vind hem nog steeds mooi en sta er nog steeds achter, maar hij is zo uhh, klein.quote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geeft toch een beetje een beeld van periodes in je leven.
Ik snap hemquote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
vind hem nog steeds mooi en sta er nog steeds achter, maar hij is zo uhh, klein.
dit is ie:quote:Op zondag 21 november 2010 17:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik snap hemIedereen begint met een kleine tattoo denk ik.
Zolang het voor jezelf iets betekend,maakt het niet uit wat het is.quote:Op zondag 21 november 2010 17:19 schreef Yuki het volgende:
Ik wil iets met betekenis erachter. Om een periode af te sluiten ofzo.
Stukje geschiedenis op m'n lichaam
Daar kan zelfs een sleeve v gemaakt wordenquote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is ie:
[ afbeelding ]
mss een achtergrond van vlammen ofzo, in zw/w. weet nog niet.
bovenste geloof, onderste twee gezondheid. al zijn het concepten dus niet helemaal een vaste betekenis.quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar kan zelfs een sleeve v gemaakt wordenWat betekend het?
Spijt gehad van die eerste?quote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, heb er een op mijn buik, om mijn navel (de 1e, jeugdzonde) en eentje om mijn bovenarm heen, die heb ik laten zetten met een gedachte erachter
Dat is wel de periode die ik bedoel jaquote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang het voor jezelf iets betekend,maakt het niet uit wat het is.
Misschien iets met die streepjesNiet daar,maar op een plek uit het zicht.
Mijn tattootje heeft geen eens een echte betekenis. Alleen voor mezelf,MIJN eerste tattooquote:Op zondag 21 november 2010 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
bovenste geloof, onderste twee gezondheid. al zijn het concepten dus niet helemaal een vaste betekenis.
mijn eerste is chinees teken voor hond/dog. schouder, klein, de eerste.quote:Op zondag 21 november 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn tattootje heeft geen eens een echte betekenis. Alleen voor mezelf,MIJN eerste tattoo
I knowquote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel de periode die ik bedoel ja
Hij is ook heel mooiquote:Op zondag 21 november 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn tattootje heeft geen eens een echte betekenis. Alleen voor mezelf,MIJN eerste tattoo
+1.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het altijd een beetje onzin, alsof een tattoo alleen mooi kan zijn als er een hele diepe betekenis aan zit.
Moet ik ff zo iemand vindenquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
I knowGa een keer babbelen met iemand die goed kan tekenen. Wie weet komt er iets moois uit.
Dat vind ik ook. Vriendin van me heeft een prachtige tattoo, maar er zit geen betekenis achter.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het altijd een beetje onzin, alsof een tattoo alleen mooi kan zijn als er een hele diepe betekenis aan zit.
http://farm5.static.flickr.com/4146/5027412567_6b7cc34f89_z.jpgquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn eerste is chinees teken voor hond/dog. schouder, klein, de eerste.
heb je een pic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |