Dat is mijn muis die nu door MissB wordt gebruiktquote:
Je moet het zelf weten, maar I've been there.quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar pep en gebruik nu ff 2 weekjes praktisch dagelijks. Heb al wel een paar keer ff een weekje of zo gebruikt omdat ik daar zin in had. Soms heb ik ff geen zin in feestjes een paar weekjes en dan gebruik ik eigenlijk ook geeneens pep.
Ik heb drugs perfect in de hand, ik kies er alleen voor om vaker te gebruiken. Met blowen heb ik geen problemen om het vaker te doen en lachgas ook niet.
Pep zal ik ook niet lang dagelijks gebruiken, en heb gisteren ook niet gebruikt. Gewoon niet echt de behoefte aan gehad.
Pics!quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- zoekt vast haar dansfitje uit ....![]()
![]()
![]()
Ik heb dat totaal niet. Maar ik hou ook echt niet van vechten/ruzie en ga een confrontatie ook liever uit de weg. In totaal 2 keer moeten vechten in m'n leven en dat was omdat ik niet anders kon.quote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
Overigens ben ik totaal geen agressief type, maar van pep ga ik dus echt agressief ruzie zoeken.
Dat heb ik van Red Bull toch een stuk minder.
Gisteravond bij een vriendin die rookt. Vanmorgen stonk mijn hele slaapkamer naar rook. Maar mèn, wat leek het lekker gisteravond.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef badtripbob het volgende:
Ik wordt alleen erg praterig van pep
Lijkt mij niet handig in het gebruik,maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mijn muis die nu door MissB wordt gebruikt
Ik ook. Alleen al omdat ik het postuur niet heb om te vechten. Maar dat doet pep dus echt wel met je.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet. Maar ik hou ook echt niet van vechten/ruzie en ga een confrontatie ook liever uit de weg. In totaal 2 keer moeten vechten in m'n leven en dat was omdat ik niet anders kon.
Ik wordt alleen erg praterig van pep
Nee.... je wacht maar tot de 18de..... of als ik het eerder weet... krijg je wel een voorproefje per PM....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is kut!quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig in het gebruik,maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Je slaapkamer hoort alleen naar rook te ruiken door een aftersexpeuk.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteravond bij een vriendin die rookt. Vanmorgen stonk mijn hele slaapkamer naar rook. Maar mèn, wat leek het lekker gisteravond..
Je zag hoe erg MissB zat te schelden op mn muis?quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig in het gebruik,maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Doe maar voorproefje! Dan kan ik me matchend kleden.quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... je wacht maar tot de 18de..... of als ik het eerder weet... krijg je wel een voorproefje per PM....
quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je slaapkamer hoort alleen naar rook te ruiken door een aftersexpeuk.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar pep en gebruik nu ff 2 weekjes praktisch dagelijks. Heb al wel een paar keer ff een weekje of zo gebruikt omdat ik daar zin in had. Soms heb ik ff geen zin in feestjes een paar weekjes en dan gebruik ik eigenlijk ook geeneens pep.
Ik heb drugs perfect in de hand, ik kies er alleen voor om vaker te gebruiken. Met blowen heb ik geen problemen om het vaker te doen en lachgas ook niet.
Pep zal ik ook niet lang dagelijks gebruiken, en heb gisteren ook niet gebruikt. Gewoon niet echt de behoefte aan gehad.
En dan heersen op de dansvloerquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Doe maar voorproefje! Dan kan ik me matchend kleden.
quote:
Ben je nu ook al een ex-neuker?quote:
Ik vind sex niet zo leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |