vind hem nog steeds mooi en sta er nog steeds achter, maar hij is zo uhh, klein.quote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geeft toch een beetje een beeld van periodes in je leven.
Ik snap hemquote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
vind hem nog steeds mooi en sta er nog steeds achter, maar hij is zo uhh, klein.
dit is ie:quote:Op zondag 21 november 2010 17:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik snap hemIedereen begint met een kleine tattoo denk ik.
Zolang het voor jezelf iets betekend,maakt het niet uit wat het is.quote:Op zondag 21 november 2010 17:19 schreef Yuki het volgende:
Ik wil iets met betekenis erachter. Om een periode af te sluiten ofzo.
Stukje geschiedenis op m'n lichaam
Daar kan zelfs een sleeve v gemaakt wordenquote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is ie:
[ afbeelding ]
mss een achtergrond van vlammen ofzo, in zw/w. weet nog niet.
bovenste geloof, onderste twee gezondheid. al zijn het concepten dus niet helemaal een vaste betekenis.quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar kan zelfs een sleeve v gemaakt wordenWat betekend het?
Spijt gehad van die eerste?quote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, heb er een op mijn buik, om mijn navel (de 1e, jeugdzonde) en eentje om mijn bovenarm heen, die heb ik laten zetten met een gedachte erachter
Dat is wel de periode die ik bedoel jaquote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang het voor jezelf iets betekend,maakt het niet uit wat het is.
Misschien iets met die streepjesNiet daar,maar op een plek uit het zicht.
Mijn tattootje heeft geen eens een echte betekenis. Alleen voor mezelf,MIJN eerste tattooquote:Op zondag 21 november 2010 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
bovenste geloof, onderste twee gezondheid. al zijn het concepten dus niet helemaal een vaste betekenis.
mijn eerste is chinees teken voor hond/dog. schouder, klein, de eerste.quote:Op zondag 21 november 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn tattootje heeft geen eens een echte betekenis. Alleen voor mezelf,MIJN eerste tattoo
I knowquote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel de periode die ik bedoel ja
Hij is ook heel mooiquote:Op zondag 21 november 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn tattootje heeft geen eens een echte betekenis. Alleen voor mezelf,MIJN eerste tattoo
+1.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het altijd een beetje onzin, alsof een tattoo alleen mooi kan zijn als er een hele diepe betekenis aan zit.
Moet ik ff zo iemand vindenquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
I knowGa een keer babbelen met iemand die goed kan tekenen. Wie weet komt er iets moois uit.
Dat vind ik ook. Vriendin van me heeft een prachtige tattoo, maar er zit geen betekenis achter.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het altijd een beetje onzin, alsof een tattoo alleen mooi kan zijn als er een hele diepe betekenis aan zit.
http://farm5.static.flickr.com/4146/5027412567_6b7cc34f89_z.jpgquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn eerste is chinees teken voor hond/dog. schouder, klein, de eerste.
heb je een pic?
Ik kan wel aardig tekenen, maar tattoo's zijn toch wel andere koekquote:
Wat wil je?quote:Op zondag 21 november 2010 17:33 schreef missbehavin het volgende:
En wat ik nu wil is zo groot dat het een eeuwigheid gaat duren voor ik daar geld voor heb
Ik vind ook niet dat er per se een betekenis achter moet zitten. Zoals die van Yip, vind ik heel mooi.quote:Op zondag 21 november 2010 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Vriendin van me heeft een prachtige tattoo, maar er zit geen betekenis achter.
Wel fijn dat je die periodes zo bij je draagt. Zelf zou ik dat niet snel doen.
Het is een begin. In de tattoo shop maken die lui de tekening af zeg maar.quote:Op zondag 21 november 2010 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel aardig tekenen, maar tattoo's zijn toch wel andere koek
Ik wil een tattoeage laten zetten juist omdat het iets betekent, de afbeelding wil ik aan de hand van die betekenis laten ontwerpen.quote:Op zondag 21 november 2010 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat er per se een betekenis achter moet zitten. Zoals die van Yip, vind ik heel mooi.
Een betekenis zou voor mij wel een reden zijn om de eerste te laten zeggen. Daarna heb ik dat misschien niet meer nodig.
over 20 jaar heb jij dat ding nog niet.quote:Op zondag 21 november 2010 17:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil een tattoeage laten zetten juist omdat het iets betekent, de afbeelding wil ik aan de hand van die betekenis laten ontwerpen.
Ooit.
Waarom kunnen de winkels hier niet gewoon op zondag open zijn... Ik kwam er gister ook weer achter dat we in Friesland gigantisch achterlopenquote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed maar ff naar de spar om eten te halen![]()
heeft wel wat.quote:Op zondag 21 november 2010 17:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
http://farm5.static.flickr.com/4146/5027412567_6b7cc34f89_z.jpg
En het is tijd om nog eens in te laten kleuren zie ik nu duidelijk
Nee, denk het ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
over 20 jaar heb jij dat ding nog niet.
wat eten we?quote:Op zondag 21 november 2010 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed maar ff naar de spar om eten te halen![]()
Gisteren pas weerquote:Op zondag 21 november 2010 17:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom kunnen de winkels hier niet gewoon op zondag open zijn... Ik kwam er gister ook weer achter dat we in Friesland gigantisch achterlopen
Niks speciaals,maar voor mij was het "de eerste stap". Moeilijk uit te leggen,maar ik was en ben er blij meequote:
en dat is maar goed ook, anders zouden die boeren nog eens moeten stressenquote:Op zondag 21 november 2010 17:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom kunnen de winkels hier niet gewoon op zondag open zijn... Ik kwam er gister ook weer achter dat we in Friesland gigantisch achterlopen
Ja, weet ik. Maar toch. Tattoo's ontwerpen is imo een kunst an sichquote:Op zondag 21 november 2010 17:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het is een begin. In de tattoo shop maken die lui de tekening af zeg maar.
Maar het is fijner om een ontwerp te beginnen met een tekenaar die je een beetje kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |