Ja hallo, mensen die hier vaker posten weten heel goed hoe ik over drugs denk en er ook anders naar kijk dan de meeste mensen. Maar zoals jij het hier neerzet ben jij in mijn ogen het schoolvoorbeeld van iemand die het niet in de hand kan houden.quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Alcohol is niet zo onschuldig hoor als je vaak drinkt. Hoe vaak drink je? Maar kan begrijpen dat het erger klinkt. Mensen hebben nu eenmaal een slechter beeld van drugs, zeker als je het regelmatig gebruikt.
Extra Bolletje is altijd fijn, geloof mequote:Op zondag 21 november 2010 15:00 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, ik ken jou nie!
Ben ik nou een gemene heks?quote:
Ik weet het niet, ik post hier wel vaker.quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hallo, mensen die hier vaker posten weten heel goed hoe ik over drugs denk en er ook anders naar kijk dan de meeste mensen. Maar zoals jij het hier neerzet ben jij in mijn ogen het schoolvoorbeeld van iemand die het niet in de hand kan houden.
Would you like a second opinion on that?quote:
quote:
Het is de schuld van de tietenmuisquote:
Dat. En misschien een enkel jointje op z'n tijd.quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Bolletje... het volgende:
Echt, waarom zou je zoveel drugs willen gebruiken![]()
Doe mij maar gewoon een borrel en een redbull en dat gaat prima hoor..damn ..
Ik gebruik het dan ook om genoeg energie te hebben om een nacht of meer door te halen zonder moe te worden, cafeïne moet je blijven drinken en raak je snel etchy van bij te veel. pep heb ik niet veel nodig en voel ik me goed.quote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, maar dan drink ik wel een Redbull. De tijd van weken doorhalen op drugs ligt al zowat 10 jaar achter me.
Ik heb vaak genoeg discussies met mensen over drugs gevoerd, zelf blow ik, en op feestjes zit ik ook wel eens aan de consumptieve feestartikelen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik post hier wel vaker.
Betekent overigens niet dat je 't nog eens uit de doeken moet doen hoor.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is de schuld van de tietenmuis
quote:
Ik heb een zeeeeer slecht beeld van drugs door zeer negatieve ervaringen bij mensen die ik lief heb,maar he, ieder moet het voor zich weten. Ik? Never!quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Alcohol is niet zo onschuldig hoor als je vaak drinkt. Hoe vaak drink je? Maar kan begrijpen dat het erger klinkt. Mensen hebben nu eenmaal een slechter beeld van drugs, zeker als je het regelmatig gebruikt.
Ik ben er ook pas op mijn 18e mee begonnen en tegen de tijd dat ik 20 was had ik het hoogtepunt al wel gehad. Maar ieder zijn ding, maar het klinkt best zorgelijk wat je typt.quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gebruik het dan ook om genoeg energie te hebben om een nacht of meer door te halen zonder moe te worden, cafeïne moet je blijven drinken en raak je snel etchy van bij te veel. pep heb ik niet veel nodig en voel ik me goed.
En ik ben pas bijna 23, ben pas op m'n 18e begonnen met harddrugs dus ik heb dat nog niet echt dat ik er klaar mee ben.
Hi Yip yipquote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk maar uit,straks gaat ze nog bijten...
Aight!quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg discussies met mensen over drugs gevoerd, zelf blow ik, en op feestjes zit ik ook wel eens aan de consumptieve feestartikelen.
Maar ik ga geen weekenden thuis doorhalen met allerlei soorten drugs door elkaar.
Je weet dat je het dan nu al ruim 4 jaar doet hè?quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gebruik het dan ook om genoeg energie te hebben om een nacht of meer door te halen zonder moe te worden, cafeïne moet je blijven drinken en raak je snel etchy van bij te veel. pep heb ik niet veel nodig en voel ik me goed.
En ik ben pas bijna 23, ben pas op m'n 18e begonnen met harddrugs dus ik heb dat nog niet echt dat ik er klaar mee ben.
Bring it onquote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef Rifoki het volgende:
Would you like a second opinion on that?![]()
quote:
Eensch..quote:Op zondag 21 november 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas op mijn 18e mee begonnen en tegen de tijd dat ik 20 was had ik het hoogtepunt al wel gehad. Maar ieder zijn ding, maar het klinkt best zorgelijk wat je typt.
Ik ook! Volgende week maandag.quote:
Dan ben je 2 dagen voor mij jarig.quote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ook! Volgende week maandag.
Dat wilde ik delen.
Ja dat is het krengquote:
Erger nog, je bent een exroker.quote:
Right back at yaquote:
Ik gebruik al meer dan 5 jaar pep en gebruik nu ff 2 weekjes praktisch dagelijks. Heb al wel een paar keer ff een weekje of zo gebruikt omdat ik daar zin in had. Soms heb ik ff geen zin in feestjes een paar weekjes en dan gebruik ik eigenlijk ook geeneens pep.quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hallo, mensen die hier vaker posten weten heel goed hoe ik over drugs denk en er ook anders naar kijk dan de meeste mensen. Maar zoals jij het hier neerzet ben jij in mijn ogen het schoolvoorbeeld van iemand die het niet in de hand kan houden.
Dat is mijn muis die nu door MissB wordt gebruiktquote:
Je moet het zelf weten, maar I've been there.quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar pep en gebruik nu ff 2 weekjes praktisch dagelijks. Heb al wel een paar keer ff een weekje of zo gebruikt omdat ik daar zin in had. Soms heb ik ff geen zin in feestjes een paar weekjes en dan gebruik ik eigenlijk ook geeneens pep.
Ik heb drugs perfect in de hand, ik kies er alleen voor om vaker te gebruiken. Met blowen heb ik geen problemen om het vaker te doen en lachgas ook niet.
Pep zal ik ook niet lang dagelijks gebruiken, en heb gisteren ook niet gebruikt. Gewoon niet echt de behoefte aan gehad.
Pics!quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- zoekt vast haar dansfitje uit ....![]()
![]()
![]()
Ik heb dat totaal niet. Maar ik hou ook echt niet van vechten/ruzie en ga een confrontatie ook liever uit de weg. In totaal 2 keer moeten vechten in m'n leven en dat was omdat ik niet anders kon.quote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
Overigens ben ik totaal geen agressief type, maar van pep ga ik dus echt agressief ruzie zoeken.
Dat heb ik van Red Bull toch een stuk minder.
Gisteravond bij een vriendin die rookt. Vanmorgen stonk mijn hele slaapkamer naar rook. Maar mèn, wat leek het lekker gisteravond.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef badtripbob het volgende:
Ik wordt alleen erg praterig van pep
Lijkt mij niet handig in het gebruik,maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mijn muis die nu door MissB wordt gebruikt
Ik ook. Alleen al omdat ik het postuur niet heb om te vechten. Maar dat doet pep dus echt wel met je.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet. Maar ik hou ook echt niet van vechten/ruzie en ga een confrontatie ook liever uit de weg. In totaal 2 keer moeten vechten in m'n leven en dat was omdat ik niet anders kon.
Ik wordt alleen erg praterig van pep
Nee.... je wacht maar tot de 18de..... of als ik het eerder weet... krijg je wel een voorproefje per PM....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is kut!quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig in het gebruik,maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Je slaapkamer hoort alleen naar rook te ruiken door een aftersexpeuk.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteravond bij een vriendin die rookt. Vanmorgen stonk mijn hele slaapkamer naar rook. Maar mèn, wat leek het lekker gisteravond..
Je zag hoe erg MissB zat te schelden op mn muis?quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig in het gebruik,maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Doe maar voorproefje! Dan kan ik me matchend kleden.quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... je wacht maar tot de 18de..... of als ik het eerder weet... krijg je wel een voorproefje per PM....
quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je slaapkamer hoort alleen naar rook te ruiken door een aftersexpeuk.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar pep en gebruik nu ff 2 weekjes praktisch dagelijks. Heb al wel een paar keer ff een weekje of zo gebruikt omdat ik daar zin in had. Soms heb ik ff geen zin in feestjes een paar weekjes en dan gebruik ik eigenlijk ook geeneens pep.
Ik heb drugs perfect in de hand, ik kies er alleen voor om vaker te gebruiken. Met blowen heb ik geen problemen om het vaker te doen en lachgas ook niet.
Pep zal ik ook niet lang dagelijks gebruiken, en heb gisteren ook niet gebruikt. Gewoon niet echt de behoefte aan gehad.
En dan heersen op de dansvloerquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Doe maar voorproefje! Dan kan ik me matchend kleden.
quote:
Ben je nu ook al een ex-neuker?quote:
Ik vind sex niet zo leuk.quote:
Ik heers sowieso op iedere dansvloer, tdk jeweetz!quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan heersen op de dansvloerTop
quote:
Dat ook,en als ik die foto bekijk,denk ik dat ze wel eens gelijk kan hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zag hoe erg MissB zat te schelden op mn muis?
Ofcourse.......quote:Op zondag 21 november 2010 15:16 schreef Rifoki het volgende:
Ik heers sowieso op iedere dansvloer, tdk jeweetz!
Maar matchend is nog stoerder ofcourse.
quote:
Ja ik nog niet. Heb mezelf altijd redelijk in gehouden met hardrugs(Wat wil zeggen in het weekend en ook wel weekenden niet.)maar heb nu ff zin om wat vaker aan pep te zitten. Wil dat ook niet voor een al te lange periode achter elkaar.quote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar I've been there.
Zelf nog nooit ruzie gekregen op feest of zo met pep op. Heb wel het idee dat als iemand echt met me wilt vechten ergens en ik er niet onderuit kan(Ook op pep zal ik snel de keuze maken om weg te lopen van de situatie, zeker op een feest is vechten not done maar ook ergens anders vind ik het niet kunnen.)ik wel goed los kan gaan. Aangezien ik dan genoeg energie heb en zelf geen/veel minder pijn zal voelen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen al omdat ik het postuur niet heb om te vechten. Maar dat doet pep dus echt wel met je.
Ik ben er ookquote:Op zondag 21 november 2010 15:17 schreef Rifoki het volgende:
DansenZoenen
Seks
Alvast een samenvatting van de meet.
Jij wil ook dansen? Of om de dansende meisjes te beschermen?quote:
Ja, niet echt wat ik in gedachten had toen huppel vroeg of ik aan haar tieten wilde zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat ook,en als ik die foto bekijk,denk ik dat ze wel eens gelijk kan hebben
Een van de foto's in mijn fobo is nog met dat ik sta de dansen op awake waar jij toen ook bij was.quote:
...dat gaat niet gebeuren.quote:
Ik denk dat het dansen dat jullie bedoelen anders is, maar dat geeft niet.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil ook dansen? Of om de dansende meisjes te beschermen?
quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de foto's in mijn fobo is nog met dat ik sta de dansen op awake waar jij toen ook bij was.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat gaat niet gebeuren.
3 van de 78000 redenen:
1. Er komen veel autisten. Jij bent er ongetwijfeld ook 1.
2. Alleen toffe mensen krijgen een neukdate bij een groep. Singlesmeets bestaan voor het grootste gedeelte niet uit toffe mensen.
3. Je gaat stil in een hoekje zitten met je biertje en spreekt geen vrouwen.
Ik heb nog nooit in mijn leven gevochten, maar daardoor kan ik nog wel een verandering in mijn gedrag bemerken. Wat je nu doet is jezelf verontschuldigen terwijl je diep van binnen weet dat je grenzen beginnen te vervagen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja ik nog niet. Heb mezelf altijd redelijk in gehouden met hardrugs(Wat wil zeggen in het weekend en ook wel weekenden niet.)maar heb nu ff zin om wat vaker aan pep te zitten. Wil dat ook niet voor een al te lange periode achter elkaar.
[..]
Zelf nog nooit ruzie gekregen op feest of zo met pep op. Heb wel het idee dat als iemand echt met me wilt vechten ergens en ik er niet onderuit kan(Ook op pep zal ik snel de keuze maken om weg te lopen van de situatie, zeker op een feest is vechten not done maar ook ergens anders vind ik het niet kunnen.)ik wel goed los kan gaan. Aangezien ik dan genoeg energie heb en zelf geen/veel minder pijn zal voelen.
Wel een keer op pep 2 gastjes die mij uitdaagjen op een feest door me omver te duwen en echt wilden vechten. Ben naar de bar gelopen, om security gevraagd en die heeft ze mooi buiten gezet.
Zal nooit snel naar security gaan om iets, omdat mensen naaien niet cool is maar als je wilt gaan vechten op een feestje mag je van mij oprotten.
You will never know..................... maar ik denk dat een betere samenvatting is.....quote:Op zondag 21 november 2010 15:17 schreef Rifoki het volgende:
DansenZoenen
Seks
Alvast een samenvatting van de meet.
Ik wil reden #25918 weten.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 van de 78000 redenen:
2. Alleen toffe mensen krijgen een neukdate bij een groep. Singlesmeets bestaan voor het grootste gedeelte niet uit toffe mensen.
Samenvatting van jouw zaterdagavond?quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 van de 78000 redenen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |