Deadmau5 heeft wel twee kanten lijkt wel. Een trance kant en een electro kant. Ik kan alleen de tweede waarderen overigens.quote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ken het wel, maar heb het nog nooit zo geluisterd zodat ik het voor de geest kan halen.
Ik vind Limburgs, en brabandts ook wel wat, echt schattig klinkenquote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
Brabants praten heeft wel wat gezelligs vind ik.
ja, trekt me nietquote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs, en brabandts ook wel wat, echt schattig klinken! Vlaams hetzelfde.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deadmau5 heeft wel twee kanten lijkt wel. Een trance kant en een electro kant. Ik kan alleen de tweede waarderen overigens.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik leef met je mee doggieright.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeft niet hoor, keihard ben ik.![]()
House of Painquote:
Ja bij een meisje dan he, bij een gozer vind ik er niet veel aan. Maar aan een gozer vind ik niet slecht iets schattig of het moet echt te schattig zijn als in heel verlegen of zo met een meisje wat liefs doenquote:
Dat idee heb ik ook, nu bijv Deadmau5 - Complications aan staan, dat is meer electro, Clockwork meer trance, maar vind dat minder sterk dan die electro dan. Beetje hetzelfde als jij dus zegt.quote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deadmau5 heeft wel twee kanten lijkt wel. Een trance kant en een electro kant. Ik kan alleen de tweede waarderen overigens.
Dan had je wel geslapen vannacht, toch?quote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
right.
hoeft niet hoor, keihard ben ik.
neuh, die zachte G's vind ik gewoon erg jammerquote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja bij een meisje dan he, bij een gozer vind ik er niet veel aan. Maar aan een gozer vind ik niet slecht iets schattig of het moet echt te schattig zijn als in heel verlegen of zo met een meisje wat liefs doen
Die laatste bijv vind ik dan weer te saai, alsof het niet tot bloei komt. Ik hou er op zich wel van als iets opbouwt en dan even ontploft.quote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
Qua dance hou ik sowieso meer van dingen als bijvoorbeeld dit:
Pet Duo.
of
Die sound van "Hey Baby" is gewoon zo vies als poepseks met een travestiet in de blubber.quote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, nu bijv Deadmau5 - Complications aan staan, dat is meer electro, Clockwork meer trance, maar vind dat minder sterk dan die electro dan. Beetje hetzelfde als jij dus zegt.
ik had vannacht het plastic verwisseld puur omdat ik hem dan weer even af kon wassen (verkapt krabben). dat was echt bijna net zo fijn als klaarkomen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan had je wel geslapen vannacht, toch?
Ja, dat heb ik ook, maar dit luister ik dan ook gewoon op de achtergrond als ik thuis zit.quote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die laatste bijv vind ik dan weer te saai, alsof het niet tot bloei komt. Ik hou er op zich wel van als iets opbouwt en dan even ontploft.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had vannacht het plastic verwisseld puur omdat ik hem dan weer even af kon wassen (verkapt krabben). dat was echt bijna net zo fijn als klaarkomen.
[..]
ik had vannacht het plastic verwisseld puur omdat ik hem dan weer even af kon wassen (verkapt krabben). dat was echt bijna net zo fijn als klaarkomen.
[..]
schandvlekquote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind deze van Bryan Adams en Nelly Furtado wel leuk.quote:Op zondag 21 november 2010 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ik was even vergeten hoe ernstig Do Heaven van Bryan Adams verneukt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |