Hmm, misschien moet ik dan toch maar mee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Trein natuurlijkAnders kan ik niet zuipen
Of optie 4. Je bent te tof om door het grootste deel van de meetbezoekers geneukt te worden.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat gaat niet gebeuren.
3 van de 78000 redenen:
1. Er komen veel autisten. Jij bent er ongetwijfeld ook 1.
2. Alleen toffe mensen krijgen een neukdate bij een groep. Singlesmeets bestaan voor het grootste gedeelte niet uit toffe mensen.
3. Je gaat stil in een hoekje zitten met je biertje en spreekt geen vrouwen.
En dat hangt af van het feit dat ik met de trein ga??quote:Op zondag 21 november 2010 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik dan toch maar mee.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of optie 4. Je bent te tof om door het grootste deel van de meetbezoekers geneukt te worden.
Ik zocht ook nog even naar de logica daarin.quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En dat hangt af van het feit dat ik met de trein ga??
thx.quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Kluts het volgende:
Of optie 4. Je bent te tof om door het grootste deel van de meetbezoekers geneukt te worden.
Ik heb hem niet gevondenquote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik zocht ook nog even naar de logica daarin.
Gebaseerd op eigen ervaring.quote:
Tuurlijk. Ik durf niet alleen met de trein.quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En dat hangt af van het feit dat ik met de trein ga??
Afgaande op groepsmeets. Sommige minimeets waren wat succesvoller.quote:
Dus ik moet je handje vasthouden?quote:Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik durf niet alleen met de trein.
Ik ook.quote:
Meets met oldbies tellen ook niet mee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef Kluts het volgende:
Afgaande op groepsmeets. Sommige minimeets waren wat succesvoller.
Liefst wel.quote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dus ik moet je handje vasthouden?
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, niet echt wat ik in gedachten had toen huppel vroeg of ik aan haar tieten wilde zitten.
Ik ben geen oldbie. Wat zou impliceren dat minimeets met mij dus automatisch wél tegenvallen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Meets met oldbies tellen ook niet mee.
Bij groepmeets altijd grote groep autisten die normaal de deur niet uitkomen, en kwijlend naar je toeten kijken maar verer niets durven te zeggen en zich verder verstoppen achter hun biertje.quote:Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afgaande op groepsmeets. Sommige minimeets waren wat succesvoller.
Toch vond ik mijn eerste Singles meet wel tofquote:Op zondag 21 november 2010 15:28 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Bij groepmeets altijd grote groep autisten die normaal de deur niet uitkomen, en kwijlend naar je toeten kijken maar verer niets durven te zeggen en zich verder verstoppen achter hun biertje.
Kwijlen en naar toeten kijken: check. De rest niet.quote:Op zondag 21 november 2010 15:28 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Bij groepmeets altijd grote groep autisten die normaal de deur niet uitkomen, en kwijlend naar je toeten kijken maar verer niets durven te zeggen en zich verder verstoppen achter hun biertje.
Ja dat doe ik sowieso ook. Ik wil niet (negatief) veranderen door drugs. Als ik door pep iemand zou slaan oid in een situatie waar ik dat nooit zou doen zou ik er ook mee stoppen.Drugs mag en kan geen excuus zijn voor geweld. Heb zelf wel soms dat ik als ik brak ben wat gevoeliger ben en wat sneller reageer maar echt boos wordt ik niet en al zeker niet gewelddadig.quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven gevochten, maar daardoor kan ik nog wel een verandering in mijn gedrag bemerken. Wat je nu doet is jezelf verontschuldigen terwijl je diep van binnen weet dat je grenzen beginnen te vervagen.
Het is beter om dat in de gaten te houden, neem dat van mij aan.
Same here. Als ik mocht kiezen ging ik voor Dansen though. Met een Mooi meisje.quote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Yuki het volgende:
Ik krijg wel echt hele fijne MI's van die TT![]()
Mijn MI's draaien ook voornamelijk om dansenquote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same here. Als ik mocht kiezen ging ik voor Dansen though. Met een Mooi meisje.
Ik heb al zo lang niet gedanstquote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same here. Als ik mocht kiezen ging ik voor Dansen though. Met een Mooi meisje.
10 dec. Jouw woonkamer toch?quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet gedanst
quote:
Que? Mon?quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm ik heb ook n break up gemist geloof ik?
Die heb je dan inderdaad gemist, het is hier ook niet van de daken geschreeuwd - maar wel voorbij.quote:
jammer voor julliequote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die heb je dan inderdaad gemist, het is hier ook niet van de daken geschreeuwd - maar wel voorbij.
Ik las mannen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer hebben paarden manen op hun hoofd...
Waar het hart vol van is.quote:Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook ... maar ik weet wel waar ik een gebrek aan heb
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |