quote:
Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:[..]
'Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue' en 'De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft' zijn dingen die iemand met een redelijk stel ogen in z'n kop prima kan beoordelen.
Bij deze stuur ik jou en de reviewer naar Hans Anders. Niet veel fokkers hebben GT5 mogen spelen. Ik heb die mogelijkheid wel gehad en geloof me als ik zeg dat de premium auto's van een dergelijk hoog niveau zijn, dat bij Forza 3 het schaamrood op de kaken staat.
Even de punten van de editor:
Even een korte samenvatting:
- Geen custom soundtracks
Bullshit, zit er wel in.- De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft.
Zie boven.- De vergelijking trekken met Hot Pursuit.
Gimme a break....Driften in GT5 is moeilijk, maak je een fout, dan hakt GT5 je kop eraf. Hot Pursuit is een arcade racer waarbij geen enkele vorm van skill nodig is.- Beweren dat Prologue regen kende.
Dus niet.- Rubberband AI.
Het is geen EA game, dus nee. Tenzij je groffe fouten maakt, blijft de AI gewoon achter je. Elke lap die je sneller bent, is een grotere afstand tussen jou en de AI- Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue.
*Zucht, OW JAWEL!*Ik kan slechts 2 conclusies trekken uit bovenstaande.
- Die gast heeft NOOIT Prologue gespeeld, dus alle vergelijkingen hiermee zijn meteen ongedaan gemaakt.
- Deze mening is een rushjob, puur om lezers (lees: hits) te genereren.
Deze kerel heeft niks te zoeken in de gaming industrie, want hij praat de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Maarja, Gamespot he?

Nogmaals, GT5 is zal heus niet perfect zijn, maar wat hij loopt te zeggen is de grootste bagger die ik ooit gezien heb.
GT5 is prachtig. De standard cars zien er ietsje minder uit dan Forza 3, maar de Premiums zijn echt VEEL mooier dan de auto's uit Forza 3.
En Forza 3 is al een heel mooi spel.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.