Een goede bus kopen??quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?
squirt 11quote:
Dat meen je niet, is dit een grap of ben je één van die twee knakkers uit fear and loathing in las vegas?quote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...
Maar eerst ff blowen en lachgas, lekker brak blowen en dan kijk ik wel weer of ik nog zin heb in pep.
Maar ben je ook de beste?quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik ben geen man om te beginnen, maar ik ben natuurlijk wel heel lief enzo
Ja ja jaquote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef justmattie het volgende:
Huppelmutsje, wil je weten hoeveel de Kakkerlakjes achterstaan ?
quote:
Ho es even, het gaat hier over een authentieke beschuitbus. Bolletje heeft extra hoge rollen, ik zweer het!quote:
Dudequote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...
Maar eerst ff blowen en lachgas, lekker brak blowen en dan kijk ik wel weer of ik nog zin heb in pep.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt nu ook ziek natuurlijk, mark my words, volgende week rochel je fijn met me mee!Misery loves company
Niet zo zeuren hoor, of je koopt andere beschuit of je koop een andere busquote:Op zondag 21 november 2010 14:54 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ho es even, het gaat hier over een authentieke beschuitbus. Bolletje heeft extra hoge rollen, ik zweer het!
Verliezen van de groningersquote:
Ik ben een schatje en je houdt van mequote:
Maar.. grrrr....quote:Op zondag 21 november 2010 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren hoor, of je koopt andere beschuit of je koop een andere bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolletje beschuitquote:Op zondag 21 november 2010 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren hoor, of je koopt andere beschuit of je koop een andere bus
quote:Op zondag 21 november 2010 14:57 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Maar.. grrrr....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Pep kies ik de laatste 2 weken of zo heel selectief vaak.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar verder ben je heel selectief in het kiezen van het juiste moment voor drugs.
Maar dan krijg je dus gewoon extra Bolletje..da's toch fijnquote:Op zondag 21 november 2010 14:54 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ho es even, het gaat hier over een authentieke beschuitbus. Bolletje heeft extra hoge rollen, ik zweer het!
Oh neem meteen even zakdoekjes en sigaretten voor me meequote:Op zondag 21 november 2010 14:58 schreef Rifoki het volgende:
Fuck it, ik denk dat ik zometeen zoute stengels ga halen in de zondagswinkel. En chocolade, en ijs.
SIGARETTEN?!?!quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh neem meteen even zakdoekjes en sigaretten voor me mee
quote:
quote:
quote:
Oh jij hebt nog wel wat liggen natuurlijk, neem ik wel van je over danquote:
Soms wel jaquote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een schatje en je houdt van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is maar de vraag, ik ken jou nie!quote:Op zondag 21 november 2010 14:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus gewoon extra Bolletje..da's toch fijn
Nou zeg, toffe film maar zo hard hoef ik niet te gaanquote:Op zondag 21 november 2010 14:53 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat meen je niet, is dit een grap of ben je één van die twee knakkers uit fear and loathing in las vegas?
Feyenoord gaat voor degradatiequote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat Groningen dan niet op 3 en Feijenoord op 16?
Das niet liefquote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh neem meteen even zakdoekjes en sigaretten voor me mee
Je blijft maar SIGARETTEN quoten. Je bent fokkin' evil.quote:
Jesus...quote:Op zondag 21 november 2010 14:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pep kies ik de laatste 2 weken of zo heel selectief vaak.. Heb het wel naar m'n zin, ik ben snachts goed wakker en alert voor m'n pokergames en ik hou sowieso van wel langer doorhalen.
Maar doe sowieso niet zo veel pep of ik doe een goed bommetje en dan kan ik wel een hoop uurtjes vooruit. Snuiven is kleine lijntjes.
Zal het ook wel weer zat worden zoals altijd als ik ff een weekje of zo een keer wat vaker pep gebruik. Dan gaat het weer terug naar weekend-drug.
Blowen maakt me niet veel uit, dat kies ik wel overal bij. MDMA ben ik stukken selectiever in omdat ik daar wel graag pauzes bij heb ivm serotonine tekort, tolerantie en het ook te bijzonder nis om echt vaak te doen, elke week gaat het gewoon worden.
Pep past overal wel bij, zeker aangezien ik geen koffie drink is dit mijn manier om lekker wat energie en alertheid te krijgen.
Kom eens brengen hier is het bijna opquote:
Nee ik ben lief! Het is huppel haar tietenmuis, die is evilquote:Op zondag 21 november 2010 15:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je blijft maar SIGARETTEN quoten. Je bent fokkin' evil.
Het kan altijd erger, maar als onschuldig bierdrinkertje kijk ik mijn ogen uit naar wat je allemaal neertyptquote:Op zondag 21 november 2010 15:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou zeg, toffe film maar zo hard hoef ik niet te gaan! Ik vind m'n gebruik nog zeer meevallen niet echt bepaald weinig maar ken genoeg mensen die veel meer/vaker gebruiken en ook al veel langer.
Sorry, maar dan drink ik wel een Redbull. De tijd van weken doorhalen op drugs ligt al zowat 10 jaar achter me.quote:Op zondag 21 november 2010 14:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pep kies ik de laatste 2 weken of zo heel selectief vaak.. Heb het wel naar m'n zin, ik ben snachts goed wakker en alert voor m'n pokergames en ik hou sowieso van wel langer doorhalen.
Maar doe sowieso niet zo veel pep of ik doe een goed bommetje en dan kan ik wel een hoop uurtjes vooruit. Snuiven is kleine lijntjes.
Zal het ook wel weer zat worden zoals altijd als ik ff een weekje of zo een keer wat vaker pep gebruik. Dan gaat het weer terug naar weekend-drug.
Blowen maakt me niet veel uit, dat kies ik wel overal bij. MDMA ben ik stukken selectiever in omdat ik daar wel graag pauzes bij heb ivm serotonine tekort, tolerantie en het ook te bijzonder nis om echt vaak te doen, elke week gaat het gewoon worden.
Pep past overal wel bij, zeker aangezien ik geen koffie drink is dit mijn manier om lekker wat energie en alertheid te krijgen.
Ja maar mijn peuken zijn op en ik heb zin in een sigaretquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar mijn peuken zijn op en ik heb zin in een sigaret
Feyenoordhater.quote:Op zondag 21 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Feyenoord gaat voor degradatie
Alcohol is niet zo onschuldig hoor als je vaak drinkt. Hoe vaak drink je? Maar kan begrijpen dat het erger klinkt. Mensen hebben nu eenmaal een slechter beeld van drugs, zeker als je het regelmatig gebruikt.quote:Op zondag 21 november 2010 15:01 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, maar als onschuldig bierdrinkertje kijk ik mijn ogen uit naar wat je allemaal neertypt
Ik zit hier serieus met een pruillipje en beetman lacht me uit.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, maar dan drink ik wel een Redbull. De tijd van weken doorhalen op drugs ligt al zowat 10 jaar achter me.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij gemene heks
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |