Verkoper heet niet voor niks Joran. Was toch een afperser?quote:
Wat was je kwijt daarvoor? Ik ga de CE halen voor 80 pegels...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef delano.888 het volgende:
omg ik heb m! signature! game mania verkoopt al dus waarschijnlijk alle winkels wel vandaag
me = so happy
Is dat een soort ongeschreven regel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef delano.888 het volgende:
omg ik heb m! signature! game mania verkoopt al dus waarschijnlijk alle winkels wel vandaag
me = so happy
Haha... Ik vermoed ook dat deze meneer nog een aantal dagen moet wachtenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ja, met veel spijtAnders ging ik waarschijnlijk NU naar de game mania
Maar misschien dat ik zo toch even naar de FRS fiets...
Ja, iedereen is gewoon bang voor een boete. Zodra 1 keten ermee weg komt, gaat de rest ook. Zal wel stom zijn als ze het niet doen, want dan lopen ze een hoop poen mis.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Is dat een soort ongeschreven regel?
Dus ik kan dalijk naar de FRS met een kans groter dan 0%?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja, iedereen is gewoon bang voor een boete. Zodra 1 keten ermee weg komt, gaat de rest ook. Zal wel stom zijn als ze het niet doen, want dan lopen ze een hoop poen mis.
Dat heb ik ook, ben alleen bang dat als de Mediamarkt vandaag gaat verkopen dat ik morgenochtend mis grijp..quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het maakt me niet veel uit of ik hem vandaag of morgen in huis heb, als het maar een collctor's of signature edition is...
Als ik nu eens wist welke winkel welke limited editions binnen zou krijgen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ben alleen bang dat als de Mediamarkt vandaag gaat verkopen dat ik morgenochtend mis grijp..
JAquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:52 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Dus ik kan dalijk naar de FRS met een kans groter dan 0%?
dat is om de online functies etc. in te schakelen zodat illegaal te vroeg verkregen versies nog niet online werkten.quote:
Ik heb hem net gehaald bij de FRS, vestiging: Rotterdam Keizerswaardquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Bedaarten het volgende:
Zowel Free Record als E-plaza in Zwijndrecht hadden hem nog niet. Nog 1 dag geduld.
Ja ik, en ik was vanmiddag even binnen gelopen, niets gevraagd maar ze liggen er ook nog Pre Ordered, minimaal 10 euro aanbetalen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
Iemand toevallig ook een pre-order via Free Recordshop?
Niet nodig, bij onze FRS liggen ze gewoon in de schappen. Dus dat gewoon even melden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja ik, en ik was vanmiddag even binnen gelopen, niets gevraagd maar ze liggen er ook nog Pre Ordered, minimaal 10 euro aanbetalen.
Maar ik loop straks nog even langs om gewoon te vragen, even mailtje uitprinten enzo. Beetje lief doen, zo tegen sluitingstijd
Wel raar dat je het schademodel moet unlocken! maar goed, opzich ook wel weer cool dat je dat soort upgrades krijgt door meer te spelen! Pff die update duurt al langquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Kaz heeft verder in meerdere tweets laten doorschemeren dat je steeds meer unlocked (waaronder bovenstaand uitgebreidere schademodel, upgrades en nog een aantal verrassingen) naarmate je verder speelt.
Ik had een sms dat m'n SE binnen is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat was je kwijt daarvoor? Ik ga de CE halen voor 80 pegels...
Ik zie jou straks (vanavond) wel op het PSN danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef Theoden het volgende:
Uh! Ga meteen naar Gamemania dan! Byeeee
We moeten een gt5 competitie makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Mazzelpikken
Naja, veel plezier alvast! We moeten ff een lijstje met PSN accounts maken voor het volgende topic. Die van mij is gelijk aan mijn FOK!naam: SonicVolcano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |