denk dat iedereen dat gevoel van 'de eerste' wel kent.quote:Op zondag 21 november 2010 17:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks speciaals,maar voor mij was het "de eerste stap". Moeilijk uit te leggen,maar ik was en ben er blij mee
Ja, maar ik ken mezelf genoeg om beter te weten.quote:
Ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat gevoel van 'de eerste' wel kent.
je hebt het er anders al lang over.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mezelf genoeg om beter te weten.
Dat is zekerquote:Op zondag 21 november 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar toch. Tattoo's ontwerpen is imo een kunst an sich
Ik wil een tattoo die vanaf mijn onderrug doorloopt naar mijn nek/schouders, in indiase stijl, met bloemen en ms zo'n olifantje ofzo, ik wilde eerst japanse, maar ik vind dat indiase ook wel heel erg mooiquote:
Ja. En het begint steeds meer vorm te krijgen. Maar het ene moment wil ik het nu! En het andere moment ooit. En ik weet nog niet precies hoe en wat. En zo verzin ik telkens wel 100 smoesjes.quote:
Als je al denkt dat je mss gaat twijfelen is het niet handig het wel doen lijkt mij dan. Anders ga waarschijnlijk achteraf nog steeds twijfelen van ben ik er wel blij mee en zo. Het moet wel iets zijn waar je achter staat.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mezelf genoeg om beter te weten.
Oh, het is al jaren ongeveer hetzelfde idee, maar ik durf het gewoon niet aan.quote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je al denkt dat je mss gaat twijfelen is het niet handig het wel doen lijkt mij dan. Anders ga waarschijnlijk achteraf nog steeds twijfelen van ben ik er wel blij mee en zo. Het moet wel iets zijn waar je achter staat.
Mijn eerste broodje frikandel met mayoquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is zekerIk zie schilderijen voor miljoenen verkocht worden,die wat mij betreft minder mooi zijn dan menig tattoo.
Ik krijg er honger van.quote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn eerste broodje frikandel met mayo
Ik vind dat dus bij sommige graffiti. Ook kunst.quote:
bang voor het zetten of omdat je er spijt van gaat krijgen? of allebei?quote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is al jaren ongeveer hetzelfde idee, maar ik durf het gewoon niet aan.
Ok, dan zou ik het gewoon doen als je je er prettig bij voelt. Als je al wel zeker bent over wat je wilt komt er wel een moment dat je het gewoon doet.quote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is al jaren ongeveer hetzelfde idee, maar ik durf het gewoon niet aan.
Maakt niet uit hoeveelste ze blijven lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn eerste broodje frikandel met mayo
ah, gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
nee weet niks anders te zeggen
kutweer ookquote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben officieel snipverkouden.
En nog steeds nicotineloos.
Het worden zware dagen.
Respect,voor als het hem gelukt isquote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef Yuki het volgende:
ff kijken of pa de 7heuvelenloop overleefd heeft
Ik heb dat met m'n piercing. Ik was als een kind zo blij dat ik het toch gedaan hadquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, voor het zetten ben ik niet bang, ik kan wel wat hebben, maak ik me totaal niet druk over.quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
bang voor het zetten of omdat je er spijt van gaat krijgen? of allebei?
Ik ook. 5 jaar tegenaan gehikt en het deed totaal geen pijn.quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met m'n piercing. Ik was als een kind zo blij dat ik het toch gedaan had
Ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef dawg het volgende:
oh, ook boeren in de tt zie ik. dan voelt sammiegirl zich tenminste ook thuis.
quote:
I rest my casequote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveelste ze blijven lekker
Ook dat nog. Ellende alom.quote:
Van mijn eerste piercing kan ik nu nog steeds niet geloven dat ik dat ooit gedaan heb.quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met m'n piercing. Ik was als een kind zo blij dat ik het toch gedaan had
over 20 jaar zie je er toch niet meer uit zoals nu. misschien loop je volgend jaar onder een bus. lig je wel in je kistje met een prachtige tattoo.quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, voor het zetten ben ik niet bang, ik kan wel wat hebben, maak ik me totaal niet druk over.
Maar ik denk dan: Ja, als ik naar het strand ga, ziet iedereen het, en dat is niet erg, maar het feit dat dat over 20 jaar nog zo is vind ik dan jammer.
Klinkt wel mooi... Heb je een voorbeeldje?quote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil een tattoo die vanaf mijn onderrug doorloopt naar mijn nek/schouders, in indiase stijl, met bloemen en ms zo'n olifantje ofzo, ik wilde eerst japanse, maar ik vind dat indiase ook wel heel erg mooi
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
over 20 jaar zie je er toch niet meer uit zoals nu. misschien loop je volgend jaar onder een bus. lig je wel in je kistje met een prachtige tattoo.
Mwah je zal hem toch nog wel leuk vinden over 20 jaar, en wat maakt het uit wat anderen er van vinden?quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, voor het zetten ben ik niet bang, ik kan wel wat hebben, maak ik me totaal niet druk over.
Maar ik denk dan: Ja, als ik naar het strand ga, ziet iedereen het, en dat is niet erg, maar het feit dat dat over 20 jaar nog zo is vind ik dan jammer.
Zullen we dat volgende keer samen doen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was aan het meezingen met smartlappen.
uurtarief.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi... Heb je een voorbeeldje?
Zal wel duur zijn zeker
Nee joh.quote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yvonne ish een beetje boos op jou
Tof.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zullen we dat volgende keer samen doen?
Preserveren, verpatsen en er je uitvaart mee betalenquote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
over 20 jaar zie je er toch niet meer uit zoals nu. misschien loop je volgend jaar onder een bus. lig je wel in je kistje met een prachtige tattoo.
Ik niet vijf jaar, maar zoiets jaquote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. 5 jaar tegenaan gehikt en het deed totaal geen pijn.
Ik schaam me diep, dat wij nu pas van die zelfscan dingen bij de AH krijgen, terwijl jullie dat al 4 jaar hebbenquote:
En daarom vind ik je een boer.quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, dat wij nu pas van die zelfscan dingen bij de AH krijgen, terwijl jullie dat al 4 jaar hebben
Ik vind dat dus echt kut.quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, dat wij nu pas van die zelfscan dingen bij de AH krijgen, terwijl jullie dat al 4 jaar hebben
Dat is de lekkerste bolognese chipsquote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga gezond doen, ik heb een salade
Maar wel al een hele zak croky bolognese op.
nu heb ik trekquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet straks pannekoeken, met verse koeienmelk
eruit snijden en in laten lijsten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Preserveren, verpatsen en er je uitvaart mee betalen
Hej, je PI is veranderdquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom vind ik je een boer.
LET OP DE PI DIE IS VERANDERD LET OP
Het is wel grappig. Maar het gaat om het ideequote:
Absoluut!!!quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is de lekkerste bolognese chips
En wat is het uurtarief?quote:
Jij komt uit de Beemster. Dat zijn ook boerenquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom vind ik je een boer.
LET OP DE PI DIE IS VERANDERD LET OP
maar JM, sowieso technologische vooruitgangquote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is wel grappig. Maar het gaat om het idee
Mooi zoquote:
quote:
Ohja! hoe was dat?quote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren ook al hele avond gedaan, ben er nog schor van.
Ik hou er vanquote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren ook al hele avond gedaan, ben er nog schor van.
IK KOM NIET UIT DE BEEMSTERquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij komt uit de Beemster. Dat zijn ook boeren
Ga jij mijn honger stillen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
[..]
Ohja! hoe was dat?
bij mijn shop 150. er zijn ook wel shops die op 100 of 125 zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is het uurtarief?
@Rifoki, jij hebt een wenkbrauwpiercing toch? Of nog meer?
quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet straks pannekoeken, met verse moedermelk
Sommige autisten mensen in Friesland kunnen daar niet zo goed tegen zekerquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar JM, sowieso technologische vooruitgang
Wel, in jullie achtertuin grazen koeien.quote:
Damnquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mijn shop 150. er zijn ook wel shops die op 100 of 125 zitten.
ja. maar boeit nu niet..quote:
Oke. Flink duur dus, een grote tattooquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mijn shop 150. er zijn ook wel shops die op 100 of 125 zitten.
Waarom nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeeee.
[..]
Ik moest veel te hard lachen.
[..]
Gelukkig maar
Dan is mijn halve stad mijn achtertuinquote:Op zondag 21 november 2010 17:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel, in jullie achtertuin grazen koeien.
quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar boeit nu niet..
Lurch is net overleden
Een wenkbrauwpiercing? WTF waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is het uurtarief?
@Rifoki, jij hebt een wenkbrauwpiercing toch? Of nog meer?
Ahwquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar boeit nu niet..
Lurch is net overleden
mam komt me morgenochtend ophalen en dan ga ik een stukje in dr tuin spittenquote:
Pannekoeken zijn lekker. Vooral op een brakke zondagochtend als vandaagquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet straks pannekoeken, met verse koeienmelk
ochtend?quote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn lekker. Vooral op een brakke zondagochtend als vandaag![]()
Goedenavond dames en heren
Pannekoeken met appelquote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je lief bentquote:
Jaaa klopt!quote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan bijquote:Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Een wenkbrauwpiercing? WTF waar zie je me voor aan?
Och, rot is dat altijdquote:Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mam komt me morgenochtend ophalen en dan ga ik een stukje in dr tuin spitten
jeujquote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je lief bent
[..]
Jaaa klopt!
Hoi Bou
doe maar diep genoeg.quote:Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mam komt me morgenochtend ophalen en dan ga ik een stukje in dr tuin spitten
naast Igorquote:
Onder anderequote:
Boubiequote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op het moment geen. Mijn tweede piercing was een microdermal. De eerste verdient geen eervolle vermelding.quote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan bijWat heb je dan?
Ik welquote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Onder andere. Ik vind pannekoeken niet gauw ranzig, maar begrijp de combo pannekoeken met kaas niet zo...
nee, maar ze nuttigt nu pannekoekenquote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja? Of beschouw je pannekoeken louter als avondeten?
Pannenkoek met spek en kaasquote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Onder andere. Ik vind pannekoeken niet gauw ranzig, maar begrijp de combo pannekoeken met kaas niet zo...
Nope, alleen nog die kleine zwarte harige die door mn woonkamer looptquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi... Heb je een voorbeeldje?
Zal wel duur zijn zeker
Haha hooi!quote:Op zondag 21 november 2010 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je lief bent
[..]
Jaaa klopt!
Hoi Bou
quote:Op zondag 21 november 2010 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en waar ik het meest tegenop zie. Is zometeen die kooi schoonmaken en afbreken..
Not yet en mn buik rammelt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar ze nuttigt nu pannekoeken
Jaaaaaa ik was zo blij hequote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha hooi!
Ps. Verrekte AZ flikt het gister gewoon weer, congratz
Aww.. das wel naar.. Sterkte meisquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar boeit nu niet..
Lurch is net overleden
Jawel! Vertelquote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Op het moment geen. Mijn tweede piercing was een microdermal. De eerste verdient geen eervolle vermelding.
Gaat over wat anders, mijn mobiel ligt altijd in een kluisje met het sporten, ben daar om te sporten, niet om kudo's uit te delen terwijl ik bezig ben.quote:
Donaties zijn welkomquote:
Hehe, ja, i know. Refereerde naar mijn pannekoeken van vanochtend/middagquote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar ze nuttigt nu pannekoeken
Nee, sorry, het risico op imagoschade is me te groot.quote:
oh okquote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gaat over wat anders, mijn mobiel ligt altijd in een kluisje met het sporten, ben daar om te sporten, niet om kudo's uit te delen terwijl ik bezig ben.
Pannenkoeken in de ochtendquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ja, i know. Refereerde naar mijn pannekoeken van vanochtend/middag
quote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik was zo blij heWel jammer voor jullie
Maar wel weer positief voor AZ
welk imago, en waarom mag deze geen schade oplopen?quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, sorry, het risico op imagoschade is me te groot.
*geeft Flippiee High Five*quote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik was zo blij heWel jammer voor jullie
Maar wel weer positief voor AZ
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgenavond kijken of ik er 1 of 2 kan laten zettenquote:
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en klotefeyenoord, verliezen van die kutboeren uit Grün, 16e plek gvd
Haha, dat kan ookquote:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op zondag 21 november 2010 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond kijken of ik er 1 of 2 kan laten zetten
Weet je hoe erg het nu met Rotterdam gaat, Sparta is al gedegradeert, Feyenoord volgt en Excelsior is ook nog maar de vraag...quote:
quote:
Dat wist ik nog niet, daar ik zo de samenvattingen wilde kijken. Lekker dan.quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en klotefeyenoord, verliezen van die kutboeren uit Grün, 16e plek gvd
moet ik spoileren?quote:Op zondag 21 november 2010 18:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, daar ik zo de samenvattingen wilde kijken. Lekker dan.![]()
Doet zelfs mij pijn om te zien, dat Feyenoord..
Denk wel dat het bij haar past. Al ken ik d'r niet echt natuurlijk.quote:
Ah, toe danquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, sorry, het risico op imagoschade is me te groot.
quote:Op zondag 21 november 2010 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie gooit 2 euro richting missbehave
quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, toe danZo erg kan het niet zijn! Dan vertel ik jou waar de mijne zit
Als het de bal heeft, spelen ze wel mooi aanvallend, beter dan ajax in ieder geval...quote:Op zondag 21 november 2010 18:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, daar ik zo de samenvattingen wilde kijken. Lekker dan.![]()
Doet zelfs mij pijn om te zien, dat Feyenoord..
dat olifantje bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Denk wel dat het bij haar past. Al ken ik d'r niet echt natuurlijk.
Sowieso eentje ter nagedachtenis aan m'n opa en oma, en dan nog eentje voor mezelf, maar dan moet het wel even kunnen ivm 't geld dat ik ervoor opzij heb gelegd..quote:
quote:
Excelsior speelt niet veel beter.. Gewoon opdoeken..quote:Op zondag 21 november 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het nu met Rotterdam gaat, Sparta is al gedegradeert, Feyenoord volgt en Excelsior is ook nog maar de vraag...
quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Denk wel dat het bij haar past. Al ken ik d'r niet echt natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Grunneger FC
![]()
Vertelquote:Op zondag 21 november 2010 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar: leuker onderwerp: t was wel een leuk feestje gisteren
Ja dat ben ik wel met je eens jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
vind t wel een mooie stijl in elk geval. maar denk wel dat zoiets beter staat bij een vrouw.
Kloon was Shrek, knuffelmeisje catwoman en ik Evil Minie..quote:
Fangs?quote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon was Shrek, knuffelmeisje catwoman en ik Evil Minie..
Alleen mn fangs wilden niet plakken, wat erg jammer was
Vampierentandjesquote:
Eens. Ook al kijk ik al een hele tijd zelden naar voetbal. Komt ook meer omdat ik toch weinig de tv aan heb en vooral internet en poker.quote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als het wint van ajax, maar niet als het wint van feyenoord, excelsior, sparta of az
Ook.quote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als het wint van ajax, maar niet als het wint van feyenoord, excelsior, sparta of az
Ja, maar deze waren langerquote:
Ja, we hebben het enorm gezellig gehadquote:Op zondag 21 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
WheheheheMaar was een gezellige boel dus ?
Kan 't niet fixenquote:
ik ben een teletekstsupporterquote:Op zondag 21 november 2010 18:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eens. Ook al kijk ik al een hele tijd zelden naar voetbal. Komt ook meer omdat ik toch weinig de tv aan heb en vooral internet en poker.
waar was je geweest?quote:Op zondag 21 november 2010 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar: leuker onderwerp: t was wel een leuk feestje gisteren
verkleedfeestje via kloonquote:
Utrecht.quote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verkleedfeestje via kloonin Utrecht
Heel verstandig, ook mayonaise met scharreleiren?quote:
cool. ik was als hippie gegaan dan.quote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verkleedfeestje via kloonin Utrecht
Scharrel biologisch is helemaal niet zo logischquote:Op zondag 21 november 2010 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel verstandig, ook mayonaise met scharreleiren?
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel verstandig, ook mayonaise met scharreleiren?
Die snap ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scharrel biologisch is helemaal niet zo logisch
er was een thema natuurlijkquote:
*klik*quote:Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan 't niet fixenMobiel fok heeft geen verwijderde berichten...
Dat scharrel niet veel beter is dan legbatterijquote:
tekenfilms van toen ofzoquote:
biologisch, en dat:quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scharrel niet veel beter is dan legbatterij
Wel voor de kippen toch?quote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
spiderman!quote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tekenfilms van toen ofzo
ik weet het niet precies. maar zoiets was het
Ja. Ik nietquote:
Ik zag laatst een kippenschuur op TV, waar kippen voor de slacht zaten. Ik eet sindsdien geen kip meer, ze zagen eruit alsof ze een chemokuur hebben gehadquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was een muisjequote:
Maar met meer liefde gelegdquote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Idd. Daar gaat het ook om. Niet alsof ze betere/lekkerdere eieren leggen..
3fm.nl ? Of wil je downloaden?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik. moet. muziek. hebben. Iemand een linkje?
Waarr hou je van?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik. moet. muziek. hebben. Iemand een linkje?
Wel een beetje, maar lang niet optimaal.quote:
Okee, op die manierquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij in een strakke legging en een ballenknijperquote:
Is het niet prachtig, die bio-industrie?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een kippenschuur op TV, waar kippen voor de slacht zaten. Ik eet sindsdien geen kip meer, ze zagen eruit alsof ze een chemokuur hebben gehad
Waar op je lichaam, (tenzij te intiem)?quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik hoop dat ik snel mijn centjes krijg, ik wil zoooo graag mijn tattoo laten zetten
quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij in een strakke legging en een ballenknijper
en dan kijken naar je video reccomendations?quote:
Optimaal zal het sowieso nooit worden,ben ik bang.quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar lang niet optimaal.
Neee nog niet, morgen!!quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar op je lichaam, (tenzij te intiem)?
Heb je al Kanelly;s en CHonelly's gehaald bij de Aldi, btw?
shop waar ik heen ga is heel goed. en vrij bekend ook in tattoonederland.quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Bolletje... het volgende:
Weet iemand een goede tattoo artiest in old school style??
Chris Garver...quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Bolletje... het volgende:
Weet iemand een goede tattoo artiest in old school style??
Wie, wat waar??quote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
shop waar ik heen ga is heel goed. en vrij bekend ook in tattoonederland.
Er valt alleen vrij weinig aan te doenquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet prachtig, die bio-industrie?
Dat is niet oudquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 jaar ouder dan jij. Dus je had wel gelijk gehad
Wel, tegenlicht moet je echt eens kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er valt alleen vrij weinig aan te doen
Dubbel respect voor papsquote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Respect,voor als het hem gelukt isVoor eraan beginnen zelfs al
Ja. Tis idd wel een aparte naam. Moet je wel oppassen dat je niet naar je eigen naam luistert. Ik heb me gisteren ook alleen als Minnie voorgesteldquote:
Ohquote:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)l-de-verkenners.htmlquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er valt alleen vrij weinig aan te doen
Het betekent niet voor niets roodborstje.quote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
robin is het halfzachte hulpje van batman he.
Leukquote:Op zondag 21 november 2010 18:38 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Neee nog niet, morgen!!
Op mijn arm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |