tnx. Ik heb net een mail gestuurd met de link van het bonnetje naar de gamemania klantenservice. kon nergens het telefoonnummer van hun vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
Gamemania Zoetermeer net gebeld dat vestiging Leiden hem vandaag al wil gaan verkopen. Ik ken de filiaalmanager een beetje. Hij gaat nabellen. Met een beetje mazzel volgen de andere filialen ook.
I'll keep you updated.
Dat geluidquote:
Murphy's law!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Godver ik heb net de TNT gemistNaja krijg hem morgen ochtend
Stuur het anders eens naar zoetermeer@gamemania.nlquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
tnx. Ik heb net een mail gestuurd met de link van het bonnetje naar de gamemania klantenservice. kon nergens het telefoonnummer van hun vinden.
Joy! Zal het door mijn belletje komen? Zal wel cool zijn!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:17 schreef Bowny het volgende:
Gamemania heeft een GO gekregen van hun kantoor.
Wachten en toets halen lijkt mequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Isthisit het volgende:
Dilemma! Uur naar de gamemania fietsen en 10 euro van mijn preorder kwijt zijn en morgen mijn toets niet halen, of nog een dagje wachten
Ja, met veel spijtquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
Iemand toevallig ook een pre-order via Free Recordshop?
ik wil ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:33 schreef SToRM81 het volgende:
De installatie is bijna klaarEerst maar eens wat licenses halen.
Als je in zoetermeer woont, kan ik m vast oppikken voor je.quote:
Helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je in zoetermeer woont, kan ik m vast oppikken voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |