ja.quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandvlek
Ben jij nou een kerel?
Opbouw met vette breaks en naar een echt harde qlimax toe dat is gewoon vet. Ik wil ook nog een keer naar club R_aw, omdat industrialquote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die laatste bijv vind ik dan weer te saai, alsof het niet tot bloei komt. Ik hou er op zich wel van als iets opbouwt en dan even ontploft.
Met sleeve...quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandvlek
Ben jij nou een kerel?
oja, sorry, verklaart hetquote:
Bij mij moet muziek iets donkers hebben. Lage, lange basstonen, industrial geluiden, dat werk. Te blije deuntjes en te houserig zodat je geen klapper krijgt waar naartoe gewerkt wordt vind ik altijd een beetje semi.quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Opbouw met vette breaks en naar een echt harde qlimax toe dat is gewoon vet. Ik wil ook nog een keer naar club R_aw, omdat industrialschranz
en hardtechno begin ik ook wel vet te vinden hoe vaker ik het heb gehoord.
Aankomend weekend is het weer maar dan heb ik al een veel leuker feestje. Waar ik lekker lang door kan gaan als het goed is. En een speakermuur is ook duidelijk een pre. Maar mss dat ik nog mee ga naar de poema, lijkt me wel om die scene te proeven. Heb nog nooit op ene hardtechno feest rondgelopen.
Ik ben fan van Bryan Adamsquote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Als we toch over Bryan Adams remixen praten:
Is wel echt heel erg mooi geworden!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Als we toch over Bryan Adams remixen praten:
volgende keer de binnenkant?quote:
Ik heb nooit zoveel met kleur in tattoos,maar moet mijn mening bijstellen. Erg mooi gewordenquote:
Ik vind het niets. Maar wie ben ikquote:
haha trutquote:Op zondag 21 november 2010 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgende keer de binnenkant?
Alsof je daar over 20 jaar nog trots op kan zijnquote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Yip, dawg. Ik heb tieten, nu jullie weer
en dat is nog optimistisch.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alsof je daar over 20 jaar nog trots op kan zijn
na de eerste is het einde zoek.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef Yuki het volgende:
Het is dat ik t niet durf, want ik zie de laatste tijd steeds meer tattoo's die ik mooi vind
Jij bent M.quote:Op zondag 21 november 2010 16:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het niets. Maar wie ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |