Denemarkenquote:
Al helemaal hier in Denemarken - de wegenbelasting is gebaseerd op verbruik, en laat zo'n AMG nou een *kuch* leuk *kuch* verbruik hebben. Auto's zelf zijn hier ook gauw dubbele prijs t.o.v. de Nederlandse.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef Salatrel het volgende:
je hebt toch geen klap aan zon auto als je die wintzo duur om te hebben dat je eigelijk geen andere keus hebt dan hem te verkopen.
Nope. Woensdag.quote:
Inderdaad totaal zinloos om even anderhalve ton in je zak te kunnen steken.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef Salatrel het volgende:
je hebt toch geen klap aan zon auto als je die wintzo duur om te hebben dat je eigelijk geen andere keus hebt dan hem te verkopen.
http://tweakers.net/price(...)5-playstation-3.htmlquote:Op maandag 22 november 2010 14:13 schreef Splobber het volgende:
Bij welke winkel kan ik hem volgens jullie het best bestellen?
Zat ook al in GT HD en GT PRologue.quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Vuurpijl. het volgende:
is er een drifte mode aanwezig in GT5?
DUHquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Net even hier (Purmerend) de stad in geweest, maar nog nergens te koop.
Laat het online multiplayer zijn ook, touge battles of tandem driften met AE86's.quote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef RiKe het volgende:
In Prologue kon je sowieso single player driften, van de volledige weet ik het niet....
Het zal vast wel split screen kunnen, ik denk zelfs dat het online te doen is
quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef IrishBastard het volgende:
Kom maar op met die tauge battle
[ afbeelding ]
sterf.quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef IrishBastard het volgende:
Kom maar op met die tauge battle
[ afbeelding ]
Inderdaad....niet zo mekkeren, clarksonquote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
Kom kom, een klein grapje moet kunnen toch
Hoezo? Het gebeurd regelmatig dat games eerder in de winkel liggen. Had het ook niet verwacht, maar het was het proberen waard.quote:
Joh, neem mijn reacties met een vaatje zout. Ik maak een fout en word erop afgerekend.... Vond m stiekum wel geniaal, maar ik ga geen complimenten geven.quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef very het volgende:
[..]
Inderdaad....niet zo mekkeren, clarkson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |