Ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij moet muziek iets donkers hebben. Lage, lange basstonen, industrial geluiden, dat werk. Te blije deuntjes en te houserig zodat je geen klapper krijgt waar naartoe gewerkt wordt vind ik altijd een beetje semi.
have fun he?quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
haha trut
ja. komt nog een roos, zwart met donkerblauwe gloed, en nog schaduw zodat t echt een sleeve wordt.en dus nog wat van die bloemetjes inkleuren.
Je hele arm komt toch vol?quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
haha trut
ja. komt nog een roos, zwart met donkerblauwe gloed, en nog schaduw zodat t echt een sleeve wordt.en dus nog wat van die bloemetjes inkleuren.
Niks engs aan hoorquote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef Yuki het volgende:
Het is dat ik t niet durf, want ik zie de laatste tijd steeds meer tattoo's die ik mooi vind
Dat vrees ik ook. Met piercings niet veel anders.quote:
ja, want zodra het ook maar een beetje gaat hangen/theezakjesvormig wordt, gaan er balonnen inquote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alsof je daar over 20 jaar nog trots op kan zijn
ik ben klaar met piercenquote:Op zondag 21 november 2010 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Met piercings niet veel anders.
Zit alweer te denken over een volgende...
De pijn zou me niet eens boeien.quote:
prima, kan niet wachten..quote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
komt goed.jij bent de eerste die een piccie van mijn SLEEVE krijgt.
ik mag volgende week woensdag alweer.quote:Op zondag 21 november 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima, kan niet wachten..
En ooit
Een half sleeve dusquote:Op zondag 21 november 2010 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. verder dan dit komt ie niet.
ja, zoiets.quote:Op zondag 21 november 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een half sleeve dusEen sleeve is je hele arm vol, heb ik begrepen
Fijn dat je er zo blij mee bent
waarom zou je spijt krijgen als je goed nadenkt over wat je wilt hebben? En fuck it. Je blijft toch al niet mooi als je oud wordt, dan kan er best een inktvlek bijquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
De pijn zou me niet eens boeien.
Maar straks krijg ik er spijt van. En blijft ie wel mooi als ik oud word?
Ik dus wel. En daarom heb ik er nog steeds geen een. Omdat ik niet durf.quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak me echt geen zorgen dat ik spijt krijg of dat het lelijk wordt als ik uitgezakt ben
Ik ben wel blij dat ik m'n tatidee van vorig jaar niet heb uitgevoerdquote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou je spijt krijgen als je goed nadenkt over wat je wilt hebben? En fuck it. Je blijft toch al niet mooi als je oud wordt, dan kan er best een inktvlek bij
Blijf jij mooi als je oud bent dan?quote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
De pijn zou me niet eens boeien.
Maar straks krijg ik er spijt van. En blijft ie wel mooi als ik oud word?
Tragus is tofquote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook wel weer iets nieuws, tragus piercingverder ben ik qua piercings wel klaar (en qua dermals_
Ben ik al mooi dan?quote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Blijf jij mooi als je oud bent dan?
quote:Op zondag 21 november 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want zodra het ook maar een beetje gaat hangen/theezakjesvormig wordt, gaan er balonnen in
ik heb alles al zo'n beetje gehad in mn gezicht,. navel ook, dus blijft weinig over dan, alleen tragus en misschien industrial maar die zijn vaak heel lang en groot, mijn oren zijn niet zo grootquote:
Als je nu al zo denkt...maakt een tattoo meer of minder sowieso niet meer uit.quote:
dit dusquote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak me echt geen zorgen dat ik spijt krijg of dat het lelijk wordt als ik uitgezakt ben
quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
Industrial is mooi! Tragus ook btw... Die staat ook op mijn lijstje
Jij hebt toch ook al een tattoo? Of verwar ik je met iemand andersquote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je nu al zo denkt...maakt een tattoo meer of minder sowieso niet meer uit.
U was buiten?quote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef Q. het volgende:
Het is koud buiten. Ik denk ik zeg het even.
Tragus = dat stukje kraakbeen dat voor je gehoorgang zit. Staat misschien nog foto van in m'n foboquote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
die piercings zeggen me niks. wat is een industrial en tragus?
Daarom ook eerst goed nadenken waar en wat je wiltquote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
Ik wil m sowieso op een plek waar ie niet al te veel kan gaan uitzakken/uitrekken. Want ik heb nog altijd t schrikbeeld van die vent in m'n hoofd, met een zwangere pin up op z'n bovenbeen omdat ie te enthousiast was gaan trainen
industrial is zo'n lang staafje bvenin je oorquote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
die piercings zeggen me niks. wat is een industrial en tragus?
Neequote:Op zondag 21 november 2010 17:15 schreef dawg het volgende:
ik vind mijn andere tattoo op andere arm nu eigenlijk niet meer zo passen
will it never stop?
Ja, maar het beviel niet. Ik ga er dus geen gewoonte van maken.quote:
Kan je met speciale make up toch verbergen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou wel n tat op de binnenkant van mn pols willen maar is toch wel weer vrij zichtbaar dus niet handig met toekomstig werk
Geeft toch een beetje een beeld van periodes in je leven.quote:Op zondag 21 november 2010 17:15 schreef dawg het volgende:
ik vind mijn andere tattoo op andere arm nu eigenlijk niet meer zo passen
will it never stop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |